Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorex schreef:Ik heb een nieuw potje knoflook. Seal eraf halen en deksel der weer op en grinden maar. Alleen toen viel het deksel eraf, dus de keuken ruikt lekker naar knoflook voor de komende dagen.
En het vlees heeft ook goed veel knoflook erop
Ghostattack schreef:Aan m'n eigen "stress"Ik ga morgen in mn eentje naar Polen naar een pretpark. Dus morgen 800 km heenrijden, zaterdag pretpark en zondag terug naar huis.
Maar nu vind ik het spannendSlaat echt nergens op want ik rijd geregeld lange afstanden en ben ook al eens solo op vliegtrip geweest. En toch gaat mn brein in de "ga ik dit wel leuk vinden?" modus
Bellatrix schreef:Ik ben ook net terug uit Polen en nu in Berlijn. Wij hebben gisteren van 19.00 uur tot 02.30 uur gereden van Auschwitz naar Berlijn.
Ik heb vandaag de hele dag hier gelopen en mijn benen zijn dood. Vooral mijn rechterknie.
Ghostattack schreef:Aan m'n eigen "stress"Ik ga morgen in mn eentje naar Polen naar een pretpark. Dus morgen 800 km heenrijden, zaterdag pretpark en zondag terug naar huis.
Maar nu vind ik het spannendSlaat echt nergens op want ik rijd geregeld lange afstanden en ben ook al eens solo op vliegtrip geweest. En toch gaat mn brein in de "ga ik dit wel leuk vinden?" modus
_San87_ schreef:Captain schreef:Ik ken ook wel een paar bokkers die op een gesedeerd paard gaan zitten.Ik snap dat ook niet, ten eerste vind ik het voor het paard niet eerlijk en ten tweede levensgevaarlijk.
Serieus? Ik heb er nog nooit van gehoord, snap ook niet hoe je het verzint.
Bellatrix schreef:Ik ben ook net terug uit Polen en nu in Berlijn. Wij hebben gisteren van 19.00 uur tot 02.30 uur gereden van Auschwitz naar Berlijn.
Ik heb vandaag de hele dag hier gelopen en mijn benen zijn dood. Vooral mijn rechterknie.
Ghostattack schreef:Ik voorheen ook niet hoorMaar probeer de laatste tijd wat vaker "fiets it" te denken.
Ik neem mn GoPro mee, dus het avontuur wordt vastgelegd. Heb zelfs toestemming van het park om onride videos te maken
Zebrastreep schreef:Boven mijn appartement zijn ze bezig met opknappen en weet ik het allemaal. Maar nu stinkt het al 2 dagen in mijn huis naar een soort van verf/riool lucht. Gelukkig niet op de slaapkamer en de badkamer ( maar daar heb ik zo uitgebreid schoongemaakt)
Ik hou totaal niet van vieze luchtjes bah.
nicole_floor schreef:_San87_ schreef:Serieus? Ik heb er nog nooit van gehoord, snap ook niet hoe je het verzint.
Mijn paard was ook altijd heel erg nerveus op vreemd terrein. En toen ik dat een keer zei op de club kreeg ik ook als reactie van een clubgenootje. Dan geef je hem toch een beetje tranquigel. Nou wist niet wat ik hoorde. Ik vind het ook levensgevaarlijk.
Britta31 schreef:Aan mijzelf, er zat een grote zwarte spin bovenin mijn klamboe en met het wegpakken laat ik de spin vallen en is deze dus tussen het dekbed verdwenen.Nou ja, vannacht maar met mijn mond dicht slapen en de spin zoekt zijn of haar weg wel.