Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Levi's heb ik eens geprobeerd maar ik vond ze toen niet strak genoeg bij m'n enkels. Ze ging van mijn knieën recht naar beneden.
Verschilt ook per model want ik heb ook wat minder strakke
Inderdaad echt niet skinny-skinny.
Hele outfit is trouwens Primark, €23,90 bij elkaar
. xSannee schreef:elkee schreef:Wauw die v hals top, inderdaad! Soms is het toch wel fijn een kleine boezem te hebben. Ga ik ook bestellen denk ik. Of is ie in de winkel ook te koop? Ga donderdag de stad in met mijn vriend.
Geen idee! Mijn ervaring met de H&M winkels is dat ik er nooit vind wat ik online leuk vond
kom je in de webshop wil je alles wel bestellen. 
Frummels schreef:Waren dat ook Curve ID? Want die van mij zit zo strak dat ik mijn voet er amper doorheen krijg.Verschilt ook per model want ik heb ook wat minder strakke

die van de H&M zijn favoriet maar de enige die ik nu leuk vind heb ik al
binnenkort de Zara ook maar eens binnen stappen en een stapel jeans proberen.
)
welke schoenen doe je er onder?
Dus dat komt goed uit! 

Ik heb enorme kriebels om ze nu ook te bestellen, maar dat gaat even niet financieel gezien.
dus ik wacht nog even drie weken, dan heb ik drie keer opgepast en dan kan het weer

Frummels schreef:Roos jij had toch laatst de adidias superstars besteld? Heb je gewoon je eigen maat genomen? En hoe zaten die?Ik heb enorme kriebels om ze nu ook te bestellen, maar dat gaat even niet financieel gezien.
dus ik wacht nog even drie weken, dan heb ik drie keer opgepast en dan kan het weer
Ik heb normaal maat 39 en heb nu 39 1/3e besteld. Zitten perfect! Heb zelf smalle voeten en de schoen zelf valt ook wel smal naar mijn idee. Ben er vooral blij mee omdat mijn voeten echt kleiner lijken in deze schoenen. Ik heb echt wat tegen mijn maat 39
heb ze overigens bij Zalando besteld en op internet stond een 10% kortingscode! Waren ze nog maar €81
dat broekje met de ankertjes heb ik al ontelbaar vaak in mijn mandje gestopt en toch maar weer verwijdert 
zelf geen ervaring maar ik weet wel dat het een veilige webshop is. Zijn wel dames uit het topic die daar eens besteld hebben en ken ook mensen op facebook die geregeld orders plaatsen
Ben benieuwd of ze passen want ik heb brede voeten. Hoor er heel verschillende dingen over, vriendin van mij heeft ze vorige week gekocht en heeft ook brede voeten en die heeft ze een halve maat kleiner gekocht en die zaten goed. Een collega had ze een maat groter besteld en waren nog wat krap maar wel te breed
Ik gok het er maar op. Heb ze idd bij Zalando besteld met kortingscode zodat ze 80 waren haha. Als ze niet passen stuur ik ze gewoon terug.