Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
colinneke schreef:Sommige mensen (dan vooral de rollator-rijders) vertellen ook alles.
Bijv.
Vragen ze waar de Tena lady ligt moeten ze het volgen ook even mededelen: Als ik nies heb ik mijn broek vol.
Voor wegwerpwashandjes: Ja ik heb ze van de week meer gebruikt omdat ik aan de diarree stond.
Ook zo`n geweldige: mijn inlegkruisjes kreukt en scheurt na 2 dagen.
Mensen dit soort informatie WILLEN we niet weten.
Moet wel erbij zeggen dat mijn mannelijke collega er meer last van heeft dan ik. Tja een man die in een drogist werkt is toch heeel vreemd.
colinneke schreef:Sommige mensen (dan vooral de rollator-rijders) vertellen ook alles.
Bijv.
Vragen ze waar de Tena lady ligt moeten ze het volgen ook even mededelen: Als ik nies heb ik mijn broek vol.
Voor wegwerpwashandjes: Ja ik heb ze van de week meer gebruikt omdat ik aan de diarree stond.
Moet wel erbij zeggen dat mijn mannelijke collega er meer last van heeft dan ik. Tja een man die in een drogist werkt is toch heeel vreemd.
Majo schreef:colinneke schreef:Sommige mensen (dan vooral de rollator-rijders) vertellen ook alles.
Bijv.
OMG! Deze is wel echt TE erg!
Ook na 2 dagen gaat ie kreuken?? Moehahaha! Mevrouw: na 5 dagen is ie wel weer glad hoor! En knoephard
Yellomofoon schreef:Ik en mijn moeder waren pas in de colruyt aan het winkelen en die ging dicht om 8 uur, dus om 2 voor 8 kwam er iemand tegen ons zeggen dat we naar de kassa moesten gaan. Ik liep (echt lopen dus!) naar de drankafdeling want ik moest nog water hebben en toen riep hij naar mij: "wilt ge nu eens maken dat ge aan de kassa staat!"
pff, vond ik echt serieus overdreven hoor!