Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:Dat kippenhok zou me niet zoveel uitmaken, ik eet ook rustig mijn koekjes als ik bij de paarden ben.
Het kwijl en snot dat uit een dergelijk joch komt vind ik een stuk viezer...
Magrathea schreef:Duhelo schreef:Dat kippenhok zou me niet zoveel uitmaken, ik eet ook rustig mijn koekjes als ik bij de paarden ben.
Het kwijl en snot dat uit een dergelijk joch komt vind ik een stuk viezer...
Ik neem aan niet als je net hebt gemest ofzo![]()
En je weet niet of het kind in de poep heeft zitten graaien, of misschien gewoon een keer is gevallen met handjes op de grond in de stront...
NoeskaMoos schreef:Ik kwam net een Tweet tegen waar ik zo om moest lachen. Ook in Nieuw-Zeeland zijn de scholen weer open:
https://twitter.com/CardsToast/status/1262101317922635776
Zo veel van dit soort reacties bij collega's he. Je zou bijna denken dat die engeltjes toch zo leuk niet zijn
Duhelo schreef:Eigenlijk zijn we lekker bizar hé. Tussen het uitmesten / paard borstelen door snel een boterham naar binnen werken . Handen wassen? Nee joh, niet nodig
Kind wast handen, geeft koekje aan. "Ieuw joh, dat eet ik niet meer hoor"
NoeskaMoos schreef:Ik kwam net een Tweet tegen waar ik zo om moest lachen. Ook in Nieuw-Zeeland zijn de scholen weer open:
Zo veel van dit soort reacties bij collega's he. Je zou bijna denken dat die engeltjes toch zo leuk niet zijn
Duhelo schreef:Eigenlijk zijn we lekker bizar hé. Tussen het uitmesten / paard borstelen door snel een boterham naar binnen werken . Handen wassen? Nee joh, niet nodig
Kind wast handen, geeft koekje aan. "Ieuw joh, dat eet ik niet meer hoor"
Relaxed schreef:Na de paarden wel ja, want ik vind het ook goor om overal paardenresidu aan af te smeren in huis, maar tussendoor op stal... neh.Nou na de paarden vind ik het ook wel zo fris om even je handen te wassen, zit toch vaak wel zand, kwijl en/of stront aan je handen dan.. Dat is van een paard net zo goor als van een kindIk deel mijn ijsje ook niet met mijn paard/kat/hond (zulke filmpjes zie je ook wel eens voorbij komen
) Of je door een hond in je gezicht laten likken
Magrathea schreef:Bovendien kan je kind nog zo goed opgevoed zijn, ik denk dat ieder kind na een week binnen opgehokt zitten zonder de mogelijkheid om met vriendjes te spelen o.i.d., knap vervelend gaat worden.NoeskaMoos schreef:Ik kwam net een Tweet tegen waar ik zo om moest lachen. Ook in Nieuw-Zeeland zijn de scholen weer open:
Ja heik vond het ook zo'n rare situatie dat er eerst luid werd geroepen om sluiting van de scholen en een week later was het al volop kommer en kwel door die kinderen thuis. Ja wat dacht je dan
Britta31 schreef:Heb je het met de buren er al over gehad?Dat je er last van heb.
Sizzle schreef:Ik zou ze oppakken, in haar kamer zetten, deur en raam dicht en wachten tot de boodschap nee= nee begrepen is en er soort van sorry uitkomt. Maar ja, ik ben dan ook vreselijk ontaard.
Lijkt me echt rete irritant om daar naast te wonen. Ik leef absoluut met je mee.