Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 12:04

Bellatrix schreef:
Ik mocht iig niet autorijden de rest van de dag dus ik had een chauffeur mee.

Nee dat mag ook nooit, maar ik overdreef het een beetje :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 12:05

:')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 12:06

Volgens het ziekenhuis mocht ik toen wel fietsen. Dat werd hem niet dus ben een hele middag gecrasht bij een vriendin die 200 meter bij het ziekenhuis vandaan woonde. :=

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 12:10

_Nancy schreef:
denisesilver schreef:
Al een aantal dagen dat mijn hart steeds overslaat. Bloedirritant. Weet niet of ik hier nou mee naar de dokter moet. Heb het weleens vaker en het gaat vanzelf weer over. Misschien door te lage bloeddruk door betablokkers?

Als je betablokkers krijgt, ben je dan sowieso niet onder behandeling bij een cardioloog?

Ik slik die namelijk ook en ik ben (al vanaf geboorte) onder behandeling bij een cardioloog die mij ook die pillen heeft voorgeschreven ivm ritmestoornissen.

Nee dat hoeft niet.
Ik heb diverse soorten bètablokkers gehad van de neuroloog om te kijken of het mijn migraine zou kunnen voorkomen. (propranolol, metoprolol en candesartan schieten me zo te binnen)

het enige wat het mij deed was een zwaar gevoel op de borst, hartkloppingen, niet kunnen bukken zonder het zwart voor de ogen te krijgen en bij 100 meter lopen al uitgeput zijn. En kwam er 100 kilo van aan.

Maar zou zeker wel naar de arts gaan als je betablokkers krijgt, dat wel :j

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 12:23

Voor een afhaalautomaat van DHL gekozen, en omdat die die vol zat is hij naar een pakketpunt 10km verderop gestuurd met openingstijden van 09:00–17:30 terwijl er andere veel dichterbij waren. Thanksss

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 12:26

Ik verwacht een belangrijke mail, dus iedere keer als ik mail heb, hoop ik dat het die mail is. Helaas nog steeds niet.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 12:39

Ik krijg wel echt hartkloppingen als ik ze vergeet in te nemen. We hebben thuis een bloeddrukmeter, en mijn zus is verzorgende IG, dus ik zal vanavond even mijn bloeddruk meten. Eventueel ook bloedsuikerspiegel, maar naar mijn idee is die prima. Onderdruk mag niet onder de 60. Als dat wel zo is, moet ik sowieso naar de huisarts terug. Wil liever niet stoppen met de propranolol, want ik ben van twee/drie keer per maand migraine naar 1 keer in de twee/drie maanden gegaan. Als ik het op voel komen helpt paracetamol of naproxen op deze medicijnen ook zonder dat het echt doorzet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 12:57

Citaat:
het enige wat het mij deed was een zwaar gevoel op de borst, hartkloppingen, niet kunnen bukken zonder het zwart voor de ogen te krijgen en bij 100 meter lopen al uitgeput zijn. En kwam er 100 kilo van aan.

Klinkt bekend en daarvoor had ik afspraak longarts om uit te sluiten of het door reuma medicatie kom.

Nu een maand later.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 13:32

_Nancy schreef:
denisesilver schreef:
Al een aantal dagen dat mijn hart steeds overslaat. Bloedirritant. Weet niet of ik hier nou mee naar de dokter moet. Heb het weleens vaker en het gaat vanzelf weer over. Misschien door te lage bloeddruk door betablokkers?

Als je betablokkers krijgt, ben je dan sowieso niet onder behandeling bij een cardioloog?

Ik slik die namelijk ook en ik ben (al vanaf geboorte) onder behandeling bij een cardioloog die mij ook die pillen heeft voorgeschreven ivm ritmestoornissen.

Ik heb ook betablokkers maar ben niet onder behandeling bij een cardioloog.
Heb het wel van ze gehad, maar voor de rest is het gewoon mijn huisarts.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 13:35

Uren bezig geweest om een nieuwe kledingkast uit te zoeken en te maken in zo'n Ikea planner, vervolgens verder gegaan naar opslaan en afrekenen... Blijken de ladefronten niet leverbaar. Al die moeite gedaan voor Jan...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 13:38

Siggislief schreef:
Wakker geworden met hoofdpijn, en eigenlijk ook gisteren mee gaan slapen.
Hopelijk trekt het straks nog weg.

De hoofdpijn is er nog steeds na een uurtje wandelen en een warme chocolademelk in m'n mik.
Zometeen mijn Noice Canceling koptelefoon op doen hopelijk helpt dat.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 13:55

Siggislief schreef:
Siggislief schreef:

De hoofdpijn is er nog steeds na een uurtje wandelen en een warme chocolademelk in m'n mik.

Heb je al wel gegeten? Ik ben zo iemand die dan alles uit gaat sluiten (water, nachtrust, etc.) en dan vergeet dat ik nog niet gegeten heb :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 14:12

Siggislief schreef:
Siggislief schreef:

Je zei eerder dat je flink last had van de fysio behandeling, kan het dat dit ook uitstraalt naar de spieren in je nek? Dat kan ook hoofdpijn geven

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 14:15

Waarom win ik bij de postcodeloterij zoveel Rituals pakketten met handcremes. Elke paar maanden is het zover en dan met twee loten tikt het wel aan. Kan onderhand wel een handeltje beginnen.

Doe mij gewoon een grote geldprijs in plaats van al die zooi.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 14:17

Ik had hem ook weer :))

Een vriendin van me is gek op die dingen dus ik maak haar er elke keer weer dolblij mee.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 14:17

Bloodymary schreef:
Waarom win ik bij de postcodeloterij zoveel Rituals pakketten met handcremes. Elke paar maanden is het zover en dan met twee loten tikt het wel aan. Kan onderhand wel een handeltje beginnen.

Gewoon niet mee doen met die loterij.
Ze vinden het prima dat je paard door de wolven opgevreten word.
Liever de staatsloterij dan. Die harken ook geld binnen, maar alles wat daar binnenkomt halen ze tenminste niet nog ergens anders weer op belasting.

En geen onnodige zooi als kalenders en weet ik veel wat meer

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 14:18

Bloodymary schreef:

Dus ik moet bij jou zijn als ik nieuwe handcrème nodig heb? :D
Dit herinnert mij er weer aan dat ik mijn gewonnen 5 euro van de staatsloterij nog moet innen :Y) .

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 14:19

Toen ik lid was van de postcode loterij won ik pas toen ik opgezegd had om daarna de vraag te krijgen of ik echt niet lid wilde blijven. :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 14:20

Josien_ schreef:
Bloodymary schreef:

Dus ik moet bij jou zijn als ik nieuwe handcrème nodig heb? :D
Dit herinnert mij er weer aan dat ik mijn gewonnen 5 euro van de staatsloterij nog moet innen :Y) .

Hahaha jazeker! Hij is wel fijn en ruikt lekker. Maar het zijn er zoveel... Zal een doosje op jouw kast leggen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 14:21

denisesilver schreef:
Heb je al wel gegeten? Ik ben zo iemand die dan alles uit gaat sluiten (water, nachtrust, etc.) en dan vergeet dat ik nog niet gegeten heb :+

Nee nog niet, en heb ook geen trek eerlijk gezegd.

Telpeva schreef:
Je zei eerder dat je flink last had van de fysio behandeling, kan het dat dit ook uitstraalt naar de spieren in je nek? Dat kan ook hoofdpijn geven

Het straalt meer uit naar beneden als ik mijn arm ophef (elleboog) maar het zou best kunnen dat het ook naar de nek en hoofd uitstralen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 14:21

Er zijn bouwvakkers bezig 2 huizen verderop. En dat betekend keihard de radio aan met Hollandse hits :+

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 14:23

Voor het aanmelden van mijn praktijkopleiding moet ik een certificaat van de universiteit kunnen afgeven.
Dus de uni vorige week al gemaild hierover en hun zeiden toen dat vanwege de vakantie van een college de mail volgende week (dus deze week) opgepakt zou worden. Alweer halverwege de week en ik ga er zelf maar weer achteraan mailen :roll:

Communicatie blijft altijd lastig voor al die scholen.. Universiteiten doen dit dus ook niet beter dan hogescholen blijkt wel.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 14:27

Zebrastreep schreef:
Er zijn bouwvakkers bezig 2 huizen verderop. En dat betekend keihard de radio aan met Hollandse hits :+

Vreselijk, en herkenbaar...Op de boerderij waar ik rond loop hebben ze altijd Nederlandse hits aan.
Want ze willen niet naar mijn muziek luisteren. Dus ik loop daar tegenwoordig met een koptelefoon rond.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 14:59

Dat ik geen fijne sportbroek kan vinden. Strakke legging wil ik niet, heb ik al. Maar wil net iets lossers, maar vind niks naar mn zin wat ook betaalbaar is.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 15:18

Sanniejtjuh schreef:
Dat ik geen fijne sportbroek kan vinden. Strakke legging wil ik niet, heb ik al. Maar wil net iets lossers, maar vind niks naar mn zin wat ook betaalbaar is.

https://www.underarmour.nl/nl-nl/p/lang ... _color=410

Deze is echt fantastisch. Moet wel toegeven dat ik er nog niet in gesport hebt, maar hij zit super fijn. De Navy is in meerdere maten nu maar 25,-