Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Hoorde vanmorgen een tip op de radio om van je QR code op je mobiel een screenshot te maken.
Iemand wilde in Frankrijk een terrasje pakken waar naar zijn ...sanitair werd gevraagd ofwel je vaccinatie pas maar hij had daar geen bereik en kon zijn QR code niet tonen. Hij werd toegang geweigerd.
Popstra schreef:Hoorde vanmorgen een tip op de radio om van je QR code op je mobiel een screenshot te maken.
Iemand wilde in Frankrijk een terrasje pakken waar naar zijn ...sanitair werd gevraagd ofwel je vaccinatie pas maar hij had daar geen bereik en kon zijn QR code niet tonen. Hij werd toegang geweigerd.
friezenfan2 schreef:Wat spenk zegt, je kan geen screenshot maken van je corona check app om misbruik te voorkomen.
ingedebruijn schreef:Vind het ook echt schokkend om te zien hoeveel mensen nog geen tweede prik hebben gehaald want dat is dan toch echt eigen keuze.
MarlindeRooz schreef:ingedebruijn schreef:Vind het ook echt schokkend om te zien hoeveel mensen nog geen tweede prik hebben gehaald want dat is dan toch echt eigen keuze.
??? Ik kon niet eerder dan vandaag terecht. Echt nog niet iedereen is volledig gevaccineerd.
Ik heb ook wel wat weerzin gehad. Voelde me na de eerste al niet lekker. Maar tot zover geen bijwerkingen.
Sizzle schreef:Bizar hoe dat haast een heksenjacht wordt op basis van een inenting. Nog even dat GGD datalek erbij en men kan pamfletten uitdelen bij de twijfelaars.
Fitzroy schreef:Als ik kijk naar de cijfers op de RIVM website, zie ik dat nergens staan. Alleen wie een eerste en tweede dosis heeft gehad.
[ [url=m/N7wrL5.jpg]Afbeelding[/url] ]
De omcirkelde getallen zijn de jaren die met Janssen zijn ingeënt.
nienke555 schreef:besita schreef:Bij ons is er geen coronapas nodig in dierentuin en geen beperking op aantal mensen ( als argument 75 ha dus afstand prima te doen en over heel de dierentuin mondmasker op- leuk in open lucht een hele dag die vod op )
Ooh hmm, welke dierentuin is dat?
ingedebruijn schreef:Sizzle schreef:Bizar hoe dat haast een heksenjacht wordt op basis van een inenting. Nog even dat GGD datalek erbij en men kan pamfletten uitdelen bij de twijfelaars.
Ja dat krijg je als je maatregelen blijft opleggen in deze fase. Gewoon alles open gooien en er is niks meer aan de hand. Dit veroorzaakt de overheid zelf.