Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 01:40

Captain schreef:
De nieuwe aflevering van BOOS. Mijn god wat ben ik kwaad. Dat er nog mensen zijn die zo denken anno 2021...

Ik snap dat het vanuit geloofsovertuiging niet gewenst is, maar om dan te gaan haatzaaien en zo te dreigen. Nee dat vind ik ook niet kunnen bah

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 08:59

Op Facebook staat een bericht over de dinosaurussen, dat er bewijs is voor het uitsterven dat dat door een meteoriet is gebeurd.

Nu is er iemand die beweert dat ze überhaupt nooit hebben staan, want de zwarte mensen (die 1000en jaren langer leven) hebben ze nooit gevonden. Pas toen de witte mens kwam waren ze er. Maar het zijn er maar zo weinig (nog geen 1000). Hij beweert dat de dino's nooit hebben bestaan, want anders hadden de zwarte mensen ze al lang gevonden! Het is gewoon door de witte mensen bedacht om geld te verdienen.

:+

Ik weet ook niet of de persoon serieus is, of door het hele corona verhaal en de complottheorieën daarover, dit ook zit te verzinnen....

De benaming van zwart en wit heeft deze persoon overigens gedaan, voordat bokt over me heen valt met dat ik ze wit en zwart noem

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 09:04

MarlindeRooz schreef:
Dat ik sinds kort om 21:30 al moe genoeg ben om te slapen. Why. :+

Wij slapen om 20:00 vaak al. :')
Iets met vroeg donker..

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 09:47

Moderatoropmerking:
Ik heb zojuist een aantal berichten leeg moeten halen. Willen jullie erop letten dat het bespreken van andere bokkers/topics als ergernis niet is toegestaan, zoals je kunt lezen in de openingspost.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 09:57

Hoofdpijn wakker geworden, maar ook als een blok geslapen.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 10:17

Zijn hier bokkers uit omgevingen Gorinchem? We zijn een van onze katjes kwijt |(

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 11:07

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 11:13

Ik heb hem al aangemeld op amivedi, maar hoe meer hoe beter.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 11:14

Lokale weggeefhoeken al benaderd?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 11:14

Benthhh schreef:
Ik heb hem al aangemeld op amivedi, maar hoe meer hoe beter.

Al bij de buren aangebeld voor eventuele schuurtjes?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 11:25

Benthhh schreef:
Zijn hier bokkers uit omgevingen Gorinchem? We zijn een van onze katjes kwijt |(

Bijna woon in Hendrik Ido Ambacht.

Been liep te klieren daarstraks bij de stoplicht, maar kon koppeling dus niet meer ingetrapt houden aangezien been begon te trillen als een gek. -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 11:37

Marcella schreef:
Been liep te klieren daarstraks bij de stoplicht, maar kon koppeling dus niet meer ingetrapt houden aangezien been begon te trillen als een gek. -O-

Even in z'n vrij zetten (en met je andere voet wel op de rem blijven staan), dan kun je de koppeling laten opkomen zonder dat de auto wegrijdt. Dan kun je je been even wat rust geven, dat doe ik ook wel eens bij vervelende stoplichten of spoorovergangen. Dan moet je alleen de koppeling weer even intrappen als je van vrij naar 1 gaat schakelen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 11:43

Hoofdpijn, overprikkeld... en jawel, met de lente op komst is de buurman weer aan het klussen. Dit belooft weer een hele fijne zomer te worden. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 11:54

Stond nog geen 5 tellen stil, maar zet dan inderdaad in zijn vrij anders risico dat voet van de koppeling af schiet.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 12:26

iirrssjjee schreef:
Op Facebook staat een bericht over de dinosaurussen, dat er bewijs is voor het uitsterven dat dat door een meteoriet is gebeurd.

Nu is er iemand die beweert dat ze überhaupt nooit hebben staan, want de zwarte mensen (die 1000en jaren langer leven) hebben ze nooit gevonden. Pas toen de witte mens kwam waren ze er. Maar het zijn er maar zo weinig (nog geen 1000). Hij beweert dat de dino's nooit hebben bestaan, want anders hadden de zwarte mensen ze al lang gevonden! Het is gewoon door de witte mensen bedacht om geld te verdienen.

:+

Ik weet ook niet of de persoon serieus is, of door het hele corona verhaal en de complottheorieën daarover, dit ook zit te verzinnen....

De benaming van zwart en wit heeft deze persoon overigens gedaan, voordat bokt over me heen valt met dat ik ze wit en zwart noem

Dissapointed but not suprised :')
Naar mate de lockdown en corona vordert heb ik echt het idee dat deze omstanden echt de psychische problemen bij mensen naar boven haalt iod. Normaal hoorde je wel een van hier en daar iets geks, maar tegenwoordig komt het echt uit alle hoeken _O-

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 13:08

Dat de hypotheek nog niet rond is, terwijl maandag de sleuteloverdracht zou zijn.. De notaris belde gisteren en deelde zonder enige meedenken mee dat die niet door kon gaan. Nou, lekker dan. Ik weet ook niet waar het mis gaat, daar zit de bank en de financieel adviseur tussen. Ook tegenover de verkoper voel ik mij zo rot en schuldig. Mijzelf al 100x afgevraagd wat er sneller had gekund.

Het is nu anders, as we speak krijg ik de stukken binnen. In mijn pauze maar doorlezen, tekenen en versturen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 13:51

Onduidelijkheid op een plek waar je dat niet verwacht en ARGH. Bestaan er zorginstellingen die wél de zooi op orde hebben?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 14:00

Geen WW, wel WW, maar geen betaling en wel terug betalen. Oh en geen baan joh sluit maar lekker achter aan de rij belastingdienst kom nog voor jullie.

Gaat maar op houtje bijten......

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 15:09

Aan de buren die hun camper bij mij voor de deur hebben gezet. Bijna geen licht binnen

Afbeelding

En buren (weet niet zeker welke) die een groot springkussen hebben neergezet op 3 openbare parkeerplaatsen.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 15:30

Onze ouder wordende hond loopt ineens kreupel en vandaag gehoord dat ik opnieuw door Corona m'n baan kwijt raak... Topdag.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 15:32

Een of ander blaadje 'eyeopener' wat op de mat viel. Say what. :')

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 15:44

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 16:01

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 16:07

Hieropvolgend kijk ik nu toevallig het programma 'Danny's Wereld' over datzelfde item. Ik voel frustratie. :')

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 16:24

Dat ik bijna een paniekaanval kreeg in de winkel, terwijl er helemaal niks was. :\ Was de eerste keer in lange tijd dat ik weer eens naar de winkel ging.