Captain schreef:Stelletje stalkers.
Dat was een verkapte biecht van Urbanus
Ik heb het gelezen vindt rellen wel mee vallen of bokt is ongelofelijk suf geworden
Dom vind ik de TS wel haar antwoorden getuigen niet van kunde
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Dan doe ik weer even een onschuldige biecht. Ex on the beach is er weer en ik zou zo graag een van m'n exen daarvoor opgevenkapot goeie tv zou dat worden. Herres gegarandeerd. Maar helaas ben ik zo'n brave Hendrik dat het bij een soort wraakzuchtige fantasie blijft
Mirre1415 schreef:Edit; nog een biecht van mezelf, ik zou moeten leren voor wiskunde maar kan het niet opbrengen (dus sta morgen om 4.15 op denk ik)
Appeltje_1 schreef:Mirre1415 schreef:Edit; nog een biecht van mezelf, ik zou moeten leren voor wiskunde maar kan het niet opbrengen (dus sta morgen om 4.15 op denk ik)
Heb ik nu met Latijn. Of nou ja, prima voorbereid, maar ik heb gewoon niet genoeg energie om dit allemaal te onthouden. Dus dat wordt vroeg opstaan voor mij
capopjekop schreef:Dan doe ik weer even een onschuldige biecht. Ex on the beach is er weer en ik zou zo graag een van m'n exen daarvoor opgevenkapot goeie tv zou dat worden. Herres gegarandeerd. Maar helaas ben ik zo'n brave Hendrik dat het bij een soort wraakzuchtige fantasie blijft
Appeltje_1 schreef:Mirre1415 schreef:Edit; nog een biecht van mezelf, ik zou moeten leren voor wiskunde maar kan het niet opbrengen (dus sta morgen om 4.15 op denk ik)
Heb ik nu met Latijn. Of nou ja, prima voorbereid, maar ik heb gewoon niet genoeg energie om dit allemaal te onthouden. Dus dat wordt vroeg opstaan voor mij
Appeltje_1 schreef:Ik wil je toets wel voor je maken.Mirre1415 schreef:Edit; nog een biecht van mezelf, ik zou moeten leren voor wiskunde maar kan het niet opbrengen (dus sta morgen om 4.15 op denk ik)
Varekaj schreef:Biecht: ik baal er eveneens van, maar dan vooral omdat zo'n masker op je smoel bij 24 graden in een bureau gewoon niet leuk meer is. (In ziekenhuizen zijn ze nog verplicht mocht iemand zich dat afvragen). Terwijl mensen in grote massa's naar Graspop mogen, je mag lekker hutje mutje boodschappen doen, maar met 8 in een consultatieruimte met een glazen wand tussen jou en de patiënten in de wachtruimte? Smoelendoek op.
Bah