Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 10:22

Ik wel Ketly, een leuke jongen wou afspreken maar heb eerst research gedaan, nu bleek dat mijn nicht op facebook gemeenschappelijke vrienden met hem had, die jongen (waar ik dus mee ging afspreken) was het achterneefje van de beste vriend van mijn nicht haar vriend, gecompliceerd ja, maar toen ik wist dat het geen creap was heb ik ja gezegd.

(ik ben momenteel zo actief op bokt aangezien ik research doe naar supplementen voor mijn stage, voor het geval jullie denken dat ik niks heb te doen :+)

kraakte

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 10:39

Ik had vanavond die date met een tinderman. Eten. Drankje en bioscoopje. Maar heb t maar afgezegd. Tis weer die tijd van de maand. Bleeegh!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 10:51

Ketly schreef:
Ik ben ook wel benieuwd!

Die van die foetus is echt erg :o Ik krijg van mijn kersverse match een berichtje wanneer we samen pannenkoeken gaan bakken.. Eh.. Niet? :+

Doen jullie ook wat onderzoek naar de mannen waar je al wat langer mee praat? Ik ben nog steeds druk op zoek naar de facebookpagina van politieman maar helaas nog geen resultaat. :Y)

DOEN!

Dat was nl echt het eerste wat ik mijn mijn tindervriendje date, pannenkoeken bakken in figuurtjes! Smileys en kerstboompjes .... :+
Hoeft dus niets mis mee te zijn :D

Mri, ik wil ook een pbtje, ik lees hier altijd als afleiding tijdens het werk :')

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:22

Ik wil ook pb!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:28

Ketly schreef:
Ik ben ook wel benieuwd!

Die van die foetus is echt erg :o Ik krijg van mijn kersverse match een berichtje wanneer we samen pannenkoeken gaan bakken.. Eh.. Niet? :+

Want :+ ?
Leuk toch?

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:30

Haha Kenyada, join the club en in heb al zo'n kakweek dus dat kan er ook nog wel bij! Politiemannen zitten onder rare namen op fb ketly, die willen niet gevonden worden haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:46

Wat betreft de matches.. Ik ben best kieskeurig in wie ik like :)) Heb februari 2015 al mijn matches verwijderd en opnieuw begonnen, maar ben in die tijd ook best wel actief bezig geweest met Tinder. Ik praat echt bij lange na niet met al mijn matches, maar heb toch wel een aantal leuke gesprekken. Scheelt wel dat ik in de Randstad zit... In Utrecht alleen al zitten ongelofelijk veel mensen die Tinder gebruiken, en als ik mijn radius aanpas en Amsterdam en evt zelfs Den Haag/Rotterdam meepak dan heb ik echt een oneindige voorraad :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:48

Mri wat laat je ons lang in spanning zitten.............

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:52

Oeh, ik wil ook pb Mri!

Ik lees vooral mee, maar na die creep van de foetus moet ik toch even 'uitkomen' hoor. Wat een engerd, dat zeg je toch niet? :')

Hier van de week ineens weer een stel jongens die de ballen gevonden hebben om tegen me te praten dus ik vermaak me wel.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:54

Samen pannenkoeken bakken is leuk toch. Heb ik ook gedaan :')
Maar dan op date 2

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:07

Ik heb net (door dit topic denk ik) dus weer tinder aangemaakt..
Het kan geen kwaad gelukkig en zien wel wat we tegenkomen :9

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:43

Dames ff een serieus vraagje...

Als ik tinder van m'n telefoon af gooi.... blijf ik dan nog zichtbaar voor m'n matches?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:44

Tamara_089 schreef:

Als ik tinder van m'n telefoon af gooi.... blijf ik dan nog zichtbaar voor m'n matches?

Nee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:48

Als je het alleen van je telefoon gooit wel!! Je moet je account verwijderen in settings als je wilt dat niemand je nog kan zien. Als je de app eraf gooit en je installeert hem later weer komen je oude matches ook gewoon weer terug.

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:49

Courses schreef:
Tamara_089 schreef:

Nee :)

Je moet dan wel je hele profiel verwijderen en niet alleen de app van de telefoon, anders blijf jij wel nog bestaan en worden je matches niet opgeheven. (tenminste zo was dit paar maanden terug)

Dat hierboven dus :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 14:10

... Oh, huh? Mijn account was toen helemaal weg. Ojee :+

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 14:31

Oké bedankt... dan kan t dus wel. M'n date zei heb tinder allang niet meer geïnstalleerd dus dacht van huh hoe kan ik je dan nog gewoon zien....

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 15:45

Ik wil ook wel n pbtje Mri!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 15:57

Ik zit ook een beetje voor de gein te Tinderen, maar tot nu toe niet echt iets heuul leuks tegengekomen.

Gelijk even een vraagje trouwens; ik had iemand geliked waarvan ik wist dat hij mij al was tegengekomen (screenshot van gehad van hem), maar kreeg niet in beeld dat ik een match was. Ik balen dat we geen match waren, want dan had hij me dus niet geliked toch? Zie ik daaaagen later (ik Tinder niet dagelijks) ineens dat hij een gesprek met me is begonnen op Tinder!
Hoe dan?? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 16:26

Mijn tinderman stond vanmiddag ineens voor mijn neus. Super lief!

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:18

Dreamy schreef:
Ik zit ook een beetje voor de gein te Tinderen, maar tot nu toe niet echt iets heuul leuks tegengekomen.

Gelijk even een vraagje trouwens; ik had iemand geliked waarvan ik wist dat hij mij al was tegengekomen (screenshot van gehad van hem), maar kreeg niet in beeld dat ik een match was. Ik balen dat we geen match waren, want dan had hij me dus niet geliked toch? Zie ik daaaagen later (ik Tinder niet dagelijks) ineens dat hij een gesprek met me is begonnen op Tinder!
Hoe dan?? :+

Misschien had hij je op het moment niet geliked. Als je de app afsluit met die persoon in beeld zonder dat je like of unlike zei, dan krijg je die later terug. Dus als je open doet is het vaak iemand anders en na wat swipen heb je die eerste persoon weer.

Of de app werkt weer slecht en waren jullie dus wel een match, maar gaf de app dat niet aan.
Want de kwaliteit van de app kan best wel wat omhoog geschroefd worden, eigenlijk schandalig hoe slecht het werkt voor zo een gebruikte app te zijn.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:21

Jaa idd Leen! Daar zeg je wat, de kwaliteit van die app is wel echt bagger.

Maar misschien hebben ze dat express gedaan zodat als een match leuk genoeg is, je over kan op Whatsapp :+

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:24

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:30

Maar whatsapp is toch ook gratis, daar hebben ze dan toch niks aan :') Dan hadden ze beter rechtstreeks gelinked met whatsapp of zo.

Zelfs al alleen door de foto's swipen doet mijn telefoon crashen. Dan nog niet te spreken over hoe weinig berichten ik maar kan lezen (allemaal kopieren en plakken om de tekst te kunnen zien), en hij heeft ook zelden meldingen als ik een bericht heb, nog niet eens een rood bolletje. Dus ik ga af en toe de lijst af of ik geen bericht heb wat ik niet gelezen heb.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:40

Pff, klinkt alsof de kwaliteit van de app achteruit is gegaan in plaats van vooruit? Toen ik nog Tinder had, klopte er nooit wat van de afstanden :=