Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Zou ik de mentor van mijn 15jarige dochter in de vakantie een email kunnen sturen om te vragen of ze bij haar vriendinnen in de klas mag komen.Ze is als enigste ingedeeld in een nieuwe klas.
Jolien87 schreef:Britta31 schreef:Zou ik de mentor van mijn 15jarige dochter in de vakantie een email kunnen sturen om te vragen of ze bij haar vriendinnen in de klas mag komen.Ze is als enigste ingedeeld in een nieuwe klas.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet op prijs wordt gesteld door leerkrachten/docenten.
Zammie schreef:Hahaha, wat een onzin. Alsof een leerkracht zich om zoiets druk maakt. Ik werk in het onderwijs en kijk wekelijks of er mailtjes zijn. En antwoord dan ook. Sommige dingen stuur ik door en andere dingen worden in de 1e vergadering besproken..
lenaa_tje schreef:Zammie schreef:Hahaha, wat een onzin. Alsof een leerkracht zich om zoiets druk maakt. Ik werk in het onderwijs en kijk wekelijks of er mailtjes zijn. En antwoord dan ook. Sommige dingen stuur ik door en andere dingen worden in de 1e vergadering besproken..
Zal per persoon totaal verschillen!
Denk ingeval dat mentor hier inderdaad niet alleen over beslist. Bij ons zijn dit soort kwesties ook werk van de teamleiders. Dus gewoon niet nu een antwoord verwachten. Begin van het schooljaar genoeg tijd om dit op te lossen of juist niet. Wij gaan echt niet leerlingen pesten door alles zonder reden uit elkaar te hangen. Ouders en leerlingen denken altijd dat we dat vol plezier doen. Het heeft bijna altijd te maken met rooster technische zaken.
Veulen84 schreef:Geen algemeen mailadres van de school of van de planning?
En ik vind best dat je dat kan vragen. Schooltijd moet nuttig maar ook leuk zijn. Waarom onnodige stress toevoegen en vrienden groepen uit elkaar halen.
Kuggur schreef:Veulen84 schreef:Geen algemeen mailadres van de school of van de planning?
En ik vind best dat je dat kan vragen. Schooltijd moet nuttig maar ook leuk zijn. Waarom onnodige stress toevoegen en vrienden groepen uit elkaar halen.
Haha, het uitelkaar halen van vrendengroepen kan óók "onnodige stress" in de les verminderen.
Ik vind het eigenlijk vrij absurd dat je als ouder overweegt de mentor van een nota bene vijftienjarige met zo'n trivialiteit lastig te vallen in zijn vakantie.
Kuggur schreef:"Lompe hork"? Och ik vind het eigenlijk best een eerlijke en realistische instelling van die ouderling.
Nikass schreef:Kuggur schreef:"Lompe hork"? Och ik vind het eigenlijk best een eerlijke en realistische instelling van die ouderling.
Ja leuk om te horen als je als jonge meid net je moeder verloren hebt, dat het gedachtegoed van je moeder er niet meer toe doet.
Nee, ik had van een ouderling iets meer sociaal gedrag verwacht.
Zammie schreef:Hahaha, wat een onzin. Alsof een leerkracht zich om zoiets druk maakt. Ik werk in het onderwijs en kijk wekelijks of er mailtjes zijn. En antwoord dan ook. Sommige dingen stuur ik door en andere dingen worden in de 1e vergadering besproken..
lieveli schreef:Zammie schreef:Hahaha, wat een onzin. Alsof een leerkracht zich om zoiets druk maakt. Ik werk in het onderwijs en kijk wekelijks of er mailtjes zijn. En antwoord dan ook. Sommige dingen stuur ik door en andere dingen worden in de 1e vergadering besproken..
In de zomervakantie was ik als docent onbereikbaar hoor. Lekker vakantie vieren