En mijn vriend gelukkig ook niet, die stemt wel rechts maar niet zo rechts.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Wat ontzettend gaaf, Sure!![]()
Ik zou met iedere kiezer kunnen leven, behalve een PVV'er. Die zou bij mij gelijk de deur worden gewezen, aangezien de PVV gewoon tegen al mijn principes in gaat.
Wat is dat toch met mannen wanneer je minder interesse hebt. Alsof ze er een antenne voor hebben. Ben ik klaar met zelf energie erin stoppen, krijg ik opeens talloze appjes enzo.
musiqolog schreef:Nee, maar ik heb het over grote verschillen. Veel PVV'ers vinden het echt verkeerd om geld te geven aan projecten in ontwikkelingslanden. Veel linkse mensen vinden het juist een morele plicht. Daar kun je nog flink ruzie om krijgen; een GroenLinkser en een PVV'er moet je niet in één stel hebben. Terwijl ze misschien best samen met nog twee anderen een potje kunnen klaverjassen.
Helemaal eens word je het nooit en dat hoeft ook niet. Sterker nog: alsjeblieft niet. Waar moet je het dan nog over hebben, als je het over alles helemaal met elkaar eens bent?
_Reneee schreef:musiqolog schreef:Nee, maar ik heb het over grote verschillen. Veel PVV'ers vinden het echt verkeerd om geld te geven aan projecten in ontwikkelingslanden. Veel linkse mensen vinden het juist een morele plicht. Daar kun je nog flink ruzie om krijgen; een GroenLinkser en een PVV'er moet je niet in één stel hebben. Terwijl ze misschien best samen met nog twee anderen een potje kunnen klaverjassen.
Helemaal eens word je het nooit en dat hoeft ook niet. Sterker nog: alsjeblieft niet. Waar moet je het dan nog over hebben, als je het over alles helemaal met elkaar eens bent?
Jeetje je hoeft niet alles zo zwart-wit te zien joh...
musiqolog schreef:Nee, maar ik heb het over grote verschillen. Veel PVV'ers vinden het echt verkeerd om geld te geven aan projecten in ontwikkelingslanden. Veel linkse mensen vinden het juist een morele plicht. Daar kun je nog flink ruzie om krijgen; een GroenLinkser en een PVV'er moet je niet in één stel hebben. Terwijl ze misschien best samen met nog twee anderen een potje kunnen klaverjassen.
janderegelaa schreef:musiqolog schreef:Nee, maar ik heb het over grote verschillen. Veel PVV'ers vinden het echt verkeerd om geld te geven aan projecten in ontwikkelingslanden. Veel linkse mensen vinden het juist een morele plicht. Daar kun je nog flink ruzie om krijgen; een GroenLinkser en een PVV'er moet je niet in één stel hebben. Terwijl ze misschien best samen met nog twee anderen een potje kunnen klaverjassen.
Zonder partij te trekken...Maar als we nu eens stoppen met geld naar ontwikkelingslanden te sturen en de mensen die dit een morele plicht vinden storten zelf op een speciaal rekeningnummer. Dan is toch iedereen tevreden?