Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 20:21

Hier contact over wat hamsterspulletjes, het stond er op voor €15, maar moest in 2 dozen verzonden worden, ik had een berichtje gestuurd of het niet in 1 grote doos paste als ik een deel zou overnemen. Krijg ik terug dat er een gedeelte verkocht is, ze een nieuwe advertentie gemaakt heeft met wat er nog is, en dat zij de verzendkosten van 1 doos dan op zich neemt. Kijk ik bij de nieuwe advertentie heeft ze ineens een vraagprijs van €50,00 :wow: Ik dacht nog dat ik verkeerd gekeken had maar ze had eerst inderdaad een vraagprijs van €15,00 maar achteraf vond ze dat te weinig.

Donna89

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 20:40

Geen MP maar opnieuw FB
Heb er wat dingen op staan. Niet op de weggeefhoek maar op de verkoophoek.
Gaat om meerdere artikelen met verschillende waardes dus zet geen VP in de advertentie kop. Hierdoor komt er GRATIS te staan. (zoals bij 80 % vd advertenties in die groep)
In de adv staat netjes eea aan info met 'te koop' en ' af te halen tegen donatie in spaarpot van zoontje)

Tot nu toe werkt dit prima en eea voor redelijke prijzen verkocht. Heel fijn want lukt mij niet om te sparen voor mijn zoontje momenteel en op deze manier krijgt ie toch wat in de spaarpot

Vraagt iemand om een VP van een artikel.
"Ja doe maar een bod (tot nu toe met bijna alles akoord gegaan) '
"Nee ik wil je VP weten"
"Oke nou dan 7,50 (nieuwprijs zit je zo op 30-40 euro) "

"Jaaa dat is toch geen bedrag voor in een spaarpot, dan kan je het beter te koop zetten! "

Hmm ik nog x mijn adv bekijken

dus ik stuur terug, Ja maar het staat ook te koop. geld verdwijnt alleen niet bij mij in de knip maar in de spaarpot van mijn kind.

Jaaaa maar er staat boven je adv ook al gratis en nou vraag je ook nog veel te veel geld
En daar is deze verkoophoek niet voor
BEHEERDER wil jij hier naar kijken?

:')

Heb haar maar een fijne avond gewenst.
Advertentie met al haar opmerkingen verwijderd
en de volgende dag opnieuw geplaatst

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 21:21

Als ik meerdere dingen heb in 1 advertentie zet ik als vraagprijs gewoon 123456 neer, dan krijg je al een stuk minder gezeik.

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 22:17

Kentaro schreef:
Oryani schreef:
Afgelopen week heb ik iets gekocht via Marktplaats. Ik had aangegeven dat het pakket verzonden mocht worden naar een pakketpunt, met het adres bij. Dat punt ligt vlak over de grens, voor mij een korte rit.
Maar helaas, de dag van de verzending kreeg ik bericht van de verkoper: Het door mij opgegeven adres kwam niet overeen met een Kialapunt, dus had ze het naar een ander Kialapunt gestuurd.

:? Eh, nee, het moest ook niet naar een Kialapunt?
Ik hoop nu maar dat het allemaal goed komt.
Weer een les geleerd: Expliciet vragen om met PostNL te verzenden :j

Je hebt dan waarschijnlijk ook het bedrag van postnl overgemaakt i.p.v. 3,95 voor kiala?!

Verzendkosten zaten in de prijs :j

Pjer, wat bizar :')

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 22:33

die verkoopgroepen op facebook zijn ook raar idd. je kunt ook geen bedragen met komma plaatsen dus 7,50 gaat niet.. dus dan zet je daar wat anders en ja hoor iedereen valt daar weer over :)
Maar ik had daar vooral veel afhakers. Marktplaats gaat wat dat betreft beter.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 23:24

Ik zet bij meerdere spullen gewoon mijn totale vraagprijs en bij 7,50 gewoon 750. Mag hopen dat mensen niet denken dat ik er echt zevenhonderdvijftig voor wil :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 23:28

ElizeVdS schreef:
Ik zet bij meerdere spullen gewoon mijn totale vraagprijs en bij 7,50 gewoon 750. Mag hopen dat mensen niet denken dat ik er echt zevenhonderdvijftig voor wil :')

Nou ja, als ze dat wel denken zou je zomaar dik kunnen cashen.... :D

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 23:52

Ik had iemand die voor mijn scooter zou komen. Hij is heel netjes en rijd super goed. Ik heb er allemaal nieuwe onderdelen op gezet en om dat terug te betalen vroeg ik er nog 175 voor (prima geld voor een goede scooter lijkt me? )
Eerst was het een mooie prijs, toen kreeg ik een bod van 70 euro en daarna wilde hij het er toch wel voor geven. Hij zou langs komen maar na een paar uur wachten heb ik gevraagd hoe laat hij van plan was langs te komen. Toen zei hij dat hij een ongelukje had gehad en langs de huisarts moest. Nou daar heb ik wel begrip voor dus wenste hem sterkte en zei dat hij maar moest laten weten wanneer hij langs wilde komen. Na een paar dagen stilte nogmaals gevraagd wanneer hij wilde komen en wat dagen en tijden dat hij langs kon komen. Ook weer gelezen zonder reactie.. vannochten na nogmaals 10 dagen gestuurd: heeft u nog interesse? Anders verkoop ik hem aan iemand anders. Weer gelezen zonder reactie..

Word er zo moe van -O- ik steek ook mijn tijd er in om thuis te blijven en is het zo moeilijk om even te laten weten dat je geen interesse meer hebt? :=

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 10:10

_Nadia_ schreef:
Als ik meerdere dingen heb in 1 advertentie zet ik als vraagprijs gewoon 123456 neer, dan krijg je al een stuk minder gezeik.

Dit doe ik ook!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 19:50

Ik heb woensdag mijn nieuwe ratten kooi opgehaald! Bijna nieuw, is maar even gebruikt voor een hamster en incl. alles wat je ook in de winkel krijgt. Ben helemaal blij :D

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 21:59

eclair98 schreef:
Ik heb woensdag mijn nieuwe ratten kooi opgehaald! Bijna nieuw, is maar even gebruikt voor een hamster en incl. alles wat je ook in de winkel krijgt. Ben helemaal blij :D

Ratjes <3

Ohh wat mis ik die 3 van mij.. nu wel 2 hele lieve kittens die veeeel langer leven. Maar och wat was ik gek op die 3 dikke mannetjes.

Wat voor kooi heb je gekocht? Ik had een Ferplast voliere (omdat ze zo graag klauteren en klimmen)

Hing helemaal vol met plateaus/matjes/takken :) was ideaal (grondig schoonmaken iets lastiger.. uiteindelijk zette ik hele voliere maar onder de douche dat maakte fijner schoon :') )

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 12:34

Echt vreselijk jaa als je op iemand zot te wachten en ze dan zo'n domme smoes geven.

Heb jullie even nodig heb een gloednieuwe Schumacher frontriem liggen is met lak en voor gespleten kopstuk en grote Crystal stenen. Wat zou een goede prijs daarvoor zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 15:36

Zet wat te koop op facebook, vraagprijs 100eu, is nieuw 130 en heb het 2x gebruikt.

Bieden mensen 50eu.. Kom op zeg.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 15:41

Pff handel is echt waardeloos.

Paar winterbanden op facebook en marktplaats staan. krijg echt 0,0 reactie. Woensdag gaan wij zelf bij iemand langs voor winterbanden. Contact is niet echt geweldig handelaar typt gebrekkig nederlands en in 2 woorden. Hij heeft wel een handelsonderneming. Dus ben benieuwd.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 16:01

Ik heb een jurk op marktplaats staan, 120 euro nieuw en max. 3 keer gedragen. Erop gezet voor 60.

Krijg ik een bod van 25.. eeeuh :+

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:50

Mijn jurk van 90 euro nieuw die ik 1 keer gedragen heb ging ook weg voor 15 euro. Kleding gaat gewoon waardeloos

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 17:57

Alles gaat waardeloos momenteel
Heb ook nog winterjassen en regen jas en van alles.
Al wilde ze er maar 5 euro voor geven, mag het ook weg
Maar helaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 18:00

Hier gaat alles waardeloos. Paardenspul al aantal keer opnieuw te koop gezet maar zelfs geen vraag naar. Ga wel een keer nieuwe foto's maken van 1 dekje, door lichtinval lijkt het verkleurt wat niet het geval is. Heb het nu ook maar op een FB groep gegooid in de hoop dat ik er vanaf raak.

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 18:13

Ik had mooie Gaastra vesten voor mannen en vrouwen op mp.
Voor echt weinig.....Geen reactie of domme reacties.

Liggen nu lekker in de honden en katten mandjes <3

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 19:21

Heb jij een link voor me Kainda?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 19:26

kainda schreef:
Liggen nu lekker in de honden en katten mandjes <3

Urona447 schreef:
Heb jij een link voor me Kainda?

Ik denk dat je te laat bent :')

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 20:27

Whahahah

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 21:25

nou niet iedereen wil zijn product graag kwijt.

Ik was voor een trailer aan het kijken en had er eentje gezien maar had maar 1 foto in de advertentie en het was meer dan 2 uur rijden voor mij. Ook stond er geen bouwjaar/gewicht etc bij. Stond bij de advertentie voor meer informatie stuur maar een bericht..

ik gemaild of ze misschien wat meer foto's voor mij hadden of deze als ze tijd hadden willen maken, daarbij verteld dat het voor mij dik 2 uur rijden is en dus graag wat meer foto's en informatie wilde voordat ik 2 uur in de auto zou stappen om hem te bekijken

Kreeg ik net een mail terug: Neeheb niet meer foto's kom maar gewoon kijken en anders heb je pech...

Nou lekker vriendelijk zeg!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 21:34

Haha dan zou ik denken doei..
Wat een rare reactie

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:15

Hele rare reactie. Trailers genoeg te koop hoor