Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justy schreef:Feit: De vader van Lotte heeft dezelfde woorden gebruikt tegen de vader van Nathalie.
Feit: Lotte was die nacht totaal in paniek.
Feit: Lotte zit nu in Brazilie en is daar doodbang, om wat voor reden dan ook.
Feit: School wist van niks terwijl de vader van Lotte gezegd had dat hij toestamming had om op vakantie te gaan.
Zijn al 4 feiten die mij verontrusten. En verder geloof ik niet dat het allemaal verzonnen is. Ik begrijp ook niet zo goed wat je hiermee wilt bereiken, deze discussie is al vaker geweest. Het kan best zijn dat er niks aan de hand is ja, maar je weet het niet. En het lijkt wel alsof Lotte niet voor vol wordt aangezien omdat ze 'pas' 16 is, ze zal het dus wel aangedikt hebben voor een beetje aandacht? Sorry maar zo komt het niet op mij over. Haar leeftijd is het enige 'feit' wat 'tegen' haar zou kunnen werken in de ogen van sommige mensen: O ja, lastige puber. Terwijl ik tot nu toe meer dingen gezien die niet echt voor de vader pleiten. En ja, dan heb ik het over feiten en geen speculaties.
Laui! schreef:Ik kan een beetje Portugees en wat ik van de site haal is het een opvanghuis voor idd jongeren die hier kunnen studeren, leren omgaan met het 'regime' (de regels dus). Dit opvanghuis is opgezet door een Nederlandse priester van de parochie van São Pedro de Alcantara (Sint Petrus van Alcantara, Alcantara is een plaatsje in Brazilië, vernoemd naar een voorstad van Lissabon).
Er is hier imo NIETS vreemds mee aan de hand. Er zijn heeeeel erg veel kerkelijke initiatieven in armere landen dan Nederland. Ontstaan in de tijd van de missionarissen. Voordat er verder gespeculeerd wordt over sekten e.d.: daar is hier géén sprake van.
chanel_16 schreef:jongens en meiden denk nou maar niet. dat de politie dit de heel tijd leest ik bedoel ze vind dat ze wel wat beter s te doen hebben. dan de heel dag bokt lezen 106 pagina s lang
chanel_16 schreef:iik heb die topic gelesen ja. en veder weet ik heel goed wat er aan de hand is. ik ken haar namelijk persoon lijk. ken jij lotte persoon lijk ??
chanel_16"]
iik heb die topic gelesen ja. en veder weet ik heel goed wat er aan de hand is. ik ken haar namelijk persoon lijk. ken jij lotte persoon lijk ??
[/quote]
Ik had het over je uitspraak dat we dat niet moeten geloven van de politie, dat die liever bonnen uitschrijven.
En kijk nu toch wat ik even van een pagina tussen p 106 en p 100 heb uitgeplukt?
[quote="nikkiemisty schreef:Ik heb net Brenda (Chatelaine) aan de bel gehad. We hebben het adres van Lotte uitgezocht, telefoonnummers, adres van haar tante en doorgegeven aan de politie. Nouja dat heeft de moeder van Brenda gedaan.
Politie gaat nu uitzoeken wie de voogd is van Lotte. De politie heeft ook nadrukkelijk gevraagd om allemaal te stoppen met bellen en zelf dingen te ondernemen. De politie gaat nu alles uitzoeken en lezen natuurlijk nog steeds mee.
Alle berichten die van Lotte afkomen die één van jullie krijgt, moet doorgestuurd worden naar Brenda (Chatelaine) en die belt alles door naar de politie.
DUS STOP MET BELLEN, ALLES GAAT VIA DE POLITIE ZELF!!
chanel_16 schreef:iik heb die topic gelesen ja. en veder weet ik heel goed wat er aan de hand is. ik ken haar namelijk persoon lijk. ken jij lotte persoon lijk ??