Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pjer

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 16:32

mijn ergernis is het bestellen van paardenvoer bij de welkoop. Als ik het online bestel betaal ik 2,50 toeslag per zak + de verzendkosten. Dus ik denk ach, kan het net zo makkelijk ophalen in het filiaal en dus online bestellen en daar afleveren. Dat duurt dus Fokking 11 werkdagen voordat het daar is. Inmiddels zit ik op werkdag 7 en is de voerton leeg.
Hier valt toch niet op te plannen...

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 16:38

mijn paard werd bij de vorige eigenaar ook gesedeerd (met pasta en in de spieren) omdat diegene die moest zadelmak maken vond dat hij "gebroken" moest worden...
kan er (horror)verhalen over vertellen helaas... Eind goed al goed voor't dier want hij staat hier nu aan huis, we bouwen alles lekker rustig op en we zien wel

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 17:54

Ik heb een nieuw potje knoflook. Seal eraf halen en deksel der weer op en grinden maar. Alleen toen viel het deksel eraf, dus de keuken ruikt lekker naar knoflook voor de komende dagen. |o
En het vlees heeft ook goed veel knoflook erop :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 18:01

Jorex schreef:
Ik heb een nieuw potje knoflook. Seal eraf halen en deksel der weer op en grinden maar. Alleen toen viel het deksel eraf, dus de keuken ruikt lekker naar knoflook voor de komende dagen. |o
En het vlees heeft ook goed veel knoflook erop :')

De hel. Mijn vader heeft eens de emmer knoflookpoeder van de catering laten vallen en opgezogen met de stofzuiger. Elke keer als dat ding aanging rook het huis naar knoflook :')

Wilde jullie even bedanken voor jullie perspectief wat betreft dat potje plassen. Ik zit momenteel zoveel thuis, en er worden hier zoveel dingen normaal gevonden, die ik normaal ook niet vind kunnen. Als ik daar mijn mening over geef, wordt me verteld dat ik niet zo moet zeuren. Dus ik denk dat ik daar onbewust door beïnvloed ben.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 18:04

Aan m'n eigen "stress" :') Ik ga morgen in mn eentje naar Polen naar een pretpark. Dus morgen 800 km heenrijden, zaterdag pretpark en zondag terug naar huis.

Maar nu vind ik het spannend _O- Slaat echt nergens op want ik rijd geregeld lange afstanden en ben ook al eens solo op vliegtrip geweest. En toch gaat mn brein in de "ga ik dit wel leuk vinden?" modus :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 18:08

Ik ben ook net terug uit Polen en nu in Berlijn. Wij hebben gisteren van 19.00 uur tot 02.30 uur gereden van Auschwitz naar Berlijn. :')

Ik heb vandaag de hele dag hier gelopen en mijn benen zijn dood. Vooral mijn rechterknie.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 18:10

Ghostattack schreef:
Aan m'n eigen "stress" :') Ik ga morgen in mn eentje naar Polen naar een pretpark. Dus morgen 800 km heenrijden, zaterdag pretpark en zondag terug naar huis.

Maar nu vind ik het spannend _O- Slaat echt nergens op want ik rijd geregeld lange afstanden en ben ook al eens solo op vliegtrip geweest. En toch gaat mn brein in de "ga ik dit wel leuk vinden?" modus :+

Dat is het grote voordeel van alleen gaan, als het niet leuk is dan draai je om en ga je weer naar huis :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 18:54

Bellatrix schreef:
Ik ben ook net terug uit Polen en nu in Berlijn. Wij hebben gisteren van 19.00 uur tot 02.30 uur gereden van Auschwitz naar Berlijn. :')

Ik heb vandaag de hele dag hier gelopen en mijn benen zijn dood. Vooral mijn rechterknie.

Ik twijfel om Berlijn op zondag mee te pakken want ik kom er letterlijk langs. Maar even kijken hoe mn hoofd staat tegen die tijd :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 18:56

Het is warm hier nu. :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 18:59

Dat het zo moeilijk is een kundige hoefsmid te vinden die tijd heeft..

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 19:27

Ghostattack schreef:

Ik vind dat altijd zo stoer!
Ik durf niks alleen! :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 19:29

Ik voorheen ook niet hoor :') Maar probeer de laatste tijd wat vaker "fiets it" te denken.

Ik neem mn GoPro mee, dus het avontuur wordt vastgelegd. Heb zelfs toestemming van het park om onride videos te maken _O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 19:45

Heb ik net 2 dagen aan de zware medicatie gezeten, daarna totaaaaaal geen last gehad meer..
En ik heb vanmiddag 6 melk emmers schoon moeten maken, en mijn schouder doet weer zeer.. -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 19:50

De post van Geert Wilders. De NSB is er niks bij. Walgelijk.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 20:04

Zo’n blaag met zo’n hondenfluitjesgil in de IKEA en dan niet een keer, maar constant. Mijn hoofd #)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-25 20:20

Niobe schreef:
Zo’n blaag met zo’n hondenfluitjesgil in de IKEA en dan niet een keer, maar constant. Mijn hoofd #)

Die zat hier net bij de gate op het vliegveld. Thank God voor noise cancelling koptelefoons :')

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 20:40

Misschien nog een tip qua zindelijkheid en op pad gaan. Je hebt luierbroekjes. Dat is een mooie tussenstap en bij een ongelukje geen rommel.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 22:15

_San87_ schreef:
Captain schreef:
Ik ken ook wel een paar bokkers die op een gesedeerd paard gaan zitten. :o Ik snap dat ook niet, ten eerste vind ik het voor het paard niet eerlijk en ten tweede levensgevaarlijk.

Serieus? Ik heb er nog nooit van gehoord, snap ook niet hoe je het verzint :o .

Mijn paard was ook altijd heel erg nerveus op vreemd terrein. En toen ik dat een keer zei op de club kreeg ik ook als reactie van een clubgenootje. Dan geef je hem toch een beetje tranquigel. Nou wist niet wat ik hoorde. Ik vind het ook levensgevaarlijk.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 23:02

Bellatrix schreef:

Gelukkig heb uitzicht op kittens knuffelen vanaf zondag en dat kan met je pootjes omhoog. ;)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 23:14

Boven mijn appartement zijn ze bezig met opknappen en weet ik het allemaal. Maar nu stinkt het al 2 dagen in mijn huis naar een soort van verf/riool lucht. Gelukkig niet op de slaapkamer en de badkamer ( maar daar heb ik zo uitgebreid schoongemaakt :'))

Ik hou totaal niet van vieze luchtjes bah.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 23:22

Ghostattack schreef:
Ik voorheen ook niet hoor :') Maar probeer de laatste tijd wat vaker "fiets it" te denken.

Ik neem mn GoPro mee, dus het avontuur wordt vastgelegd. Heb zelfs toestemming van het park om onride videos te maken _O-

Veel plezier!

Duitsland oversteken is altijd wegwerkzaamheden en gezeik ongeacht de richting :') als je maar mentaal voorbereid bent veel in de file te moeten staan moet het verder wel meevallen :P

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 23:23

Zebrastreep schreef:
Boven mijn appartement zijn ze bezig met opknappen en weet ik het allemaal. Maar nu stinkt het al 2 dagen in mijn huis naar een soort van verf/riool lucht. Gelukkig niet op de slaapkamer en de badkamer ( maar daar heb ik zo uitgebreid schoongemaakt :'))

Ik hou totaal niet van vieze luchtjes bah.

Zeker dat ze niet per ongeluk iets geraakt hebben qua afvoerbuis/leiding/riolering?
Ik zou dat toch wel nader uitzoeken...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-25 23:37

Dat probleem heb ik laatst al gehad. Toen is er iemand geweest, maar alles was toen goed. Wat kon is dat er verf kwasten worden uitgespoeld en dat ruik je dan overal. Dat heb ik destijds ook gedaan en nooit aan gedacht dat dat dus doortrekt door het gebouw.

Het is hier boven ook niet best hoor. Zijn nu al zo lang bezig. Dat huis is helemaal uitgeleefd. En ik denk dat ze zo vreselijk veel schoonmaak middel gebruiken ( ik rook het namelijk buiten nog erger dan binnen).

Edit: denk sowieso dat het van de bovenburen komt. De meterkast ruikt normaal ( al is dat ook wel een vies hok) de bovenbuurman rookt ook en dat ruik ik ook door mijn huis heen als ik pech heb. Denk toch de riolering weer wat al een probleem was. Maar alles moet er dan uit. Het ruikt in ieder geval weer hetzelfde als toen. Al had ik toen ook even stress omdat ik dacht aan een gaslek en er ook hondsberoerd van werd :+ maar dat was ook alleen de riolering, en wat kan dat vreselijk stinken zeg bah!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 00:41

nicole_floor schreef:
_San87_ schreef:
Serieus? Ik heb er nog nooit van gehoord, snap ook niet hoe je het verzint :o .

Mijn paard was ook altijd heel erg nerveus op vreemd terrein. En toen ik dat een keer zei op de club kreeg ik ook als reactie van een clubgenootje. Dan geef je hem toch een beetje tranquigel. Nou wist niet wat ik hoorde. Ik vind het ook levensgevaarlijk.

Ik weet ook we iemand die het deed bij het opbouwen van een paard. Ik vind het ook echt heel gevaarlijk. Het paard kan door de sedatie komen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-25 00:43

Britta31 schreef:
Aan mijzelf, er zat een grote zwarte spin bovenin mijn klamboe en met het wegpakken laat ik de spin vallen en is deze dus tussen het dekbed verdwenen.Nou ja, vannacht maar met mijn mond dicht slapen en de spin zoekt zijn of haar weg wel.

De spin zat weer in de klamboe, nu de spin op de overloop gezet.