Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sem_

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 10:20

Levi's curve ID :+:

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 10:28

Cup of Joe ga ik eens naar kijken, thanks! :D Levi's heb ik eens geprobeerd maar ik vond ze toen niet strak genoeg bij m'n enkels. Ze ging van mijn knieën recht naar beneden.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 10:34

Waren dat ook Curve ID? Want die van mij zit zo strak dat ik mijn voet er amper doorheen krijg. :') Verschilt ook per model want ik heb ook wat minder strakke :j

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 10:46

Levi's zit bij mij ook voor geen meter, heb nog een volledig nieuwe liggen :') Inderdaad echt niet skinny-skinny.
Dr. Denim is bij mij echt favoriet, die zitten zó lekker. Weet alleen niet of ze hippe wassingen hebben, ben zelf meer van de saaie jeans.

Jammer dat je bestelling niets was Roos, das altijd zo'n teleurstelling na het wachten op h&m.

Mijn outfitje vandaag; Afbeelding
Gisteren even langs de Primark gelopen en op de gok een witte gatenbroek meegenomen, voor de lol. Ding zit nog best goed ook en dat voor €15,- :D Hele outfit is trouwens Primark, €23,90 bij elkaar :') .

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 11:00

xSannee schreef:
elkee schreef:
Wauw die v hals top, inderdaad! Soms is het toch wel fijn een kleine boezem te hebben. Ga ik ook bestellen denk ik. Of is ie in de winkel ook te koop? Ga donderdag de stad in met mijn vriend.

Geen idee! Mijn ervaring met de H&M winkels is dat ik er nooit vind wat ik online leuk vond :')

Dit is trouwens zó waar _/-\o_
Altijd als ik in de H&M winkel ben loop ik compleet verloren rond. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen met kijken en op de hangertjes lijkt niks leuk :') kom je in de webshop wil je alles wel bestellen.

Leuke outfit DD, vind die overslag dingen altijd zo leuk bij anderen. Als ik het zelf aantrek ziet het er echt niet uit :')

Dr. Denim ga ik ook eens bekijken.

Frummels schreef:
Waren dat ook Curve ID? Want die van mij zit zo strak dat ik mijn voet er amper doorheen krijg. :') Verschilt ook per model want ik heb ook wat minder strakke :j

Waren inderdaad de Curve ID, ik had de Demi Curve. Ze hadden daar alleen ook maar 3 versies van in de winkel en die vond ik allemaal saai :+

Ik ben echt een jeans mieperd :') die van de H&M zijn favoriet maar de enige die ik nu leuk vind heb ik al :+ binnenkort de Zara ook maar eens binnen stappen en een stapel jeans proberen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 11:13

Roos: Haha oh wat stom zeg. Ik heb Bold Curve en daar zijn super veel leuke modellen van <3
Zara heeft inderdaad ook vaak leuke, maar daar past mijn booty niet in :n
H&M vind ik de Shape Jeans leuk van, vooral die met gaten op de knieën, maar ook daar wil mn bil niet in, zelfs 42 zit strak terwijl ik normaal maat 38 heb (en dan natuurlijk bij je taille plek hebben voor een tweede persoon >;) )

DD: leuke outfit! :j welke schoenen doe je er onder? :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 11:19

Ik vind de basic jeans van costes ook fijn!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 11:36

Afbeelding
Net even deze bestelling gedaan in de Sale van H&M :) Basic shirtjes zijn altijd fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 11:40

Die eerste is leuk!

Die tricot top heb ik in verschillende kleurtjes, bij mij zakt hij wel erg naar beneden maar ik heb 'm ook een maat te groot gekocht omdat ik juist bang was dat ie te strak zou zitten.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 11:43

Ik heb hem ook ietsje groter dan ik normaal heb. Heb een maat s/ grote maat s van boven. Ik vind het juist mooi als dat soort tops wijd vallen. Schouder zien vind ik ook niet erg :) Dus dat komt goed uit!
Die bovenste ben ik heel benieuwd naar :j
Krijg het de 18e/20e geleverd. Geen verzendkosten!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 12:43

Ok... paniek :+

De jurk die ik gekocht heb voor de bruiloft zit "ietiepietsie" te strak... Ben dicht geslipt sinds de ellende met mijn rug.... Zelfs de klerenmaker lachte me uit :=

Ik ben dus weer op zoek naar een nieuwe jurk voor 21 mei. Het liefste in een pastel roze tint tot op of net over de knie. Wie wil mij helpen zoeken, de stad in gaat niet ben aan het revalideren door een hernia operatie.

Rot tieten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 12:44

Asos al afgestruind? Dat krijg je nog wel binnen voor de 21ste.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 12:45

Asos? Ken ik niet. Zal eens kijken. Ik zie nu wel mooie dingen maar die vallen buiten budget. 60 euro vind ik mooi zat :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 12:47

Asos.com heeft echt gigantisch veel jurkjes. Zou gewoon even filteren op je prijsklasse en dan kijken.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 12:58

Nelly dan? Zag net toevallig dat ze een hele boel nieuwe jurkjes hebben :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 13:44

Roos jij had toch laatst de adidias superstars besteld? Heb je gewoon je eigen maat genomen? En hoe zaten die? :) Ik heb enorme kriebels om ze nu ook te bestellen, maar dat gaat even niet financieel gezien. :o dus ik wacht nog even drie weken, dan heb ik drie keer opgepast en dan kan het weer :D

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 13:54

Afbeelding

Dit wil ik bestellen!

Wat is de code voor geen verzendkosten? :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 14:08

Leuke dingetjes! Code is 2977, staat op de voorpagina :+

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 14:44

Afbeelding

Iemand ervaring met top vintage?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 14:45

Frummels schreef:
Roos jij had toch laatst de adidias superstars besteld? Heb je gewoon je eigen maat genomen? En hoe zaten die? :) Ik heb enorme kriebels om ze nu ook te bestellen, maar dat gaat even niet financieel gezien. :o dus ik wacht nog even drie weken, dan heb ik drie keer opgepast en dan kan het weer :D

Jaa klopt! :D Ik heb normaal maat 39 en heb nu 39 1/3e besteld. Zitten perfect! Heb zelf smalle voeten en de schoen zelf valt ook wel smal naar mijn idee. Ben er vooral blij mee omdat mijn voeten echt kleiner lijken in deze schoenen. Ik heb echt wat tegen mijn maat 39 _O- heb ze overigens bij Zalando besteld en op internet stond een 10% kortingscode! Waren ze nog maar €81 :D

Sanne: wat een leuke dingetjes zeg :D dat broekje met de ankertjes heb ik al ontelbaar vaak in mijn mandje gestopt en toch maar weer verwijdert :')

BloemBloem: wat een schattig jurkje zeg <3 zelf geen ervaring maar ik weet wel dat het een veilige webshop is. Zijn wel dames uit het topic die daar eens besteld hebben en ken ook mensen op facebook die geregeld orders plaatsen :j

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 14:49

Leuk he?! En perfect in combi met mijn nude pumps en ik kan hier ook met mint mee combineren wat dus moet *zucht*

Nu maar hopen dat in de grootste maat mn tetten passen :+

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 14:51

Hahaha BloemBloem ik kwam idd jouw topic tegen :+ hopelijk gaat het passen!

Wauw en ik kan niet eens meer H&M bestellingen plaatsen omdat mijn retouren verwerkt moeten worden, zit op €15 na op m'n saldo :') Dat is nog eens een slimme manier van koopverbod, ik kán niet eens bestellen _O-

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 14:53

Roos: ik heb ze besteld net :D Ben benieuwd of ze passen want ik heb brede voeten. Hoor er heel verschillende dingen over, vriendin van mij heeft ze vorige week gekocht en heeft ook brede voeten en die heeft ze een halve maat kleiner gekocht en die zaten goed. Een collega had ze een maat groter besteld en waren nog wat krap maar wel te breed := Ik gok het er maar op. Heb ze idd bij Zalando besteld met kortingscode zodat ze 80 waren haha. Als ze niet passen stuur ik ze gewoon terug. :)

BloemBloem: mijn mama bestelt daar wel eens wat en zij is heel tevreden :j
Leuk jurkje trouwens, erg schattig! En is zeker leuk te combineren met mint!
Laatst bijgewerkt door Frummels op 13-05-15 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 14:53

Meerdere keren bij Topvintage besteld in het verleden, goede ervaring mee :j

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 14:54

Ben benieuwd Frummels! :D hopelijk passen ze.