Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eline95enile schreef:Ik heb me hier een poosje geleden al gemeld en afgelopen week ons (ga samenwonen met vriend) op de eerste woning gereageerd. Zijn als 9e geëindigd (is gisteren gesloten) dus nu afwachten hoe of wat, want geen idee hoeveel mensen mogen komen kijken. Maar probeer er maar niet meer vanuit te gaan dat er nog kans is dat we het krijgen.
Heeft iemand hier ervaring met de svnk (omgeving alkmaar) en dan vooral hoe het gaat nadat je gereageerd hebt?

Mandyy schreef:eline95enile schreef:Ik heb me hier een poosje geleden al gemeld en afgelopen week ons (ga samenwonen met vriend) op de eerste woning gereageerd. Zijn als 9e geëindigd (is gisteren gesloten) dus nu afwachten hoe of wat, want geen idee hoeveel mensen mogen komen kijken. Maar probeer er maar niet meer vanuit te gaan dat er nog kans is dat we het krijgen.
Heeft iemand hier ervaring met de svnk (omgeving alkmaar) en dan vooral hoe het gaat nadat je gereageerd hebt?
Kun je niet terug kijken bij die woning? Ik kan bij reacties en dan lopende reacties kijken, daar staat dan bijv. 'Aangeboden aan meerdere kandidaten'.
'aangeboden aan kandidaat met lotingspositie 1'.
'Aangeboden aan kandidaat met urgentieverklaring van 02-04-2014'. Etc.