hoogste tijd om vanuit hier ook eens samatha een compliment te geven, echt geweldig hoe jij er voor ro bent! super meis en ook voor jou alle sterkte van de wereld!
Ik heb net de weblog weer bijgelezen en ik wil je nog een keer heel veel sterkte wensen. Je hebt al bewezen dat je een doorzetter bent, nog even volhouden!
Ach lieve Romaan wat bagger dat het nou weer zo slecht gaat met je.. kom op meis, die laatste loodjes nog even! Ik hoop echt dat de pijn gauw wat verminderd of beter nog, wegtrekt.. je bent zo ontzettend sterk en ik denk dat iedereen hier echt voor de volle 100% achter jouw tante's uitspraak staat..
Jeetje Romaan, wat naar dat je zo'n last hebt van pijn... Maar ik weet zeker dat je, ook dit, weer zult doorstaan. Ik heb alle respect voor je en ook ik ben het totaal met je tante eens.
Jeetje Yellowfish Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik denk dat de pijn die jij nu voelt voor ons niet eens in te beelden is. Dus ik denk dat woorden zoals sterkte enzo nu ook niet echt helpen.
Ik hoop dat het heel snel over is en dat je snel weer goed kan slapen.
Ik heb de afgelopen 2 dagen ook niet zo veel gepost omdat ik wist dat het even echt helemaal niet lekker ging, en dan ben ik zelf ook niet echt in de mood om echte updates te geven. Dan spookt ze constant door mijn hoofd, enzo.
Vannacht heeft ze iets beter geslapen, en ze voelt zich ook wat beter. Ik krijg weer regelmatig smsjes en al in de hele manier van doen en laten in een sms (zelf op die manier weet ik al hoe het met haar gaat) merk ik dat het wat beter gaan. Ze zei zelf, ik denk dat het ergste achter de rug heb.
Ik ga haar nu weer wat foot's van Perdy mailen, die ik 2 weken geleden stiekem met Paula (Kiara) heb gemaakt. Die zijn echt super geworden en ze zit er toch écht op een paar nieuwe te wachten
Al met al iets positievere berichten, en nu maar vol gas vooruit!
Hey Romaan, heb weer op je blog gelezen, wat heftig allemaal dat je zoveel pijn hebt. Hoop dat het gauw minder voor wordt en dat je weer lekker kan slapen.