Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 21:09

Daarom stem ik dus geen groenlinks en geen PVV. :P
En mijn vriend gelukkig ook niet, die stemt wel rechts maar niet zo rechts. :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 21:12

Je hoeft echt niet met alles op 1 lijn te zitten, het is bij mij ook 3 jaar goed gegaan

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 21:42

Wat ontzettend gaaf, Sure! :D

Ik zou met iedere kiezer kunnen leven, behalve een PVV'er. Die zou bij mij gelijk de deur worden gewezen, aangezien de PVV gewoon tegen al mijn principes in gaat.

Wat is dat toch met mannen wanneer je minder interesse hebt. Alsof ze er een antenne voor hebben. Ben ik klaar met zelf energie erin stoppen, krijg ik opeens talloze appjes enzo.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 21:46

Resistance schreef:
Wat ontzettend gaaf, Sure! :D

Ik zou met iedere kiezer kunnen leven, behalve een PVV'er. Die zou bij mij gelijk de deur worden gewezen, aangezien de PVV gewoon tegen al mijn principes in gaat.

Wat is dat toch met mannen wanneer je minder interesse hebt. Alsof ze er een antenne voor hebben. Ben ik klaar met zelf energie erin stoppen, krijg ik opeens talloze appjes enzo.

Ja wij mannen hebben zo'n laag geplaatste antenne :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 21:58

musiqolog schreef:
Nee, maar ik heb het over grote verschillen. Veel PVV'ers vinden het echt verkeerd om geld te geven aan projecten in ontwikkelingslanden. Veel linkse mensen vinden het juist een morele plicht. Daar kun je nog flink ruzie om krijgen; een GroenLinkser en een PVV'er moet je niet in één stel hebben. Terwijl ze misschien best samen met nog twee anderen een potje kunnen klaverjassen.

Helemaal eens word je het nooit en dat hoeft ook niet. Sterker nog: alsjeblieft niet. Waar moet je het dan nog over hebben, als je het over alles helemaal met elkaar eens bent? :P

Jeetje je hoeft niet alles zo zwart-wit te zien joh...

Ik had net een vent die random een foto stuurt van z'n achterste. Dit was mijn reactie:

Afbeelding

Meteen weg. Kom op zeg, net of ik dat hoef te zien van iemand die ik niet ken.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 22:09

_Reneee schreef:
musiqolog schreef:
Nee, maar ik heb het over grote verschillen. Veel PVV'ers vinden het echt verkeerd om geld te geven aan projecten in ontwikkelingslanden. Veel linkse mensen vinden het juist een morele plicht. Daar kun je nog flink ruzie om krijgen; een GroenLinkser en een PVV'er moet je niet in één stel hebben. Terwijl ze misschien best samen met nog twee anderen een potje kunnen klaverjassen.

Helemaal eens word je het nooit en dat hoeft ook niet. Sterker nog: alsjeblieft niet. Waar moet je het dan nog over hebben, als je het over alles helemaal met elkaar eens bent? :P

Jeetje je hoeft niet alles zo zwart-wit te zien joh...

Doe ik ook niet. Ik heb expres getypt "veel PVV'ers" "veel linksen". Niet allemaal. En ik sluit niet uit dat het ergens wel kan, maar over het algemeen...

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 23:45

musiqolog schreef:

Zonder partij te trekken...Maar als we nu eens stoppen met geld naar ontwikkelingslanden te sturen en de mensen die dit een morele plicht vinden storten zelf op een speciaal rekeningnummer. Dan is toch iedereen tevreden?

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 00:00

Graag on topic blijven, ik kan politieke discussie hier goed missen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 00:10

Idd ontopic mensen!!!

Ik zit in de trein van mijn tweede date en het was super gezellig en voelde goed! Op naar date 3 :D

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 00:29

Leuk Yonker! Volgens mij gaat het echt bij veel mensen heel goed!
Ik vind het verhaal van sure lee zo geweldig, wel jammer dat hij nu op vakantie gaat maar het is ook "maar" een weekje toch..

Deze week baalde ik een beetje dat mijn match niet zo spraakzaam was maar ik ben er ook zelf niet te veel achteraan gegaan en toen begon hij ineens uit zichzelf vandaag! Nogsteeds niet heel spraakzaam maar wel met de vraag waar en wanneer zullen we afspreken dus dat wordt zo langzamerhand steeds concreter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 00:39

Klinkt goed Yonker!

Sure_lee... jammer dat hij nu op vakantie gaat.. moeten jullie verplicht "rustig aan" doen :+

Resistance, verstandig besluit..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 00:50

Wat super leuk hoe goed het bij vele gaat <3

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 08:41

Hahah ja, bij velen gaat het nu wel goed!

Ik was snottieverkouden... gaat nu weer de geode kant op geloof ik. Dus maar even kijken of we morgenavond al afspreken of alleen zondag. Zondag is hier een survivalwedstrijd, en aangezien ze mooi weer verwachten zal het wel druk zijn met kijkers. Dus ik ook maar even kijken :)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 09:50

Leuk Yonker! Date 3 al gepland?

Ik kan me echt niet druk maken om iemands politieke voorkeuren...

Bij mij staat date 3 ook gepland... gelukkig om wat naar uit te kijken.
Geen idee wat we gaan doen. Maar hij komt volgende week vrijdag deze kant op en ik moest mijn tandenborstel meenemen haha. Ik verwacht dus iets van een leuk hotelletje in de buurt.
De 2 dagen erna ga ik mijn 2 paarden weg brengen. Wel fijn dat ik dan ervoor nog lekkere afleiding heb.

Maar echt pfff. Wat voelt dit heftig zeg. En hij heeft het precies zo. We worden er allebei een beetje bang van soms. Maar het fijne en gelukkige gevoel heeft de overhand.

Hij dacht al aan een 2e zaak in Ede en ik zat huizen rondom Amsterdam te kijken gisterenavond. Beide niet iets waar we aan hadden gedacht om ooit naar toe te gaan. Maar blijkbaar willen we heel graag bij elkaar zijn en zijn we bereid helemaal naar elkaar toe te bewegen. Dat was echt mooi om te merken.
Maar omg... knijp me ff. Hoe lang hebben we elkaar nu effectief gezien...
Ik kan er echt niet over uit. Ik geniet zo ontzettend...
Word er gewoon emotioneel van...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 09:57

Nog niet maar zal vandaag wel te spraken komen :)

Lekker van genieten Sure! Wel fijn dat t gelijk zo goed voelt maar snap wel dat je er beetje bang van wordt. Maar ik denk dat t wel goed komt met jullie. Dit is nou liefde op t eerste gezicht!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 10:07

janderegelaa schreef:
musiqolog schreef:

Zonder partij te trekken...Maar als we nu eens stoppen met geld naar ontwikkelingslanden te sturen en de mensen die dit een morele plicht vinden storten zelf op een speciaal rekeningnummer. Dan is toch iedereen tevreden?

Dat is een heel goed plan .
Ik heb met niet meer hard bezig gehouden met politiek
Ben vergeten een stem kaart aan te vragen .
Domme ik niet aangedacht dat ik al Nederlander in België zelf mijn stem recht moest opvragen !

Kan alleen maar hopen dat de mensen verstandig gaan stemmen en niet zomaar een vreemde vogel achterna hobbelen .

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 10:13

Kunnen we de politiek laten in topics waar ze thuis horen en hier ontopic blijven? :+

Bleh ik twijfel wel beetje met date hoor..... Tis zeker heel fijn samen enzo maar twijfel beetje of onze levens miss niet te verschillend zijn.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 10:22

Yonker schreef:
Kunnen we de politiek laten in topics waar ze thuishoort en hier ontopic blijven? :+

Graag ja. Zulke beladen thema's zijn eersteklas sfeerbedervers en hebben in de verste verte niets met het onderwerp te maken.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 10:23

Net een leuke match met jongen van 22 die boer is :)
Alleen is ie blond haha.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 10:30

En het is een wereldramp dat die blond is? :')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 10:52

Nou en Janine!

Ik viel niet op kale mannen; mijn ex is kaal...
Ik heb nooit echt naar roodharigen gekeken; mijn huidige date is rossig en zijn zussen echt rood

;)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 13:41

musiqolog schreef:

Dat bedoel ik ook inderdaad, je hoeft het helemaal niet altijd maar met elkaar eens te zijn, maar een dierenrechtenactivist en een kippenboer met kooikipjes samen in een relatie gaat spanningen opleveren :j. Oftewel, waar ik op algemeen vlak nog best met een PVV'er zou kunnen opschieten (hoewel ik er ook nooit echt heel close mee zou kunnen worden op vriendschappelijk gebied), in een relatie moet ik er niet aan denken, ik kan slecht tegen die kortzichtigheid in de denkwijze en dat smeert zich vaak ook op andere vlakken uit.

Ach joh, dat blonde haar kun je altijd nog verven als het je echt zo stoort, lekker omheen kijken dus :j.

@sure, kan ik me heeeeeel goed voorstellen, probeer wel een klein beetje de rem erop te houden zou ik zeggen, maar verder lekker genieten, is toch heerlijk, ik denk dat iedereen hier zo met je zou willen ruilen :j.

Wat is het heerlijk weer jongens! Zonnetje schijnt, de lente komt eraaan :):) :):) :):) *\o/*

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:08

Een match waar ik nu al een tijdje mee praat zei vanmiddag (nadat ik had gezegd dat ik zin had in een terrasje) dat ik dan maar moest komen. Helaas krijg ik visite vanmiddag en wordt een retourtje groningen dan wat kort, maar anders had ik een date gehad :+ Zal zien dat het volgende week wel lukt.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 14:11

Hmm beeeeetje jammer, volgende keer beter dan maar :j.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:13

Ik heb ook weer een geslaagde date gehad <3