Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:32

Urbanus schreef:
Maar je doet mee om een ander te plezieren toch? En de 1 wil alles voor zichzelf en de ander maakt de doos open mét haar kinderen en wil delen. Hoef je verder niks van te vinden.

Zo sta ik er ook in. Volgens mij hebben er in sommige pakketjes ook weleens wat ingezeten voor een partner van lootje. Gewoon een kleinigheidje. Zou iig zo goed mogelijk mijn best doen om lootje blij te maken, niet mijzelf.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:34

Detroit schreef:
Jij krijgt een bon om een weekend op Morax te passen *D

Deal! Fax maar. De katten zijn alleen niet dol op honden dus een slaapplek is wenselijk. :')

Een Santa met een kind is wat mij betreft oké, maar ik heb zelf niks met kinderen en ook geen kinderwens dus qua cadeautjes zal ik dan een heel fikse uitdaging hebben. Geen idee wat die kinders interesseert tegenwoordig behalve iets met een schermpje. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:34

Detroit schreef:
Urbanus schreef:
Maar je doet mee om een ander te plezieren toch? En de 1 wil alles voor zichzelf en de ander maakt de doos open mét haar kinderen en wil delen. Hoef je verder niks van te vinden.

Zo sta ik er ook in. Volgens mij hebben er in sommige pakketjes ook weleens wat ingezeten voor een partner van lootje. Gewoon een kleinigheidje. Zou iig zo goed mogelijk mijn best doen om lootje blij te maken, niet mijzelf.

Ja precies dat!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:35

Ik doe ook mijn best om mijn lootje blij te maken. Als dit iets voor een kind isprima. Maar ik hoef op dit moment ook geen kinderen en ik heb er ook geen ervaring mee. Ik weet dus niet echt wat kinderen leuk vinden. Dit maakt het voor mij wel lastiger. Dus alvast sorry voor mijn eventuele lootje. Mijn best zal ik doen, of het een succes word, geen idee !!

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:47

Maar over kinderen gesproken...

Wij hebben drie kleine flessenbabies die een paar dagen geleden hier gekomen zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Ze blijven alle drie hier wonen en de rechter wordt van mij. :D Haar naam is Sproet. <3

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:49

Oh die babies <3 <3

Charaz

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:50

Aaaah kan er eentje in mijn pakket ?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:54

Aahw super schattig!

Mijn hamsters willen best graag wat lekkers ofzo, maar wel natuurlijk en geen meelwormen daar hebben ze nog een kilo ofzo van. :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:58

Kittens. <3 <3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:59

Helemaal mijn type baby's!! <3

Edit: Detroit oh als je het zo zegt... Je hebt helemaal gelijk. Ik weet niet of ik er in zou slagen daadwerkelijk een leuk cadeautje te vinden voor een kind, ik heb echt niks met kinderen, maar als je het zo zegt denk ik "ja, helemaal waar!" :)
Laatst bijgewerkt door LWDaisy op 13-10-22 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:59

Urbanus schreef:
Mijn inner controlfreak kan dat niet aan _O- mijn kinderen worden ook verwend door familie maar ik koop echt het liefst alles zelf. De rest gooien we meestal weg.

Dat kan ik wel begrijpen. :+

Hiraeth, zo'n Flessenbaby mag ook best in mijn pakket hoor. <3

Ach een pakket voor mij of voor mijn kind, het maakt niet uit. Ik heb ook al vaak genoeg aangegeven, net als zovelen, dat de posts hier geen boodschappenlijstje is. :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:01

<3 <3 <3
De ene die dan overblijft mag in mijn pakket <3

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:02

Ooh zo’n rooie flessenbaby kan er hier nog wel bij hoor.
Mijn kinderen maken altijd samen met mij het pakket open en tot nu toe zat er altijd iets voor hun in. Het hoeft niet, maar die blije snoetjes zijn altijd wel heel leuk om te zien. Maar goed ook al is het een kinder surprise ei dan zijn ze ook blij.
Maar dat is helemaal aan mijn Santa wat die wil doen.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:09

Geen kinderen en hoef die ook niet in mijn pakket _O- maar helemaal geen moeite mee om iets leuks uit te zoeken als mijn lootje wel kinderen heeft, vorig jaar ook genoten van de foto’s!
Ik heb nog geen een X een lootje gehad met exact dezelfde interesses als ik dus het shoppen was iedere keer wel out of my comfort zone, maar eigenlijk daarom nog veel leuker denk ik. Ik heb zoveel nieuwe winkeltjes ontdekt! Ik ben ook echt geen internet shopper dus graag op zoek naar mooie cadeautjes, het liefste bij lokale ondernemers. Super leuk!

Charxhebe gefeliciteerd!

En Tanya super mooie reis in het vooruitzicht!! Japan staat ook nog heel hoog op onze lijst, moet zo enorm mooi zijn!

Ook hier is vandaag onze reis in december definitief geboekt, 17 december vertrekken we naar Madagaskar! Toch een heel andere kant op als eerst gepland, maar hier kijken we ook enorm naar uit!!

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:43

i
fohadie schreef:
Gaaf, Japan! Heel veel plezier alvast.

Vraagje aan de mensen met kinderen hier: zullen jullie erg teleurgesteld zijn als er niets voor het kind in het pakket zit?

Neehoor zeker niet ik krijg graag cadeaus :') :D .

Maar een tijd geleden kwam de vraag of mensen met kinderen het leuk zouden vinden als er iets voor hun kind(eren) in zou zitten. De ene vindt het wel leuk om te shoppen voor eventuele kinderen een ander niet allemaal prima toch :D

Overigs met een dochter van in december 10 maand en 1 in mijn buik zal het dit jaar nog wel meevallen met sinterklaas en kerst. Denk niet dat het meerwaarde heeft om een sinterklaas met cadeaus te laten komen :')

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:50

Ik wil wel hamsters, kittens of puppy’s. Giraffes mogen ook. Helemaal geobsedeerd door die dieren.

Iets voor kinderen hoef ik niet, heb geen kinderen en kan ze ook niet krijgen. Als mijn lootje iets voor de kinderen wil is dat geen probleem, mijn ouders hebben al 15 jaar een speelgoedwinkel :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:54

Ik wil jouw ouders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:55

Als verpakkingsmateriaal is bubbeltjesplastic een meter of 10 trouwens een top idee voor mijn Santa. Wikkel ik me voortaan in als ik ga fietsen!

Iets met vanochtend 5 spetters water op de weg en daardoor een spekgladde bocht. Zie er heerlijk gehavend uit en alles doet zeer. Eten lukt nog net. Kinfillers hoef ik iig nooit aan te beginnen :D

Het is dat het nog even duurt, anders was een rietje om vloeibaar te eten ook welkom :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:56

Oef, sterkte idinn.

Ik denk dat ik een geschikte doos heb. *\o/*

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:59

marleen_88 schreef:
Oef, sterkte idinn.

:= _O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 20:00

Lavitabella schreef:
marleen_88 schreef:
Oef, sterkte idinn.

:= _O-

Verpakkingsmateriaal technisch gezien hoor. :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 20:09

Ik had al een paar weken een doos apart gezet.. maar maandag moest de logeerkip weer naar huis. Dus helaas, nieuwe zoektocht :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 20:38

marleen_88 schreef:
Oef, sterkte idinn.

Voor de satisfyer pro of voor SS? :))

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 20:50

Wanneer werden de lootjes ook alweer verdeeld? O:)

Ongeduldiiiig…

Verder mag mijn santa een geldboompje in mijn pakket doen _O- pony moest een nieuw zadel, en waarschijnlijk komen daar ook nog eens winderen stijgbeugels bij voor mijn knie problemen :$

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 20:55

MarlindeRooz schreef:
marleen_88 schreef:
Oef, sterkte idinn.

Voor de satisfyer pro of voor SS? :))

<<)