Ik heb wel geslapen maar ook lang wakker gelegen. Was wakker van 5 uur tot half 7 ongeveer. Was bijna eruit gegaan maar toch nog een keer geprobeerd en weer geslapen. Maar echt totaal niet uitgerust vandaag
Jeej, lag er om 3 uur in omdat ik te wakker was en ben sinds 6 uur alweer beneden. Al een paar dagen dat ik te wakker ben en best wel vreemd droom. Hopelijk is het snel weer over.
Ik ben ook alweer wakker. Ging om 12 uur naar bed en sliep snel maar nu alweer vroeg wakker helaas. Hoop dat ik straks nog in slaap val
Rocamor
Geplaatst: 11-05-25 09:13
Hij zal hier wel weer na volle maan komen. Tot nog toe geen dromen, geen plafonddienst. Ergo, ik slaap, diep, heel lang, heel veel (en nog veel te weinig )
Wat een crime afgelopen nacht. Had voor 22 uur beide kinderen al huilend en van slag wakker.. Dus beide maar bij mij in bed maar dat is dan weer funest voor m’n eigen slapen maar alles beter dan 100 x per nacht uit m’n bed moeten….
cursebreaker
Geplaatst: 12-05-25 08:09
Hier ook de ergste nacht so far deze ronde. Helemaal brak, pff. Ook mijn man was onrustig en veel (naar) dromen.
Ik heb deze ronde erg heftige dromen, voor mijn gevoel erger dan bij andere volle manen. Ook echt lugubere dromen af en toe. Hebben jullie dat ook? Nu in ieder geval geradbraakt. Pfff.
Gisteren nacht echt in coma gelegen en afgelopen nacht veel gedroomd en paar keer heel kort wakker geweest, dus voor mijn doen ook weer goed geslapen. Hoop dat ik de komende dagen ook zo goed blijf slapen.
En afgelopen nacht is alles weer voorbij en “ verslapen” we ons zelfs tot 7.30 uur
Lucia88
Geplaatst: 05-06-25 04:31
Rode letters negerend zijn er nog meer die alvast gezellig meedoen? Dit is al de derde nacht dat ik enorm slecht slaap, wel ook enorm verkouden maar juist daarom kan ik eigenlijk wat meer slaap gebruiken Vorige maand weinig last gehad dus ik haal nu alles in, of krijgen we een extra sterke maan dit keer?