Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StalNollie schreef:Oooh ik heb dat ooits gehad met mijn witte rijbroek lag al jaaaren in de kast gloednieuw, Tot ik deze eindelijk eens aan kon doen met de keuring van de Pony. Hele ochtend in gelopen met joggingsbroek erover. Totdat ik de baan in moest en op de wc even dus wilde omkleden... Die hele broek aan flarden gescheurd.. kapot uitgedroogd.heb de keuring maar gelopen met mijn joggingsbroek
FennyPower schreef:Het is heeft niks met raar te maken, maar ik weet niet wat ik moet doen.
Ik heb een hoofdstel verkocht nieuwprijs 100,- hoofdstel is 2x gebruikt en kwam daarna in de schuur te hangen omdat het paard niet bereden kon worden.
Hoofdstel heb ik in november vorig jaar gekocht. Hoofdstel was in goede staat maar omdat het in de schuur blijft hangen te koop gezet voor 40,-.
Verkocht, koper heeft hem binnen alleen vind het hoofdstel niet nieuw, verkleurd? En vind oude hoofdstel er beter uit zien.
Ik herken het hoofdstel er niet in. Ik vond hem zelf heel mooi van kleur, en toen ik hem niet meer ging gebruiken heb ik hem ingevet goed gedroogd en opgehangen aan een haakje.
Hij zag er naar mijn weten echt gewoon nog net zo nieuw uit.. weinig gebruikt.
Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Tamara schreef:Mijn zoekresultaten zijn sinds een paar dagen helemaal op hol op marktplaats, bij jullie ook? Ik heb veel opdrachten met specifieke merken kinderkleren erin staan. Nu krijg ik echt totale random advertenties, van hele andere merken, zonder dat het merk wat ik zoek in titel/beschrijving staat. Wel vaak ineens dezelfde advertentie bij meerdere zoekopdrachten. Pakt ie nu ineens gewoon alle advertenties van zo'n verkoper erbij ofzo? Vet irritant, meestal zijn het er dagelijks per item maar een paar en nu zijn het er minstens 20-30 waarvan het gros dus niet voldoet aan m'n opdracht.
DuoPenotti schreef:Zoeken doet sowieso al een tijd raar.
Allemaal hits die er niets mee te maken hebben.
Citaat:Nee zocht op eskadron in dekjes.
En kreeg bijvoorbeeld een br dekje.
Ook niets in de advertentie tekst gaf eskadron aan.
DubbelFun schreef:Gelukkig ben ik niet de hele dag achter de pc blijf zitten om op een antwoord te wachtenwant je voelt hem al aankomen... hij moet nog antwoorden.
DubbelFun schreef:DubbelFun schreef:Gelukkig ben ik niet de hele dag achter de pc blijf zitten om op een antwoord te wachtenwant je voelt hem al aankomen... hij moet nog antwoorden.
Ondertussen een antwoord ontvangen. Op mijn opmerking dat het duidelijk niet gelukt was vandaag schreef hij 'mijn zus laat mij niet gaan'. Waarop ik antwoorde of ik de politie moest waarschuwen wegens vrijheidsberoving...
Karlijn_dv schreef:Weet eigenlijk niet of ik deze al had gepost, wij hadden gratis stoeptegels afhalen staan. Wilde iemand deze ophalen met de scooter, of het een probleem was dat hij 20x op en neer kwam