Al die verkooppraat bij de kapper. Poeh, ik werd er gewoon niet goed van. Gelukkig ben ik niet zo snel te strikken!
nts19
Geplaatst: 21-10-15 19:02
Dat het regende waardoor ik dus echt geen zin had in een buitenrit!
Rawr
Geplaatst: 21-10-15 19:47
Ik heb me geërgerd aan collega's die denken dat de werkplek een politieke arena is waar ze met leugens en roddels zichzelf populair proberen te maken ten koste van andere collega's en de onderlinge relaties tussen die collega's.
Aan dat ik al weken met moeite om 9u op kantoor ben, omdat ik niet wakker kan worden, terwijl ik er iedere keer om 8u probeer te zijn. En nu ik er pas om 9u hoef te zijn ik om 7u klaarwakker ben.
Aan dat ik me pas vanaf 10 uur goed kan concentreren op mijn huiswerk. Moet deze week leren voor examens en overdag lukt het gewoon niet, maar 's avonds gaat het echt lekker. Is alleen totaal niet handig
Erger mij aan mijn buren met een irritant kind zal vandaag niet anders wezen.
Pieter25
Geplaatst: 23-10-15 19:14
Sinds 2 weken een nieuwe auto en super blij mee. Echt een mooie Italiaanse bella
Sta ik in de mc drive, best wel druk, dacht zet de motor even uit, het ging het weer vooruit. Wil ik de auto starten....... Accu leeg ow wat ging ik af als een stekker zeg, gelukkig hulp gekregen en de auto weer aangekregen met duwen.
Gelijk de garage gebeld, heen gereden.. Jup de accu was overleden sta ik voor de auto te kijken, zie ik dat er ook nog een koplamp kapot is Gelukkig garantie, maar toch wel geërgerd en gegromd omdat ik hem nog maar 2 weken heb *zucht*
In de mc drive
nts19
Geplaatst: 23-10-15 19:46
Aan de drukte op me werk en ik gewoon telkens achter de feiten aan liep. Lekker vroeg naar bed! Morgen weer een drukke ochtend op komst
Op dat ik teveel aan het denken ben en ik mijzelf echt in de weg kan zitten
Jolandaa_
Geplaatst: 24-10-15 22:47
[quote="_helga_"]Natuurmonumenten die de prijs van 15 naar 25 hebben verhoogd om te mogen rijden in de Loonse en drunense duinen [/quote Voor 1x of voor een heel jaar?
_helga_
Geplaatst: 25-10-15 00:57
Jolandaa_ schreef:
_helga_ schreef:
Natuurmonumenten die de prijs van 15 naar 25 hebben verhoogd om te mogen rijden in de Loonse en drunense duinen [/quote Voor 1x of voor een heel jaar?
25 euro voor een heel jaar. Dagkaarten zijn 7,50 geworden
Badeendje
Geplaatst: 25-10-15 01:09
Aan twee kinderen die tijdens het lopen van een tochtje van +- 10 kilometer net deden alsof ze er bijna aan onderdoor gingen, terwijl de rest van de groep een beetje aan het grappen en grollen is en het leuk maakt.