Bellatrix schreef:Ik mocht iig niet autorijden de rest van de dag dus ik had een chauffeur mee.
Nee dat mag ook nooit, maar ik overdreef het een beetje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:denisesilver schreef:Al een aantal dagen dat mijn hart steeds overslaat. Bloedirritant. Weet niet of ik hier nou mee naar de dokter moet. Heb het weleens vaker en het gaat vanzelf weer over. Misschien door te lage bloeddruk door betablokkers?
Als je betablokkers krijgt, ben je dan sowieso niet onder behandeling bij een cardioloog?
Ik slik die namelijk ook en ik ben (al vanaf geboorte) onder behandeling bij een cardioloog die mij ook die pillen heeft voorgeschreven ivm ritmestoornissen.
Citaat:het enige wat het mij deed was een zwaar gevoel op de borst, hartkloppingen, niet kunnen bukken zonder het zwart voor de ogen te krijgen en bij 100 meter lopen al uitgeput zijn. En kwam er 100 kilo van aan.
_Nancy schreef:denisesilver schreef:Al een aantal dagen dat mijn hart steeds overslaat. Bloedirritant. Weet niet of ik hier nou mee naar de dokter moet. Heb het weleens vaker en het gaat vanzelf weer over. Misschien door te lage bloeddruk door betablokkers?
Als je betablokkers krijgt, ben je dan sowieso niet onder behandeling bij een cardioloog?
Ik slik die namelijk ook en ik ben (al vanaf geboorte) onder behandeling bij een cardioloog die mij ook die pillen heeft voorgeschreven ivm ritmestoornissen.
Siggislief schreef:Siggislief schreef:Wakker geworden met hoofdpijn, en eigenlijk ook gisteren mee gaan slapen.
Hopelijk trekt het straks nog weg.
De hoofdpijn is er nog steeds na een uurtje wandelen en een warme chocolademelk in m'n mik.
Zometeen mijn Noice Canceling koptelefoon op doen hopelijk helpt dat.
Siggislief schreef:Siggislief schreef:Wakker geworden met hoofdpijn, en eigenlijk ook gisteren mee gaan slapen.
Hopelijk trekt het straks nog weg.
De hoofdpijn is er nog steeds na een uurtje wandelen en een warme chocolademelk in m'n mik.
Zometeen mijn Noice Canceling koptelefoon op doen hopelijk helpt dat.
Bloodymary schreef:Waarom win ik bij de postcodeloterij zoveel Rituals pakketten met handcremes. Elke paar maanden is het zover en dan met twee loten tikt het wel aan. Kan onderhand wel een handeltje beginnen.
Doe mij gewoon een grote geldprijs in plaats van al die zooi.
Bloodymary schreef:Waarom win ik bij de postcodeloterij zoveel Rituals pakketten met handcremes. Elke paar maanden is het zover en dan met twee loten tikt het wel aan. Kan onderhand wel een handeltje beginnen.
Josien_ schreef:Bloodymary schreef:Waarom win ik bij de postcodeloterij zoveel Rituals pakketten met handcremes. Elke paar maanden is het zover en dan met twee loten tikt het wel aan. Kan onderhand wel een handeltje beginnen.
Dus ik moet bij jou zijn als ik nieuwe handcrème nodig heb?![]()
Dit herinnert mij er weer aan dat ik mijn gewonnen 5 euro van de staatsloterij nog moet innen.
denisesilver schreef:Heb je al wel gegeten? Ik ben zo iemand die dan alles uit gaat sluiten (water, nachtrust, etc.) en dan vergeet dat ik nog niet gegeten heb
Telpeva schreef:Je zei eerder dat je flink last had van de fysio behandeling, kan het dat dit ook uitstraalt naar de spieren in je nek? Dat kan ook hoofdpijn geven
Zebrastreep schreef:Er zijn bouwvakkers bezig 2 huizen verderop. En dat betekend keihard de radio aan met Hollandse hits
Sanniejtjuh schreef:Dat ik geen fijne sportbroek kan vinden. Strakke legging wil ik niet, heb ik al. Maar wil net iets lossers, maar vind niks naar mn zin wat ook betaalbaar is.