Mocht je nou van die 10 anderen dan weer geen antwoord naar tevredenheid krijgen ben ik er ook nog!
Josien_
Geplaatst: 11-09-19 15:42
Haha ik zal me maar niet ook nog eens aanbieden he .
Vrijdag tweede date met de jongen van afgelopen vrijdag ! Alleen nog even verzinnen wat we gaan doen, iemand hier nog ideeën?
sabine1979
Geplaatst: 11-09-19 16:26
Ik ben maandag eind van de middag weer naar mijn date geweest. Ik heb er maar 1,5 dag aangeplakt Gister heeft hij kennis gemaakt met mijn 2 vriendinnen ( getrouwd lesbisch stel), hij is goedgekeurd door hun Zondagmiddag hebben we weer afgesproken Ennnnn, het kan dus wel zonder sex, die mannen bestaan dus degelijk En ik ben goedgekeurd door C....., zijn grijze roodstaartpapegaai van 16 weken
Linda_Fleur
Geplaatst: 11-09-19 19:38
Sabine, klinkt goed!
Mijn Tinderdate kwam gisteravond niet opdagen.... Was allerlei assumpties aan het maken en toen kreeg ik een uur na de afspraak een appje, sorry mijn moeder belde, kreeg net te horen dat mijn zus kanker heeft. Brrr dat is heel erg rot, maar ben ook wel skeptisch. Vorige keer waren er ook allerlei excuses (toen heeft hij me alleen niet laten wachten maar wel vantevoren afgezegd), nouja driemaal is scheepsrecht en anders....
Verder is alles rustig, op enkel 3 liefdesverklaringen van 3 voormalige dates in 1 week na
Super allemaal! Wij zijn ook alweer dik vijf maand officieel samen.
Dizzy505
Geplaatst: 12-09-19 16:33
Sterkte meiden, een break up is altijd heel rot. Hopelijk voelen jullie je snel beter!
Yvanka, wat leuk dat het nogsteeds zo goed gaat en jullie zelfs samen wonen nu
Tof dat zoveel mensen toch een succesvolle relatie hebben via Tinder.
Ik heb een paar maanden geleden iemand via tinder ontmoet die ik heel leuk vind, maar ik wist dat ik binnen 2 maanden naar Amerika zou verhuizen. Samen er voor gekozen om het leuk te hebben zolang het kon. Inmiddels ben ik meer dan een maand in Amerika en komt hij me volgende maand bezoeken
finnens
Geplaatst: 12-09-19 16:41
Leuk die succesverhalen!
Wel typisch, zou dit weekend met m'n tindermatch van vorige week afspreken maar hoor niks meer We hadden nog niks echt concreet, tijd, plaats etc. Twijfel of ik hem ga sturen, heb ergens geen zin om achter mannen aan te rennen. Bij m'n vorige dates mislukte dat ook Als ze interesse hebben komen ze wel denk ik. Maarja misschien denkt hij hetzelfde. Dilemma's weer.
mijn relatie van 3,5 jaar is al een tijdje uit. ik heb lang getwijfeld, maar gister avond dan toch Tinder gedownload. er zijn al een paar jongens begonnen met praten. beginnen jullie vaak zelf of wachten jullie liever af? en wanneer besluiten jullie om te daten? ik ben er een beetje huiverig voor omdat je die persoon nog niet kent..
Ik praat ook wel eens zelf En daten doe ik het liefst zo snel mogelijk, van een drankje wordt je niet zwanger Waarom ben je er huiverig voor? Als het niks is ben je zo weer thuis.
Nouja, snap het wel hoor. Je weet nooit wat voor gek er aan de andere kant van de telefoon zit.. dus spreek af op openbare plekken en zorg dat iemand weet waar je bent
Mijn date gisteren was wel gezellig knappe jongen ook wel.