Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:germie schreef:Ik vind gewoon dat je wensen op seksgebied niet aankaart in een virtueel gesprek dat doe je pas als je elkaar wat beter kent en ook in real life ontmoet hebt. Maar misschien ben ik wel ouderwets opgevoed ofzo.
Als je seksualiteit dermate bijzonder is dat je tot de 1% behoort zou ik dat juist aankaarten in een gesprek.
listiglistje schreef:Urbanus schreef:Als je seksualiteit dermate bijzonder is dat je tot de 1% behoort zou ik dat juist aankaarten in een gesprek.
idd, kom je daar krijg je "surprise, surprise".... verspilde tijd en moeite.
assie schreef:Zullen we nu weer gewoon lief doen tegen elkaar ipv op 1 iemand hakken?
Germie mag mensen van tinder gooien die over seks beginnen als zij daar geen zin in heeft.
Zoals Peelie mensen van tinder mag gooien die zij niet intelligent vindt.
Hoeft niet iedereen zijn plasje over te doen. (Nee, óók niet als je van plasseks houdt en daar op een eerste date al meteen om vraagt)
Iets met potjes, deksels, ketels en zwart enzo
Ik wil hier gewoon lekker romantische, succesvolle date verhalen lezen. Geen hele discussies of iemand intelligent is of normaal
germie schreef:Ik hoef dat niet te doen he. Ik weet niet wie tot die 1% of 80% behoort, maar dat vind ik op zich niet relevant. Gewoon hetero. En dan nog, het is aan een ieder vrij. Ik ben in ieder geval niet anders dan een ander. Ik druk geen mensen op een negatieve manier in een hoekje zoals jij wel doet. Dat vind ik wel bijzonder storend, het valt me op dat je dat ook doet bij anderen die niet over kinderen willen praten. Ik heb het in ieder geval getemd. Dat ik veel kennis heb van geaardheden komt omdat ik overal ook open voor sta en niet moeilijk doe als iemand X, Y of Z is. Maar wat iemand op tinder zoekt en of die tot een 80%, 1% of wat dan ook hoort vind ik totaal niet relevant.
Ik vind sekspraat in ieder geval niets voor in een chat, punt. En dan maak het niet uit wat je geaardheid is. En dat vind ik jammer aan sommige 'matches' in Tinder. Die gaan er bij mij direct weer uit.
Urbanus schreef:Eens.germie schreef:Ik hoef dat niet te doen he. Ik weet niet wie tot die 1% of 80% behoort, maar dat vind ik op zich niet relevant. Gewoon hetero. En dan nog, het is aan een ieder vrij. Ik ben in ieder geval niet anders dan een ander. Ik druk geen mensen op een negatieve manier in een hoekje zoals jij wel doet. Dat vind ik wel bijzonder storend, het valt me op dat je dat ook doet bij anderen die niet over kinderen willen praten. Ik heb het in ieder geval getemd. Dat ik veel kennis heb van geaardheden komt omdat ik overal ook open voor sta en niet moeilijk doe als iemand X, Y of Z is. Maar wat iemand op tinder zoekt en of die tot een 80%, 1% of wat dan ook hoort vind ik totaal niet relevant.
Ik vind sekspraat in ieder geval niets voor in een chat, punt. En dan maak het niet uit wat je geaardheid is. En dat vind ik jammer aan sommige 'matches' in Tinder. Die gaan er bij mij direct weer uit.
Ik begrijp even niet wat hier nu gebeurt, maar je valt erover dat ik aseksualiteit bijzonder noem maar zelf heb je het over 'gewoon' hetero. Lekker hypocriet. Jij hebt niet door wanneer je mensen negatief in een hoekje drukt, dat is jammer.
Maar dit was geenzins negatief bedoeld allemaal. Meer gewoon, wat naar voor je dat zoiets je extra belemmert maar vervolgens ga jij gekke dingen zeggen.
Ja, ik begrijp dat je niet over seks wil praten, er zitten gewoon veel vieze mannetjes op zo'n app.
Maar het lijkt me wel wijs om vóór date 1 altijd bepaalde informatie uit te wisselen die relevant is. Wil je kinderen, heb je schulden, heb je een libido?
Overigens ga ik heel goed in het Kindvrij topic dus ik kan heel goed overweg met mensen die niet over kinderen willen praten.
Yonker schreef:Ik zou iig wel willen weten als iemand aseksueel is, want ik heb wel die behoeften en zou zo iemand dus niet willen daten.
Urbanus schreef:MyWishMax schreef:Nu moet ik zeggen dat ik er sowieso klaar mee ben, dus als er iemand voor mij wil swipen(hij maakt er snipen van, dat is meteen wel erg drastisch)
Jaaaaaa! Ik vind swipen zonder consequenties fantastisch!
Mkango schreef:Ik zou mijn hoogopgeleide vrienden ook niet kunnen daten. Ja, ze zijn intelligent, goed in wat ze doen, maar weinig avontuurlijk, krijgen plaatsvervangend een hartaanval als ik weer ergens aan een berg hang, een beetje dichtgetikt en als ik morgen met een lekke band sta, hoef ik ook niet te verwachten dat zij die voor me wisselen.Hun ervaringen zijn heel gecultiveerd en ik houd van wat meer avontuur en meer spontaniteit.
Fly_high schreef:My own university degree salutes you.Mkango schreef:Ik zou mijn hoogopgeleide vrienden ook niet kunnen daten. Ja, ze zijn intelligent, goed in wat ze doen, maar weinig avontuurlijk, krijgen plaatsvervangend een hartaanval als ik weer ergens aan een berg hang, een beetje dichtgetikt en als ik morgen met een lekke band sta, hoef ik ook niet te verwachten dat zij die voor me wisselen.Hun ervaringen zijn heel gecultiveerd en ik houd van wat meer avontuur en meer spontaniteit.
Als hoogopgeleide persoon voel ik me heel erg persoonlijk aangevallen, how dare youga uit mijn enorme verdriet ff spontaan aan een berg hangen met een lekke band erbij
Je eerdere uitspraak ben ik het er zeker mee eens, niemand is uiteraard raar of abnormaal door geen, weinig of juist heel veel seks te willen hebben, maar het is gewoon iets wat handig is om van te voren aan te geven als je voorkeuren aanzienlijk van de gemiddelde afwijken. Net zoals ik graag zou willen weten als iemand poly relatie voor de ogen heeft ofzo
germie schreef:Ik weet het niet hoor, maar ik ben gewoon hetero. Dus niets bijzonders. Ik wens dan ook niet in een ander hokje gedrukt te worden hier. Ik ben hier nu hetero, punt.
Ik heb nooit iemand anders laten swipen, haha.
Ik krijg trouwens ook vaak Duitsers, niets mis mee overigens.