Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 06:58

Vroeg wakker worden van een nachtmerrie en kan niet slapen. En wil juist uitslapen want ga vandaag een weekendje weg en wil uitgerust zijn. Stoot ik net ook nog keihard mijn voet. Weet je wel zo dat je tenen voor de ene helft links, en de andere helft rechts gaan. :x

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 07:02

Niet vandaag maar gisteravond.
Ben ik gezellig aan t bellen met mn vriend die aan t werk is, komt tie doodleuk met: "oh ...(ex) belde op of ik zin heb om met haar en misschien dr zusje sushi te gaan eten. Jij vind dat toch niet erg? Jij vind dat toch niet lekker en t is doordeweeks dus dan heb jij er ook geen last van." 8)7

Nu weet ik dus niet of ik er een probleem van moet maken want ik wil niet jaloers overkomen, maar hij heeft ons serieus officieel gemaakt omdat vriendjes en stalkers van vroeger mij feliciteerden op mn verjaardag. Alsof dat niet jaloers is :o

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 07:18

Wanneer mensen om advies en tips vragen en vervolgens alles af doen met ‘maar dit..’ en ‘dat kan niet want..’ Vraag dan geen advies %)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 07:34

sharoontje schreef:
TessaxQuincy schreef:
Dat ik last heb van een soort rode/witte bultjes/blaasjes op mn voet heb en die soms echt verschrikkelijk jeuken maar kan nog niet echt uitvinden wat het is. :

Dit krijg ik altijd als het warm is en m’n handen en voeten beginnen te zweten. Nu ook, hele handen onder die vochtblaasjes en ze jeuken zo erg dat ik alles kapot krab. Uiteindelijk droogt het op en wordt het een soort eczeem ofzo. Die jeuk is echt verschrikkelijk.

Heb ik ook altijd maar sinds ik Aloe Vera propoliscreme gebruik is het snel weg en jeukt het niet meer, zo blij mee!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 08:03

Ik gooi hem er nog maar een keer in: Engelstalige topic titels.
En in het bijzonder: Engelstalige topic titels die kant noch wal raken.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 08:11

Dat het hier heel grauw en heel donker en is dat dat niet helpt bij het opstarten op kantoor :z

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 08:36

Dat ik net bijna aangereden werd door een bezorg-bus. Scheelde nog geen 5 cm. :x
Bestuurder was overduidelijk ergens anders mee bezig want had de rest van de weg ook moeite met de bus van het fietspad te houden. En dat is echt wel een brede weg. >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 08:46

Dat ik van binnen echt dood ga, straks laat ik een spiraaltje zetten. Ik doe het voor een goed doel, maar ga echt dood

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 08:50

Flying_Angel schreef:
Wanneer mensen om advies en tips vragen en vervolgens alles af doen met ‘maar dit..’ en ‘dat kan niet want..’ Vraag dan geen advies %)

JA oh mijn god.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 09:08

Marije_1997 schreef:
Dat ik van binnen echt dood ga, straks laat ik een spiraaltje zetten. Ik doe het voor een goed doel, maar ga echt dood

Oh god ik zat ook laatst in dat dubio. Ik heb toch maar prikpil gekozen omdat ik van verschillende kanten hoorde dat je dat spiraaltje voelt zitten.. :(:)

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 09:31

Marije_1997 schreef:

Ik vond het reuze meevallen. Super persoonafhankelijk, maar het zijn echt niet allemaal horrorverhalen en ik zat dus na een halfuur alsof er niets gebeurd was op mn werk.
Mn vriend voelde 'm wel soms in het begin, maar de uiteindes krullen vanzelf om. Nothing to worry about.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 09:41

Het plaatsen van het spiraaltje was in mijn geval niet bepaald een feestje maar ik heb er daarna geen erg meer in gehad dat hij er zit. Ik voel hem niet en mijn vriend ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 09:49

Rambogirl schreef:
Marije_1997 schreef:

Oh god ik zat ook laatst in dat dubio. Ik heb toch maar prikpil gekozen omdat ik van verschillende kanten hoorde dat je dat spiraaltje voelt zitten.. :(:)

Daar maak ik me geen zorgen om, puur het plaatsen. Ik loop de hele week al met pijn en pijnstillers. Kan echt wel wat hebben daar niet van, maar hoop zo erg dat dit even geen pijn doet. Overigens is dit wel de enige optie zonder hormonen. En ik wil geen hormonen meer die zorgen voor zoveel gedoe en ongemak.

En Tsja als een seks partner het voelt heeft ie gwn pech, ga em er niet uit laten halen hahaha

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 09:59

De achterlijke prijzen van de visboer. Steun je lokale ondernemer; leuk maar ik hoop dat ik goud vind in mijn tonijn want anders dan kan ik mezelf niet eens meer steunen. %)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 10:00

Normaal gesproken is het te vergelijken met een korte, stevige menstruatiekramp.
Een vriendin vergeleek het met een eerste week voor je bevalling.

Aleve Feminax is aan te raden, daar zit naproxen in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 10:08

Jolien87 schreef:
Normaal gesproken is het te vergelijken met een korte, stevige menstruatiekramp.
Een vriendin vergeleek het met een eerste week voor je bevalling.

Aleve Feminax is aan te raden, daar zit naproxen in.

Moest ibu 600mg nemen. Heb 800mg genomen. Heb zo de afspraak al. En heb sowieso altijd pijnstillers bij me. Maar we gaan het zien.

Als het alleen voelt als een menstruatiekramp, dan is het appeltje eitje voor me. Want zulke erge rugpijn dat je niets maar dan ook niets meer kan is en blijft pijnlijker hahaha

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 10:15

Even een inlegkruisje meenemen, waarschijnlijk heb je nog een beetje bloedverlies na het zetten. Succes!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 10:20

Gea99 schreef:
Even een inlegkruisje meenemen, waarschijnlijk heb je nog een beetje bloedverlies na het zetten. Succes!!

To late, maar is vlakbij huis hoor, ben binnen 10 min weer thuis en hoef nergens heen. Heb et bewust vandaag geplanned. Omdat ik niet zoveel hoef vandaag.

Alleen da komt voor controle vanmiddag, maar vriendin van me komt me even helpen. Aangezien m'n lichaam besloot om overal kramp te veroorzaken waardoor zelfs lopen niet het prettigste is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 11:20

Nou hij zit, huisarts zei dat het heel soepel ging, maar ondertussen verga ik nog steeds half. Voelt nu alsof ik zwaar ongesteld ben, zo de eerste dag weetje wel. Hopelijk is dat straks wel voorbij

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 11:34

Sterkte Marije!

Mijn baas, wat doet hij hier 8)7 nu moet ik heel hard werken

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 11:36

Dat ik voor 't eerst in tijden boodschappen besteld heb omdat ik zo moe ben maar niet goed heb opgelet en ik ze moet halen |o

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 12:27

Marije_1997 schreef:
Nou hij zit, huisarts zei dat het heel soepel ging, maar ondertussen verga ik nog steeds half. Voelt nu alsof ik zwaar ongesteld ben, zo de eerste dag weetje wel. Hopelijk is dat straks wel voorbij

Pijnstillers gebruikte je al; Dan vandaag lekker kalm aan doen. Hopelijk zakt het zo af.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 12:42

Uitstelgedrag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 12:45

Gea99 schreef:
Marije_1997 schreef:

Pijnstillers gebruikte je al; Dan vandaag lekker kalm aan doen. Hopelijk zakt het zo af.

Hoop wel dat het zo afzakt lijkt beter te gaan als ik ga liggen loop zitten loop lig etc. Weet alleen niet zo goed hoe ik moet zitten of liggen hahaha

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-20 12:48

Stress, angst, dingen niet van me af kunnen zetten. Conflictsituaties. Klaar mee -O-