Ja wij hebben echt veel meegemaakt, wat ons heel close gemaakt heeft. We zien beide niet in waarom we dat zouden weggooien. Zoveel voor elkaar gedaan en heel veel vertrouwrn opgebouwd. Gister ook echt veel geknuffeld en er heel hard om gehuild samen
frustreerd me heel erg maar ik ga toch nog eventjes wachten voor ik haar een bericht stuur ... 

ik wou voor mezelf duidelijk hebben hoe we het contact zouden beginnen weer vanuit onze stilte. Weet dat ik anders zo'n twijfel muts wordt van "kan ik nu al wat sturen of ben ik dan al re pusherig"
is het jullie gelukt om een fijne vriendschap op te bouwen? Zoja, ben ik erg benieuwd hoe jullie dat gedaan hebben. (Mag ook via pb)
Want wat je ook vind, je moet wel gaan loslaten...
Ik kan gewoon niet ineens met de botte bijl het contact verbreken, tijd en focus voor mezelf heb ik dan echt niet, dan ga ik alleen maar malen...
maar ik maak me zelf er niet zo zorgen om, misschien juist omdat hij wat langer is blijven wonen en daardoor tijd hebben gehad om alles te bepraten enzo.
Maar wel fijn dat jullie dit zo op deze manier hebben kunnen doen. Veel sterkte, ik hoop dat jullie een fijne vriendschap kunnen opbouwen