Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodeletuut schreef:Ik heb er weer een! En nee ik heb geen illegale plannen.maar stel, je rijdt met je auto naar een ver land, verkoopt hem daar en vliegt dan terug.. Hoe werkt het met verkopen in t buitenland en met Nederlandse apk enzo?
Chasey schreef:Stel je hebt seks gehad met een jongen, en de dag erna met een ander. En je blijkt zwanger te zijn, is dan de eerste de vader, of kan de tweede het ook zijn, omdat het te kort op elkaar zit?
Nee, ik heb niks uitgespooktmaar zulke zotte dingen vraag ik mij gewoon wel eens af.
Chasey schreef:Stel je hebt seks gehad met een jongen, en de dag erna met een ander. En je blijkt zwanger te zijn, is dan de eerste de vader, of kan de tweede het ook zijn, omdat het te kort op elkaar zit?
Nee, ik heb niks uitgespooktmaar zulke zotte dingen vraag ik mij gewoon wel eens af.
blacky15 schreef:Chasey schreef:Stel je hebt seks gehad met een jongen, en de dag erna met een ander. En je blijkt zwanger te zijn, is dan de eerste de vader, of kan de tweede het ook zijn, omdat het te kort op elkaar zit?
Ik heb ook een keer een verhaal gelezen van een vrouw die zwanger was van een tweeling. Toen de kinderen geboren waren vond de man dat kind a absoluut niet op hem leek, maar kind b wel. Hij is toen een dna-test gaan doen en toen bleek dat kind b wel van hem was, maar kind a verwekt was door een ander. Ze was dus vreemd gegaan en had met 2 mannen vlak achter elkaar sex gehad.
Dus dat zou betekenen dat je ook van 2 verschillende mannen tegelijkertijd zwanger kan wezen.
Nicolien schreef:Vaak zie je bij nieuwe wegen dit bord langs de weg: nieuw wegdek, langere remweg.
Hoe komt het dat de remweg langer is? Ik zou denken dat nieuw asfalt stroever is, waardoor je juist beter kan remmen... Maar dat is dus blijkbaar niet zo
Chasey schreef:Maar komt ie van die eerste niet eerder bij het eitje? OF is dat zaad zo langzaam, dat het na een dag nog niet bij het eitje is... wahhaahha. Sorry... het wordt laat. Het niveau daalt
blacky15 schreef:Hoewel ik dit verhaal een beetje overdreven vindt (uiterlijk baby’s vergelijken en/of een dnatest afnemen) kan het in de praktijk idd wel gebeuren. De vrouw heeft dan twee eisprongen gehad. Het is in dit geval dan ook zeker géén eeneiige tweelingDus dat zou betekenen dat je ook van 2 verschillende mannen tegelijkertijd zwanger kan wezen.
LisannePruts schreef:aangenomen dat ze in het slijm van de baarmoederhals tot 72 uur overleven. Best lang dus..
Ik denk als je zoiets van plan bent en je raakt zwanger dat je dan maar het beste een DNA test kan doen![]()
http://www.predictor.nl/zwanger-worden/ ... n-zaadcel/
Shanna schreef:Het kan ook zijn dat de eerste "leeg" zaad heeft, of dat je eitje nog niet bereikbaar was. Bevruchting is super ingewikkelt omdat het van erg veel factoren afhankelijk is. Het is zelfs zo, dat als je besluit zwanger te willen worden, en dus op je meest vruchtbare dagen het meest sekst, het dan toch gemiddeld een jaar duurt voor het raak is.
Citaat:Sommige stammen in Afrika stoppen vrouwen die ongesteld zijn toch ook nog in huisjes? Al weet ik niet in hoeverre Groeten uit de rimboe de werkelijkheid afbeeldde