Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sharoontje schreef:TessaxQuincy schreef:Dat ik last heb van een soort rode/witte bultjes/blaasjes op mn voet heb en die soms echt verschrikkelijk jeuken maar kan nog niet echt uitvinden wat het is.
Dit krijg ik altijd als het warm is en m’n handen en voeten beginnen te zweten. Nu ook, hele handen onder die vochtblaasjes en ze jeuken zo erg dat ik alles kapot krab. Uiteindelijk droogt het op en wordt het een soort eczeem ofzo. Die jeuk is echt verschrikkelijk.
Marije_1997 schreef:Dat ik van binnen echt dood ga, straks laat ik een spiraaltje zetten. Ik doe het voor een goed doel, maar ga echt dood
Rambogirl schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik van binnen echt dood ga, straks laat ik een spiraaltje zetten. Ik doe het voor een goed doel, maar ga echt dood
Oh god ik zat ook laatst in dat dubio. Ik heb toch maar prikpil gekozen omdat ik van verschillende kanten hoorde dat je dat spiraaltje voelt zitten..
Jolien87 schreef:Normaal gesproken is het te vergelijken met een korte, stevige menstruatiekramp.
Een vriendin vergeleek het met een eerste week voor je bevalling.
Aleve Feminax is aan te raden, daar zit naproxen in.
Gea99 schreef:Even een inlegkruisje meenemen, waarschijnlijk heb je nog een beetje bloedverlies na het zetten. Succes!!
Marije_1997 schreef:Nou hij zit, huisarts zei dat het heel soepel ging, maar ondertussen verga ik nog steeds half. Voelt nu alsof ik zwaar ongesteld ben, zo de eerste dag weetje wel. Hopelijk is dat straks wel voorbij
Gea99 schreef:Marije_1997 schreef:Nou hij zit, huisarts zei dat het heel soepel ging, maar ondertussen verga ik nog steeds half. Voelt nu alsof ik zwaar ongesteld ben, zo de eerste dag weetje wel. Hopelijk is dat straks wel voorbij
Pijnstillers gebruikte je al; Dan vandaag lekker kalm aan doen. Hopelijk zakt het zo af.