Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sophie_Wind schreef:Ik zoek een dubbel gebroken bustrens van 11 centimeter.
Dat kan ik helaas nergens vinden, dus een 11,5 is ook goed maar dan met kleine bitringen, geen idee hoe ik dat ergens kan vinden...
haffiefreak, ik heb van alles gezocht voor je maar ik kan ook niks anders vinden. Denk dat je dan maar gewoon snoepveters moet doen?
edit: [HAR] dubbel gebroken bustrens 11 cm
mijn topic loopt namelijk niet al te goed
lovelyfiefy schreef:ik zoek een website waar ik kan zien wat voor evenementen er te doen zijn.
(in dit geval specifiek dingen die binnen te doen zijn)
maar dan puur voor 1 dag.
sommige websites kan ik de dag niet aanpassen bijv.
en heel veel websites zijn erg onduidelijk.
misschien zoek ik wel onder de verkeerde zoekterm ofzo, dus ik dacht, vraag het eens hier
Jet schreef:Sophie_Wind schreef:Ik zoek een dubbel gebroken bustrens van 11 centimeter.
Dat kan ik helaas nergens vinden, dus een 11,5 is ook goed maar dan met kleine bitringen, geen idee hoe ik dat ergens kan vinden...
haffiefreak, ik heb van alles gezocht voor je maar ik kan ook niks anders vinden. Denk dat je dan maar gewoon snoepveters moet doen?
edit: [HAR] dubbel gebroken bustrens 11 cm
mijn topic loopt namelijk niet al te goed
De eerst die ik zie. 6,5 cm. diameter ring lijkt me niet echt groot: https://www.internet-sportandcasuals.co ... YQAvD_BwE# .
En anders kan je misschien zoeken op onderlegtrens?
Shaggy09 schreef:lovelyfiefy schreef:ik zoek een leuke binnen activiteit om te doen.
maar niet een klimpark of karten![]()
ondertussen kwam een vriendin met bijv een museum of zeeaquarium.
(of ik ben gewoon moeilijk in iets vinden waarvan ik denk !JA leuk! )
Ik weet niet wat je budget is, maar misschien indoor skydiven?
xRoossie95 schreef:Ik zoek een plek waar ik zelf een telefoonhoesje kan maken met mijn eigen foto's.
Het moet voor de Galaxy S9 zijn en dan wil ik graag een hoesje waar ook je pasjes en zo in kunnen.
Iemand ervaring met een site of weet een goede site waar ik dit kan bestellen? (Of een winkel?)
lovelyfiefy schreef:ik zoek een leuke binnen activiteit om te doen.
maar niet een klimpark of karten![]()
ondertussen kwam een vriendin met bijv een museum of zeeaquarium.
(of ik ben gewoon moeilijk in iets vinden waarvan ik denk !JA leuk! )
xRoossie95 schreef:Ik zoek een plek waar ik zelf een telefoonhoesje kan maken met mijn eigen foto's.
Het moet voor de Galaxy S9 zijn en dan wil ik graag een hoesje waar ook je pasjes en zo in kunnen.
Iemand ervaring met een site of weet een goede site waar ik dit kan bestellen? (Of een winkel?)