Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:01

Jildau schreef:
Ik moet het doen met een overall. :D

Dat zie ik vele malen liever dan een kerel in pak met nette schoenen :D :o

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:57

Ik vind mannen in pak ook niet altijd even sexy. Het geeft altijd een bepaalde status aan ofzo.

Mijn vader heeft wel ruit bloesjes met korte mouwen. Die man staat polo's gewoon niet(meer. Dan zal hij eerst weer wat kilo's af moeten vallen. Dus ook een gevalletje: kijk wat bij je figuur past. Het hoeft natuurlijk ook geen ruitje te zijn, maar mijn vader krijg je niet meer van dat ruitje af. :')

Ik vind zowel sneakers als nette schoenen mooi bij mannen.

Junia

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:56

Ik lees dit topic al langer mee en heb in het begin ook wel eens gepost, maar kom nu even terug met een vraag. Ik zoek namelijk tips om me leuker te kleden voor m'n werk. Het probleem is dat ik verplicht veiligheidsschoenen moet dragen.

Ik vind het super leuk om rokjes/jurkjes te dragen, maar heb nog geen manier kunnen vinden waarop ik hiermee weg kan komen in combinatie met de schoenen, zonder dat het een modeblunder zou worden.
Dus ik ga altijd standaard voor een lange broek; meestal gewoon een leuke jeans ofzo.

Zijn er ergens misschien charmantere veiligheidsschoenen te krijgen? Of een leuk stoer jurkje wat te combineren is met een jeans/jeanslegging en dan alsnog met van die lompe stappers eronder? Hier moet vast wel iemand raad mee weten, toch? :o

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 23:02

Junia schreef:
Ik lees dit topic al langer mee en heb in het begin ook wel eens gepost, maar kom nu even terug met een vraag. Ik zoek namelijk tips om me leuker te kleden voor m'n werk. Het probleem is dat ik verplicht veiligheidsschoenen moet dragen.

Ik vind het super leuk om rokjes/jurkjes te dragen, maar heb nog geen manier kunnen vinden waarop ik hiermee weg kan komen in combinatie met de schoenen, zonder dat het een modeblunder zou worden.
Dus ik ga altijd standaard voor een lange broek; meestal gewoon een leuke jeans ofzo.

Zijn er ergens misschien charmantere veiligheidsschoenen te krijgen? Of een leuk stoer jurkje wat te combineren is met een jeans/jeanslegging en dan alsnog met van die lompe stappers eronder? Hier moet vast wel iemand raad mee weten, toch? :o

Het blijft natuurlijk lomp spul omdat die verstevigingen erin moeten, maar wel met fancy kleurtjes. Bijvoorbeeld bij zo'n werkkleding-bedrijf als https://www.engelbert-strauss.nl/schoenen

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 23:04

Junia schreef:

Dan zou ik voor zo iets gaan met een wat stoeders jurkje.

https://www.womenworks.nl/a-42297524/s3 ... -wheat-s3/

Aan welke eisen moeten je schoen voldoen je hebt meerdere categorieën je hebt bijv ook in een kortere catogorie een nette schoen

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 23:47

Ik heb inderdaad veiligheidsschoenen van womenworks. Zwarte sleehakken. Zien er netjes uit en iedereen vind het een grappig feit dat het werkschoenen zijn. Ze lopen overigens prima, goede grip en steun e.d. Alleen ben ik gewoon iemand die snel last van haar voeten heeft met hakken.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 01:05

Je hebt ook van die look-a-like Allstars als veiligheidsschoenen. Daarbij kan ik me nog wel voorstellen dat ze leuk te combineren zijn.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 08:46

Maar als de eis veiligheidsschoen er is, is dan een jurkje wel toegestaan?
Dat zit losser om je lijf en is dan vaak ook niet wat gewenst is ivm ergens achter kunnen haken. Net als een capuchon.

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 12:00

bruintje123 schreef:
Maar als de eis veiligheidsschoen er is, is dan een jurkje wel toegestaan?
Dat zit losser om je lijf en is dan vaak ook niet wat gewenst is ivm ergens achter kunnen haken. Net als een capuchon.

Daar zeg je wat! Helemaal niet bij stilgestaan, maar dat zou goed kunnen inderdaad. Ik zal het eens navragen.

In ieder geval iedereen bedankt voor de tips, ik zal eens gaan kijken naar meer vrouwelijke werkschoenen.

EDIT: whaaaaa ik heb al zeker 3 paar gezien van womenworks die ik wil!!! Super bedankt! Stel dat ik in een jurkje mag werken zitten er daarbij die eronder kunnen. Top!

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 08:03

Gisteren naar de orchideeën hoeve geweest. Echt een plek om uren naar mensen te kijken. :') Het hek van het wildrooster was open gedaan ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 18:52

PrizTwir schreef:
Gisteren naar de orchideeën hoeve geweest. Echt een plek om uren naar mensen te kijken. :') Het hek van het wildrooster was open gedaan ofzo.

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 21:23

PrizTwir schreef:

Hahaha raap me op :')

Die Levi shirts vind ik ook een blunder.. sorry :+ vandaag in rotterdam in een uur tijd alleen al een kleine 40 meiden/dames ermee gespot :+

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 21:24

Die duiken opeens massaal op ja :=

Vind zelf die "shirt voorin je broek stoppen" trend ook niet zo geslaagd.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 21:26

Coconut schreef:
Die duiken opeens massaal op ja :=

Vind zelf die "shirt voorin je broek stoppen" ook niet zo geslaagd.........

Ja en als je 16 bent vind ik het nog 'acceptabel' met zo'n shirt (als in: je weet niet beter) en misschien ben ik dan inmiddels een saaie poedersuiker geworden (pardon my french) maar als ik dan een moeder achter een kinderwagen zie lopen in een levi shirt met van die ripped jeans krijg ik echt jeuk... :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 21:54

Ik vind ze ook niet zo mooi.. zag ze in Zweden ook veel.
Ik heb el vaak een shirt in m'n broek, maar daar is omdat het anders niet echt staat bij mij. (Heb het dan over gewone shirtjes een bloesjes)

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:02

Bij jongerere meiden vind ik het ook leuk :) Maar bedoel met name mensen van 60+....zie er genoeg rondlopen die een trui een stukje in hun broek stoppen. Dat vind ik een beetje typisch :+ :D

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 07:32

Nou maar dat is echt niet iets van de laatste tijd. Dat zie je al een paar jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 08:19

Afbeelding

Ben ik nu als 26-jarige een wandelende modeblunder? :))

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 08:20

Flying_Angel schreef:
[ [url=m/hxbv1y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heeeeeeul erg! :') Kan eeeeeecht niet hoor.

Nee joh, kan toch prima!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 08:52

Ja ik vind dus van wel :')

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 09:07

Flying_Angel schreef:

Niet echt een mode blunder maar ook zeker niet je meest fashion outfit. Mag ik hopen tenminste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 09:10

Jennyj01 schreef:
Flying_Angel schreef:

Niet echt een mode blunder maar ook zeker niet je meest fashion outfit. Mag ik hopen tenminste.

Dat laatste snap ik niet helemaal?

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 09:12

Ik neem aan dat je nog wel een iets modernere outfit in je kast hebt hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 09:16

Wat is modern? Ik vind dit best een 'moderne' outfit, in andermans ogen niet. Dus of ik modernere outfits heb dan dit, nee. :+

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 09:20

Ja daar verschillen de meningen dan over. Ik vind dit vooral een outfit met je favoriete items en dingen die lekker zitten. Niks mis mee maar ik vind het geen mode.