Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Goh wat is het probleem om even de auto te draaien in een doodlopende straat?
XRuby_SymmyX schreef:Dank je wel! Ik heb om de 8 uur naproxen met 2 paracetamols. Mijn keel doet pijn door de narcose. Ze hebben mij niet eens verteld of het gehecht is! Ik heb een jeukend maar ook een fijn bonkend gevoel en ik weet niet wat het inhoud. Net als dat je gaat rennen en je lichaam bonkt fijn na dat voel ik op die plek. Ik had niks gegeten maar heb wel iets groots doorgeslikt is dat die belangrijke stolsel die moest blijven zitten? Ze zeggen dat er een stolsel moet blijven zitten en als die weggaat krijg je een ontsteking. Ik wil gewoon kunnen praten met iemand die dit weet maar mij niet als last ziet maar weet niet wie daar voor open staat zodat ik er wat doorheen wordt gesleept zeg maar.
Lestrange01 schreef:Dat ik zo raar doe. Ik lijk soms helemaal te vergeten wat ik aan het doen ben en schrik steeds als mensen mijn naam zeggen omdat ik op een of andere manier helemaal vergeet dat ik in een ruimte sta? Het voelt een beetje alsof ik helemaal alleen ben zo diep ben ik in gedachte. En als ik dan schrik dan denken ze dat ik iets te verbergen heb ofzo. Super vervelend want dat is niet zo en ik ben die stomme opmerkingen erover helemaal zat
Independence schreef:Mijn leidinggevende die me toch regelmatig aanraakt. Gewoon, goedbedoeld. Maar ik schiet er door in paniek, geen idee of ik dat moet aangeven of gewoon hem uit de weg moet gaan of minder mijn best moet gaan doen