Ik kan heus wel lezen wat jij typt hoor, ben niet gek.
Nederland is het land waar de meeste modellen vandaan komen omdat we zo vroeg al lang zijn door de genen.
Perfecte modellen bestaan niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amburtjoz schreef:Het is 'jou' en 'sowieso', dat ten eerste.
Ten tweede ben ik het eens met Emma, maar als de meiden van hier wél naar zo'n conventie willen moeten ze dat vooral doen! Het lijkt me in ieder geval een mooie ervaring. Paar goede polaroids laten maken en opsturen naar verschillende bureau's kan ook nooit kwaad. Hé meiden, wie niet waagt wie niet wint: een nee heb je, een ja kun je krijgen
Lestrange01 schreef:Is er hier iemand die naar Elite Model Look gaat? 20 Juni is er eentje in Spijkenisse, waar ik woon, dus ik ben van plan om heel misschien mee te gaan doen. Heeft iemand misschien ervaring?
Mouzs_engel schreef:hee ik heb een vraagje. Nu heb ik al keer model gestaan en vind het erg leuk om te doen. Ik zie ook zeker vooruitgang in de foto's. Mijn lijkt het ook heel erg gaaf om bij een modellenbureau te lopen maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken en of ik wel 'goed' genoeg ben. ik ben 1.74 en heb wel de goede maten maar ik vind niet dat ik een mooi hoofd heb en al helemaal niet zonder make-up. Ook heb ik (veel minder dan jaar terug) puistjes.
Hebben jullie misschien advies over hoe ik het kan aanpakken om mezelf in te schrijven en/of goede bureau's?
Alvast bedankt
Fred_Kroket schreef:Martinklok schreef:Als je graag een bureau wilt kan ik je helpen?
Ik ken een redelijk aantal bureau's dus je mag me altijd wat foto's mailen of je vragen stellen
Je kunt toch een lijstje geven met bureaus die je aanraad... Waarom moet je jou foto's sturen?
Fred_Kroket schreef:Martinklok schreef:Als je graag een bureau wilt kan ik je helpen?
Ik ken een redelijk aantal bureau's dus je mag me altijd wat foto's mailen of je vragen stellen
Je kunt toch een lijstje geven met bureaus die je aanraad... Waarom moet je jou foto's sturen?