Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Isegrim, nogmaals, wat een bewondering van mijn kant zeg.
Ik lees momenteel dagelijks mee in het topic om je updates in de gaten te houden.
Kun je ook nog wat 'genieten' van je verblijf overseas? Hoe ga je je verblijf daar afsluiten voor je naar huis gaat? En misschien heel erg voorbarig, maar nu je hebt gezien hoe je iemand tot steun kunt zijn, wil je dan tezijnertijd weer een andere gevangene gaan schrijven?
Binnen een week en een paar uur dus al, wauw! Nooit gedacht dat ik dat ZO leuk zou vinden haha
En hij klinkt als een hele leuke, oprechte jongen/man om mee te schrijven, dus ik klim straks gelijk weer in mijn digitale pen
Het is zo leuk, want we komen wel veel overeen. Hij is maar een paar maanden jonger dan ik (hij is bijna 22), dus dat vind ik bijzonder. En sneu ook wel, om dan in de gevangenis te moeten zitten (al dan niet door eigen toedoen).
)
), daar Kerst gevierd en dat was heel speciaal om mee te maken. Hij heeft een vriendin waar hij gelukkig mee is, werkt keihard en doet zijn best om op het juiste pad te blijven. Wat hem heel goed lukt, gelukkig
We hebben sinds hij vrij is nog steeds veel contact. We hebben een hele fijne vriendschap opgebouwd, waar we allebei veel aan hebben en die we allebei koesteren.
Hopelijk wordt het schrijven met je nieuwe PP net zo leuk.
Ben er ook pas heen gegaan toen hij al ruim een jaar vrij was, in die tijd heeft hij laten zien dat hij niet weer de verkeerde vrienden opzocht, dat hij hartstikke hard werkt om een gewoon leven op te bouwen. En na al die jaren schrijven hebben we wat bijzonders opgebouwd. Had ik nooit verwacht toen we net begonnen met schrijven
Nu nog steeds hebben we dagelijks contact. 
Je mag me er evt over PB'en als je er niet uit komt?Targaryen schreef:Wauw, dat is snel!! Ik zie dat jij via emailingaprisoner.com werkt, maar je kan daarvoor wel inmates via writeaprisoner 'uitzoeken'?
Ik vind die rapportage erg heftig! Wat zullen die ouders zich vreselijk voelen zeg, dat ze hem toch het voordeel van de twijfel gegeven hebben