Hier is dé muggenbeet uitgegroeid tot een monster Ik heb er verschillende, en allemaal belachelijk groot - maar toen ik een fikse bult op mijn knie zag wist ik "dit wordt een probleem". En ja hoor: net mijn bed uitgestrompeld, die knie is helemaal opgezwollen en hartstikke stijf Een paar jaar geleden op mijn andere knie op dezelfde plek een beet gehad, en dat werd ook een gedrocht waar amper op te lopen viel
Kookaburra
Geplaatst: 24-06-24 10:24
Ik moet nog inpakken Ben wel bijna klaar met het pakketje!
Kookaburra
qua huisdier, hier 3 bijenvolkjes, dames zijn niet geteld.... 4 pony's 3x shet en 1 fjord, 1,5 kat (1 eigen en 1 zwerver die we geadopteerd hebben maar onregelmatig komt eten). Verder veel te veel slakken in de moestuin, vogeltjes in alle soorten en maten van boomklevertje tot ransuil.. En tja die insecten, laten we het daar niet over hebben, vorige week een hoornaar in huis, gevangen, ingevroren en die ligt nu in het rariteitenkabinet
Oh, wij krijgen er trouwens 4 kippen bij. Onze vrienden verhuizen naar het buitenland, dus het is makkelijker als wij hun kippen overnemen. Must google, ik ken er bitter weinig van..
Ik en mijn moeder hebben onder voorbehoud een vakantie geboekt van 1 t/m 10 augustus. Er is gewoon iemand thuis tijdens onze vakantie, dus mocht mijn Santa het pakketje pas later kunnen sturen dan is dat geen probleem. Alleen zal je dan wat langer op het uitpakken moeten wachten
Morgen is mijn laatste dag thuis al! Dik 5 weken thuis gezeten, en 't is echt voorbij gevloooogen. Eerst zat ik natuurlijk met mijn hand, en nog voor dat hand terug in orde was, ging ik grandioos door mijn rug. Daar zit ik nu nog steeds mee, wat een pijn zeg! Vandaag shoppen met moeder, die vertrekt een maand op vakantie. Misschien kom ik nog wel iets leuks tegen voor mijn lootje
Hier komt morgen het laatste extraatje en dan ben ik ook compleet
Ik ga er trouwens voor het gemak maar even van uit dat ik in de vierdaagseweek geen zin/tijd heb om een verslag te plaatsen, dus mocht het pakketje dan aankomen moet je even een weekje wachten santa
Zertab
Geplaatst: 03-07-24 15:32
Vandaag nog even een leuk extraatje gekocht en inpak papier! Nu ben ik compleet