(ik ben momenteel zo actief op bokt aangezien ik research doe naar supplementen voor mijn stage, voor het geval jullie denken dat ik niks heb te doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ketly schreef:Ik ben ook wel benieuwd!
Die van die foetus is echt ergIk krijg van mijn kersverse match een berichtje wanneer we samen pannenkoeken gaan bakken.. Eh.. Niet?
Doen jullie ook wat onderzoek naar de mannen waar je al wat langer mee praat? Ik ben nog steeds druk op zoek naar de facebookpagina van politieman maar helaas nog geen resultaat.
Courses schreef:Tamara_089 schreef:Dames ff een serieus vraagje...
Als ik tinder van m'n telefoon af gooi.... blijf ik dan nog zichtbaar voor m'n matches?
Nee
Dreamy schreef:Ik zit ook een beetje voor de gein te Tinderen, maar tot nu toe niet echt iets heuul leuks tegengekomen.
Gelijk even een vraagje trouwens; ik had iemand geliked waarvan ik wist dat hij mij al was tegengekomen (screenshot van gehad van hem), maar kreeg niet in beeld dat ik een match was. Ik balen dat we geen match waren, want dan had hij me dus niet geliked toch? Zie ik daaaagen later (ik Tinder niet dagelijks) ineens dat hij een gesprek met me is begonnen op Tinder!
Hoe dan??