Nou ik wil ook een zwembad in mijn tuin.. Jeetje wat een hitte.
Fleur_Laura
Geplaatst: 30-06-09 15:12
Het is hier weer eens het 1 na warmst van heel nederland (buienradar ) Daarstraks rond een uur of 11 was het al bloedje heet, maar de lucht was grijs, en er was geen zon te bekennen. nu is de lucht wat meer blauw en bewolkt.
Erna_
Geplaatst: 30-06-09 15:37
Heet............ En in het lokaal waarin ik lesgeef is het nog veel heter: 31.1 graden.
heerlijk, was hier vanmiddag een pittige 27 graden zonder wind, in de zon was het zwétuhh haha, morgen zal het ook tussen de 27/30 liggen alleen heb ik een vraag, ik moet savonds sporten van 8 tot half 10, wat zouden jullie doen, afzeggen of doorgaan, het is nou niet echt 1 van de lichtste sporten en ik verlies op een koele dag al liters vocht wanneer ik sport ik twijfel; een beetje..
Hier valt het ondertussen wel weer iets mee. Het is te doen. Vandaag wel mijn rug gigantisch verbrand in de zon. Ben erg mooi rood en het brand als een gek Naja... Aftersun smeren dan maar...
Anoniem
Geplaatst: 30-06-09 23:42
tis dak mn bikini kwijt ben anders wask hier het zwembd ook ingedoken haha al mn zwemkleding kwijt, toch mar eens nieuwe aanschaffen.
hier was het lekker! lekker in t zwembadje in de tuin gelegen ;d alleen wel onwijs verbrand!!! Heb nu al zin in morgen word gezegt dat t de laatste paar dagen mooi is daarna gaat die weer als een gek zakken
hier is het nog wat grijs maar het begint wat lichter te worden dus denk dat het zo als eenmaal de zon doorgebroken is ook al weer lekker hot hot hot word
Het is hier bloedheet ik ga zo in de zon bakken denk ik.. jammer dat het zwembad zooo verschrikkelijk koud is
mackkwek
Geplaatst: 01-07-09 13:52
hier is t nu stralend zonnetje,en jeetje.....pffff wat is het warm!
leuk detail: mijn verbrandde rug(zie vorige bladzijde) is nu 1 grote massa van blaren,.. ons dochtertje heeft ze geteld,maar bij de 30 is ze gestopt gelukkig word de pijn minder nu en gaan de blaren weer langzaam weg
1 ding is wel zeker,.... kan geen zon meer zien nu grrrr waar blijft de herfst?!?