Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tamara schreef:Mijn niet-thuis bij ophalen kreeg nog een leuk staartje. Had een berichtje gestuurd dat ik voor de deur stond, stuurde ze de volgende ochtend een enorm excuus, zij was zelf niet thuis geweest en haar man zou er zijn, maar die had zich vergist in de tijd. Waar ik woonde (andere kant van de stad) want dan kwam ze hem brengen. Dus ze stond paar uur later op de stoep en we hebben alsnog de deal kunnen sluiten. Enorm netjes!
Nu met iemand aan het steggelen over kleding. Heb het er voor in totaal €35 op staan. Zij wil er €22,50 voor geven, ik zeg dat ik er minimaal €28 voor wil hebben. Stelt zij vervolgens €25 voor, dus nogmaals teruggestuurd dat €28 echt het minimum is. Volgens mij een prima prijs voor die items en ligt niet in de weg, dus wacht dan liever tot er iemand wel voor geeft wat ik ervoor wil hebben. Benieuwd of ze er nog op terugkomt.
FlameHorse schreef:Ik had vandaag iemand die een paar inline skates van K2 van mij wilde overnemen voor 15 euro incl verzenden. Ja oké, ze zijn oud maar wel altijd netjes onderhouden. Zulke dingen zijn niet goedkoop...
Jolien87 schreef:FlameHorse schreef:Ik had vandaag iemand die een paar inline skates van K2 van mij wilde overnemen voor 15 euro incl verzenden. Ja oké, ze zijn oud maar wel altijd netjes onderhouden. Zulke dingen zijn niet goedkoop...
Had je er wel een vraag- of richtprijs bij staan? Ik moet zeggen dat ik ook echt geen flauw benul heb van wat zulke dingen waard zijn.
GamblersCup schreef:Waarom hangen mensen zo aan "gelijk oversteken" op MP? Is dat heilig?
Ik kan daar niet mee betalen, zij willen verkopen maar blijven aandringen op "gelijk oversteken", terwijl ik al 3 gezegd heb dat ik daar niet mee kan betalen omdat dat met iDeal is. Ik kan niet met iDeal betalen, punt. Ze hebben geen paypal account. Overmaken mag niet. Wat is er mis met ouderwets overmaken? Zijn ze te lui o de volgende dag even op hun rekening te kijken of het bedrag erop staat ofzo?