Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 16:16

Ik had een dag na het trekken van mijn verstandskiezen een vlucht van 18 uur, nergens last van gehad. Kon na 3 dagen ook alles weer eten. Niet zoveel zorgen maken joh :)

Trui

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 16:22

ik moet werken maar ben kapot...

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 16:23

Anthea schreef:
Ik had een dag na het trekken van mijn verstandskiezen een vlucht van 18 uur, nergens last van gehad. Kon na 3 dagen ook alles weer eten. Niet zoveel zorgen maken joh :)

Heb je gespoeld met zout?

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 16:25

Ik mocht niet spoelen, want dan kan het stolsel weer los komen. Mocht wel gewoon tanden poetsen, zacht eten, dus geen appel bijvoorbeeld.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 16:34

Ik kon meer dan een week nauwelijks eten. Het verschilt dus nog wel...
niet gespoeld, wel goed gekoeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 16:39

XRuby_SymmyX schreef:
Anthea schreef:

Heb je gespoeld met zout?

Nee, ik kreeg hetzelfde advies als Meliaforever.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 16:44

Ik erger me aan dat het bloedheet wordt aankomende week. Precies als ik in een stacaravan ga zitten in Limburg. :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 16:46

Werken volgende week met 36 graden en een studiekeuzecheck. Kan net zo goed niet gaan, want met dit weer ben ik zo lamlendig dat ik toch wel wordt afgewezen x)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 17:10

Verstandskiezen verschilt heel veel. Ik heb alle 4 laten trekken en geen centje pijn of ongemak gehad. Maar anderen weer wel.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 17:29

poes schreef:
Goh wat is het probleem om even de auto te draaien in een doodlopende straat?

Je moest eens weten hoevaak ze hier de oprit gebruiken om er voor te staan, of te keren! Irritant is wel, dat snap ik, maar maak me er niet meer druk om! Zolang ze maar weg zijn, of aan de kant gaan als ik er op of af moet!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 18:13

XRuby_SymmyX schreef:
Dank je wel! Ik heb om de 8 uur naproxen met 2 paracetamols. Mijn keel doet pijn door de narcose. Ze hebben mij niet eens verteld of het gehecht is! Ik heb een jeukend maar ook een fijn bonkend gevoel en ik weet niet wat het inhoud. Net als dat je gaat rennen en je lichaam bonkt fijn na dat voel ik op die plek. Ik had niks gegeten maar heb wel iets groots doorgeslikt is dat die belangrijke stolsel die moest blijven zitten? Ze zeggen dat er een stolsel moet blijven zitten en als die weggaat krijg je een ontsteking. Ik wil gewoon kunnen praten met iemand die dit weet maar mij niet als last ziet maar weet niet wie daar voor open staat zodat ik er wat doorheen wordt gesleept zeg maar.

Ja het is ook lastig als je het heel spannend vind en er dan weinig wordt verteld. Mij is overigens niks verteld over stolsels. Ik moest juist wel spoelen. Er zit vaak een zwelling, soms zichtbaar en soms niet. Ze moeten flink wroeten. Dat zal de zwelling zijn. Mocht je nog wat meer willen weten kan ik wel even navragen bij een oud klasgenootje die nu bij de kaakchirurgie werkt volgens mij. En anders mag je sws een pb sturen :). Succes.

Ik erger me aan mezelf, nog steeds niks voor school gedaan. Hang al de halve middag op de bank.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 18:16

Amandavd schreef:
Verstandskiezen verschilt heel veel. Ik heb alle 4 laten trekken en geen centje pijn of ongemak gehad. Maar anderen weer wel.

Hier ook, alle 4 zonder problemen, op de eerste dag met de verdoving ja!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-19 18:53

Dat ons appartement ruim vier weken na de verhuizing nog een grote rotbende is en ik niet eens fatsoenlijk kan koken zonder dat er vanalles in de weg staat. Ik mis mijn oude huis

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 19:22

Hoofdpijn en inkakmoment :z

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 20:26

Lestrange01 schreef:
Dat ik zo raar doe. Ik lijk soms helemaal te vergeten wat ik aan het doen ben en schrik steeds als mensen mijn naam zeggen omdat ik op een of andere manier helemaal vergeet dat ik in een ruimte sta? Het voelt een beetje alsof ik helemaal alleen ben zo diep ben ik in gedachte. En als ik dan schrik dan denken ze dat ik iets te verbergen heb ofzo. Super vervelend want dat is niet zo en ik ben die stomme opmerkingen erover helemaal zat

Klinkt een beetje als dissociatie oid. Beetje in de gaten houden en anders toch even met een professional bespreken

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 20:27

Dat ik zeker 50 minuten op een pizza moest wachten.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 20:29

Mijn leidinggevende die me toch regelmatig aanraakt. Gewoon, goedbedoeld. Maar ik schiet er door in paniek, geen idee of ik dat moet aangeven of gewoon hem uit de weg moet gaan of minder mijn best moet gaan doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 20:32

Feesttent van de buurtvereniging weer , iemand leeft zich uit op zijn drumstel en vanavond komt er nog een bandje optreden

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 20:32

Independence
Ik zou gewoon zeggen dat je weet dat hij het goed bedoelt
Maar dat je in het algemeen niet zo tegen fysiek contact kan

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 20:39

Independence schreef:
Mijn leidinggevende die me toch regelmatig aanraakt. Gewoon, goedbedoeld. Maar ik schiet er door in paniek, geen idee of ik dat moet aangeven of gewoon hem uit de weg moet gaan of minder mijn best moet gaan doen

Zou het gewoon aangeven, ik ben er zelf ook absoluut niet van :') Ik heb het gewoon aangegeven met Sorry ik vind lichamelijk contact niet prettig.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 20:47

Dat ik het echt niet trok om mijn net ex-vriend op werk te zien en ik huilend ben weggelopen en gelukkig naar huis mocht.. Het is echt te vers 2 dagen om dan fatsoenlijk te moeten werken met hem... kon hem geen eens aankijken :(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 21:12

Dat we de hele week al kleine foutjes, door drukte, maken en ik aan alle kanten stinkend mijn best doe met alles recht te breien. En vandaag had ik iemand van a tot z geholpen(ook ondanks de giga rij en drukte) en ineens schiet de persoon uit de slof en noemt degene me kattekop.

Nou werkelijk....
Gelukkig kon iedereen beaamen dat ik echt niets verkeerd deed maar ondanks dat ik er om lach; het blijft wel hangen ...

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 21:24

Ik nog steeds de longen uit het lijf hoest. Daardoor de rest van gezin ook slecht slaapt en niet te genieten zijn

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 23:14

Aan dat veel vriendinnen nu kinderen krijgen en ik absoluut geen kindermens ben, en zij dus nogal uit de hoogte doen over hun mama-zijn. "Je zal dat wel leren, het komt nog." "Kinderen zijn echt wel deel van het ouder worden hoor" "De echte zware tijden is als je een kind hebt, niet dit" (na het vertellen van een stresspunt, bv.) Dat is nu toch net een van de redenen dat ik geen exemplaar moet hebben? Zo belachelijk, dat hele gedoe dat je als vrouw een kind moet hebben gehad om volwassen te zijn.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 23:20

Hoe erg mensen zich kunnen aanstellen. Doe niet zo ontzettend dramatisch.