Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sodera schreef:Ik vind het oprecht heel heel lastig, hoe om te gaan met reizen...
ik snap dat voor de lol op vakantie gaan niet handig is als je gaat vliegen. Met de auto is dat voor mij alweer anders.
NatasjavE schreef:Sodera schreef:Ik vind het oprecht heel heel lastig, hoe om te gaan met reizen...
ik snap dat voor de lol op vakantie gaan niet handig is als je gaat vliegen. Met de auto is dat voor mij alweer anders.
Ik zou het juist met de auto spannender vinden.
Je moet toch vaak gaan tanken en dan een tankstation binnen. Voor ons zou ik onderweg 3 verschillende hotels nodig hebben.
Ik wil het reismoment zo kort mogelijk houden.
Jolliegirl schreef:Je moet wel heeeeeel ver weg gaan als je vaak staat te tanken..
Wij rijden op 3x tanken naar kroatie. Dat vind ik prima te doen met de maatregelen. En zie hier ook echt geen gevaar in.
De supermarkt is smeriger.
NatasjavE schreef:Jolliegirl schreef:Je moet wel heeeeeel ver weg gaan als je vaak staat te tanken..
Wij rijden op 3x tanken naar kroatie. Dat vind ik prima te doen met de maatregelen. En zie hier ook echt geen gevaar in.
De supermarkt is smeriger.
Tank +/-700 km...afstand +/- 3000 km (Griekenland)
Maar das niet het enige dus.
Voor mijn gevoel heb je in 3 dagen reizen meer contactmomenten dan met 6 uur.
Marie_Anne schreef:Eet je niet dan? Ergens eten of boodschappen doen, ergens koffie halen, ontbijt, je komt dan toch in contact met mensen. Of nemen jullie alles mee?
Jolliegirl schreef:lenaa_tje schreef:Een camping in Slovenië geeft aan dat de grenzen voor Belgen en Nederlanders open zijn vanaf morgen. Zie dat nog niet op de nos maar ben benieuwd! (Al denk ik niet dat we gaan maar goed)
Voor doorreis zijn ze al open.
Ben benieuwd.