Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:03

Haha die van allergieën doet mij ook aan iets denken

Er was onwijs groot feest... meer dan 50 man en mijn ma had het eten verzorgd.. had zo'n honger.. kom ik bij het buffet aan en zie overal wel iets iver/door heen wat ik niet mag vanwege allergieën.. dus ik vrolijk naar mams waar ze mijn portie had gelaten... was ze vergeten wat voor mij apart te houden ;(.. dus van onwijs groot buffet mocht ik alleen stokbrood en kippenpootjes... heb toen zo keihard op wc staan janken _O-

Nala

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:08

Gianti, zoiets heb ik ook een keer gehad. Groot feest bij mn opa en oma, mega groot buffet. Blijkt er overal vlees in te zitten... Hallo stokbroodjes als avondeten.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:11

Gianti schreef:

Er was onwijs groot feest... meer dan 50 man en mijn ma had het eten verzorgd.. had zo'n honger.. kom ik bij het buffet aan en zie overal wel iets iver/door heen wat ik niet mag vanwege allergieën.. dus ik vrolijk naar mams waar ze mijn portie had gelaten... was ze vergeten wat voor mij apart te houden ;(.. dus van onwijs groot buffet mocht ik alleen stokbrood en kippenpootjes... heb toen zo keihard op wc staan janken _O-

Nou ja zeg. Je moeder zat vast in de stress voor t feest. Heeft uren in de keuken gestaan om een fatsoenlijk buffet te maken voor anderen en dan kan er wat vergeten worden. Jammer dan dat jij het was, maar die avond hoeft toch niet om jou te draaien?

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:15

Het is pas kwart over 8, en ik zit op de bank een kitkat te eten :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:17

eenitraM schreef:
Gianti schreef:

Nou ja zeg. Je moeder zat vast in de stress voor t feest. Heeft uren in de keuken gestaan om een fatsoenlijk buffet te maken voor anderen en dan kan er wat vergeten worden. Jammer dan dat jij het was, maar die avond hoeft toch niet om jou te draaien?
Dat zegt ze toch helemaal niet? :') Maar dan kan je er nog wel van balen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:19

Dus de avond draait om iemand vanwege eten? Wat een bleude reactie. Ik zou ook echt niet blij zijn als mijn moeder mijn eten zou vergeten, ze heeft niet gevraagd om allergieen.

eenitraM schreef:
Gianti schreef:

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:28

Wat zegt ze dan? Ze heeft staan janken op t toilet omdat moeders geen eten voor haar had. :=

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:37

Confession :
Ik heb vannacht overgegeven en ik moest vanmorgen werken. Maar omdat er een baby is geboren bij die mensen en ik de baby niet aan mag steken,is het beter als ik thuis blijf. Ergens voel ik me heel schuldig maar tegelijkertijd lig ik met een opgewarmde kruik in bed en ben ik stiekem blij dat ik een ochtend voor mezelf heb.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:39

Ja, maar ik lees er eerder uit dat ze staat te huilen omdat er geen eten is terwijl er wel zo veel lekkers is voor iedereen en niet omdat het haar moeders schuld zou zijn. Daarbij zou het nog niet eens erg zijn als ze het wel haar moeders schuld zou vinden en daarom zou huilen, daarvoor zijn confessions :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:55

Ik vind het eerlijk gezegd jammer dat er in dit topic soms toch een soort veroordelingen voorbij komen, het doel van dit topic was toch om ongegeneerd 'foute' dingen te delen of zie ik dit nou verkeerd :o

dogs_horses schreef:
Het is pas kwart over 8, en ik zit op de bank een kitkat te eten :=

Dit doe ik ook weleens, als vervanging van het ontbijt dan, vooral in het weekend. Zó slecht maar zó lekker :9

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:57

eenitraM schreef:
Gianti schreef:

Ik heb het nergens dan ook mijn moeder kwalijk genomen en als ik dat deed had ik wel in der gezicht gejankt ;) ervan balen is iets heel anders dan er boos om zijn

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:59

eenitraM schreef:
Wat zegt ze dan? Ze heeft staan janken op t toilet omdat moeders geen eten voor haar had. :=

En dat is gek omdat? Ik zou ook pissed zijn als mijn moeder mijn eten vergat. De een jankt en de ander schreeuwt.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 09:00

Jennifuur schreef:
Ja, maar ik lees er eerder uit dat ze staat te huilen omdat er geen eten is terwijl er wel zo veel lekkers is voor iedereen en niet omdat het haar moeders schuld zou zijn. Daarbij zou het nog niet eens erg zijn als ze het wel haar moeders schuld zou vinden en daarom zou huilen, daarvoor zijn confessions :D

Precies :j heb gewoon meegeholpen met koken en uiteindelijk mag je er zelf niets van.. misschien overdreven om te gaan janken maar daarom een confession :P

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 09:02

Nou ja, t is ook wel zuur hoor als je eigen moeder vergeten is rekening te houden met de allergie van haar dochter! Zou ik ook niet tof vinden.

Confession: ik hoef vanmiddag pas naar kantoor. Wilde er een productieve thuiswerkochtend van maken, maar ik kan me er níet toe zetten om iets nuttigs te gaan doen.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 09:11

Ik heb net een stuk appelkruimelvlaai op als ontbijt..
Puur omdat ik geen zin had om een boterham te smeren O:)

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 10:09

eenitraM schreef:

Precies, ze deed het juist op het toilet zodat anderen en ook haar moeder er geen last van hadden en zich er niet rot door gingen voelen. Maar dan kan ze daar zelf toch nog wel verdrietig van worden. Kan me best voorstellen dat je jezelf dan even heel alleen voelt.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 10:12

Ennnn terug naar het topic.. :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 10:26

Bloodymary schreef:
eenitraM schreef:

Precies, ze deed het juist op het toilet zodat anderen en ook haar moeder er geen last van hadden en zich er niet rot door gingen voelen. Maar dan kan ze daar zelf toch nog wel verdrietig van worden. Kan me best voorstellen dat je jezelf dan even heel alleen voelt.

Als ik moet janken doe ik t ook niet graag openbaar maar de reden waarom ze jankt snap ik niet. Mag dat?! ;)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 10:30

eenitraM schreef:
Als ik moet janken doe ik t ook niet graag openbaar maar de reden waarom ze jankt snap ik niet. Mag dat?! ;)

Zeker mag dat! Maar uit je eerste (en onderstaande) reactie lijkt het alsof je haar gedrag veroordeelt en/of onzinnig vindt, daarom reageren mensen er zo fel op :)

eenitraM schreef:

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 10:30

RoosTinker schreef:
Ik heb net een stuk appelkruimelvlaai op als ontbijt..
Puur omdat ik geen zin had om een boterham te smeren O:)

Ik heb net baquettes in de oven gelegd. :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 10:32

Jennifuur schreef:
eenitraM schreef:

Zeker mag dat! Maar uit je eerste (en onderstaande) reactie lijkt het alsof je haar gedrag veroordeelt en/of onzinnig vindt, daarom reageren mensen er zo fel op :)

eenitraM schreef:

Ja ik snap t niet haha! Gewoon echt niet. Zoals ik het lees is ze teleurgesteld dat ze geen eten van mama kreeg omdat mama t vergeten was, wat waarschijnlijk is gebeurd en gekomen door de stress van het feest. Dan ga je toch niet janken?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 10:34

Ik denk (wat ik zou hebben :') ) dat het zo was dat ze samen hebben gekookt en alles hebben klaargemaakt, en ze zich dus verheugde op al het lekkere eten en er enorm naar uitkeek. Als je dan thuiskomt en ziet dat iedereen zich ermee heeft volgegeten en jij er niks van kan/mag hebben, zou ik flink balen want eten is mijn leven :') en dan voel ik mezelf heel eventjes zielig :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 10:36

Jennifuur schreef:
Ik denk (wat ik zou hebben :') ) dat het zo was dat ze samen hebben gekookt en alles hebben klaargemaakt, en ze zich dus verheugde op al het lekkere eten en er enorm naar uitkeek. Als je dan thuiskomt en ziet dat iedereen zich ermee heeft volgegeten en jij er niks van kan/mag hebben, zou ik flink balen want eten is mijn leven :') en dan voel ik mezelf heel eventjes zielig :D

Maar dat staat er niet. Moeders heeft t klaargemaakt. Vandaar!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 10:37

Later wel :D Dat ze samen hebben gekookt. Maar ik snap je punt!

Ontopic: confession: ik moet aan mijn onderzoek werken op stage maar omdat het bijna weekend is heb ik geen zin :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 10:40

Gianti schreef:
Jennifuur schreef:

Precies :j heb gewoon meegeholpen met koken en uiteindelijk mag je er zelf niets van.. misschien overdreven om te gaan janken maar daarom een confession :P

Maar waarom heb je zelf niet wat weggelegd dan?