Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 22:58

xDenies schreef:
Meester Frank Visser. Eerste paar tellen. Schelden op de buurman maar wel zelf je konijn in een te klein hokje & alleen houden en dan zeggen dat de hond van de buren liefde wilt :') Pffffff

Jezus wat een scum......

xDenies

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 23:00

En maar de buurman uitschelden voor turk, zn vrouw voor import enz enz. Jeetje en dan zit je 10 minuten naar het programma te kijken... wat een respectloos figuur.....

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 02:28

Was even een mailtje naar mijn therapeut aan het schrijven en ik kwam tot de ontdekking dat ik uit kijk naar de vakantie, omdat ik dan op het huis van anderen moet passen. De enige reden dat ik daar naar uit kijk is omdat ik dan een week lang in bed kan blijven liggen zonder schuldgevoel richting huisgenoten. Sad story wel, besefte ik. Met een tranendal als gevolg

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 09:52

Ik ben afgehaakt bij Frank Visser tijdens de reenactement over hoe ze op de hond schelden vanuit het bed en de raam. Jeetje wat slecht en marginaal

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 10:15

Duizelig kapot moe brak en een beetje pijn
Maarja het kan alleen nog maar weer beter worden.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 11:00

Dat ik lekker op de bank met een kopje thee lig te chillen en de monteur zegt: "ach, beterschap!". :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 11:06

Dat het UWV helemaal niet meer te snappen/volgen is wat ze doen. Vroeger wist je precies wat er ingehouden zou worden als je zou werken. Nu is het maar een grote gok hoe het humeur is daar bij het UWV. Geef je iets eerlijk door en dan wordt het volgende maand alsnog extra ingehouden. En dan krijg je moet met pijn en moeite dat er teveel ingehouden is, maar het geld krijg je niet meer. |o 8)7 -:(-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 11:51

Nayomie schreef:
Dat ik lekker op de bank met een kopje thee lig te chillen en de monteur zegt: "ach, beterschap!". :')

Nog even een paar keer goed kuchen en dan hoef je ook geen koffie voor hem te maken. :))

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 12:51

Dat mijn stage voorbij is, dat valt echt behoorlijk hard. Daarbij heeft school besloten dat ik op vrijdag van 9-17 naar school moet zonder pauzes tussendoor, wat gewoon niet te doen is met continu rechtsvakken achter elkaar. Plus ik moet vanmiddag daardoor aangeven dat ik op vrijdag niet meer kan werken, want dat red ik niet.. Gedoe.. :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 13:25

Dat microsoft Edge een eigen leven lijd en zichzelf nu voor de 3de keer afgesloten had. Kan ik overal opnieuw inloggen. :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 13:32

Kramp in mijn been terwijl ik nog een uur in de bus moet zitten.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 14:11

Op mijn huurder! ;(

We wonen in een klein doodlopend straatje. Er staan 2 huizen die van ons zijn. Het ene verhuren we reeds 3 jaar. Gedurende de 3 jaar al aangegeven dat haar auto eigenlijk in de weg staat voor als we met de trailer weg willen. Met de trailer die we eerst hadden ging dit nog net maar sinds 3 weken hebben we een nieuwe trailer om ook de koets te vervoeren. Met andere woorden veel breder en langer.

Ik heb dit bij de huurder gaan melden en gevraagd om de auto te verzetten als ze in het buitenland is voor haar werk. (Als ze thuis is moet ik altijd appen en vragen om te verzetten wat ze wel doet). Ze ging hier rekening mee houden. Dus ik gerust.

Echter nu merken we dat ze dus in het buitenland zit en de auto staat op zijn gewone plaatsje. In de weg dus. We kunnen niet van onze hof rijden met de trailer zonder tegen haar auto te rijden. De trailer moet naar de keuring en we kunnen dus niet weg. Mijn vriend boos...

Ik app haar, krijg ik als antwoord: Ik zit in Friesland... Ik antwoord: Ja ik heb het jou vroeg genoeg gevraagd. Antwoord zij: Wanneer. Niet voor ik vertrok! Ik: Ik heb het jou een paar weken terug gevraagd en je ging hier rekening mee houden. Krijg ik als antwoord: Ik ben morgenavond thuis.

EXCUSEER! Ze heeft een oprit + nog extra plaats om haar auto veilig naast haar huis te plaatsen! Neen mevrouw wil hem voor haar huis op de plaats die ze altijd doet. Sorry hoor maar dit is heel egoïstisch! En dan nog het lef hebben om de verantwoordelijkheid bij mij te leggen. |o
Ik snap niet hoe je zo kan zijn???? Nochtans hebben (hadden }:) we een goede relatie en komen we goed overeen.) Als zij als huurder iets vraagt wordt het onmiddellijk hersteld en aangepakt. Vragen wij iets, dan kan het niet.
Binnen 3 maanden is ze weg.... wie komt er naar het feestje :+

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 14:31

Had vanmorgen een soort miscommunicatie met mijn trainer over het wel/niet geven van een high-five en dat was zo KNEITER ONGEMAKKELIJK hahahahah wil dan zo hard door de grond zakken :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 14:36

Dat het ophalen van een rijbewijs lang duurt :')

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 15:06

Verhuizen. Wat een stress. :r

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 15:11

Steffi4 schreef:
Verhuizen. Wat een stress. :r

I feel you! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 15:20

Mijn dochter. Kind is anderhalf en heeft uitgevogeld hoe ze op de stoelen kan geraken. Neemt ze een aanloop om dan de lucht in te springen om zo plat op haar buik op de stoel te landen.

Mijn hart |o

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 15:34

Dat het super mooi weer is buiten en ik binnen zit..

Remembrance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 16:06

Ik was vandaag echt een bijzonder goede dag aan het hebben.. Tot een vriendin er toch in geslaagd is dat om te draaien. Ze is wel eens vaker grof, en dat ben ik gewend, maar deze keer liet ze me op een nogal vervelende manier weten dat ik mijn mond niet hoorde open te trekken om mee te praten, maar gewoon stil moest zijn en haar moest laten praten.

Ze heeft het vast niet zo bedoeld en ik denk dat ze het in haar hoofd op een luchtigere en grappigere manier had willen zeggen, maar het liet me toch best wel poedersuiker voelen.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 16:07

DeMolenhoek schreef:
Mijn dochter. Kind is anderhalf en heeft uitgevogeld hoe ze op de stoelen kan geraken. Neemt ze een aanloop om dan de lucht in te springen om zo plat op haar buik op de stoel te landen.

Mijn hart |o

Wacht maar tot ze de stoel ergens heen schuift en via de stoel in de vensterbank, op de eettafel of het aanrecht komt....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 16:17

Dat doet ze al even met weliswaar iets kleinere objecten :') Afbeelding

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 16:20

Ik denk dat je hart nog wel eens vaker een sprongetje maakt.Onze dochter 4 jaar oud.Ze staat boven op het klimrek toch 1.50 boven de grond en springt naar beneden met de woorden”kijk mama ik kan vliegen als Pippi Langkous”.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 16:51

Britta31 schreef:
Ik denk dat je hart nog wel eens vaker een sprongetje maakt.Onze dochter 4 jaar oud.Ze staat boven op het klimrek toch 1.50 boven de grond en springt naar beneden met de woorden”kijk mama ik kan vliegen als Pippi Langkous”.

Ja herkenbaar.....

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 17:48

Verdomme. Naar een auto gaan kijken, helemaal zin in. Netjes gebeld van de week dat we vanmiddag zouden komen. Heeft een collega precies die ene auto mee naar een dorp veel te ver weg want blablabla.. communicatie jongens |o hij heeft tig auto's staan en precies die ene waar ik netjes voor had gebeld, is weg.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 17:57

Ff over die bakker in Monster he... die heeft gister dus zijn winkel moeten sluiten omdat er mensen een moorkop kwamen eisen.... politie moest er zelfs bij komen |o