Hjartje schreef:[ [url=m/e1Xmzf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wilde deze eerst in het memetopic plaatsen, maar bij nader inzien doe ik ‘em toch maar hier.

Ik zag er ook een die me aan dit topic deed denken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Hjartje schreef:[ [url=m/e1Xmzf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wilde deze eerst in het memetopic plaatsen, maar bij nader inzien doe ik ‘em toch maar hier.
![]()
![]()
Ik zag er ook een die me aan dit topic deed denken
[ [url=m/U176q7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Qimm schreef:Patsen
Ofzo
DuoPenotti schreef:Qimm schreef:Patsen
Ofzo
je weet dat patsen ook betekend keilen, hard weggooien![]()
![]()
Maar als ze er over willen patsen in de betekenis van opscheppen zeg maar, dan mis ik naast baby on board ook de peuter of kleuter aanwezig.
Of zijn ze dan zelf al tot de realiteit gekomen dat die vervelende jankers in de auto helemaal niet zo om te patsen is?
DuoPenotti schreef:Qimm schreef:Patsen
Ofzo
je weet dat patsen ook betekend keilen, hard weggooien![]()
![]()
Maar als ze er over willen patsen in de betekenis van opscheppen zeg maar, dan mis ik naast baby on board ook de peuter of kleuter aanwezig.
Of zijn ze dan zelf al tot de realiteit gekomen dat die vervelende jankers in de auto helemaal niet zo om te patsen is?
Laurora schreef:Ik zorg er wel voor dat onze katten hun anus van tafel houden als er gasten zijn, en uiteraard maak ik die voor het eten áltijd schoon (de tafel he, niet de kattenanussen)
xPabloBokt schreef:Die stickers zij voor hulpdiensten zodat ze kinderen eerst kunnen redden/er naar kunnen zoeken.
Fly_high schreef:Laurora schreef:Ik zorg er wel voor dat onze katten hun anus van tafel houden als er gasten zijn, en uiteraard maak ik die voor het eten áltijd schoon (de tafel he, niet de kattenanussen)
![]()
Kattenanussen zijn een ding, die horen katten zelf schoon te houden toch? maar op bezoek zijn bij mensen die hun kattenbak niet goed weten te verschonen is pas echt gore. Blijkbaar hebben sommigen zelfs een kattenbak in de keuken staan, zo freaking smerig dit![]()
Nog steeds beter dan poepluier op tafel though
DuoPenotti schreef:Haha, zie ze opa al laten zitten...ja sorry jij staat niet op de sticker
Heb wel eens gehoord van een waarschuwing bij de voor en achterdeur voor hulpdiensten mocht er brand uitbreken.
Van 2 honden, 3 katten en een cavia in huis.
Geen idee ook of ze daar naar kijken.