Maarten Stekelenburg Jeroen Verhoeven Gregory van der Wiel Toby Alderweireld Jan Vertonghen Vurnon Anita Eyong Enoh Miralem Sulejmani Christian Eriksen Siem de Jong Urby Emanuelson Rasmus Lindgren Aras Özbiliz Mido Lorenzo Ebecilio Demy de Zeeuw Daley Blind André Ooijer
Hij zit dus niet bij de selectie El Hamdaoui is ziek trouwens
Het is ook wel schandalig hoor Vond de opstelling ook veel te verdedigend. Moet je tegen De Graafschap niet doen. Pff en ik word gék van Engelaar, die zit echt niet lekker in zn vel en wordt wel gewoon opgesteld. Vervolgens speelt hij super slecht en krijgt ook nog voor het einde van de eerste helft 2x geel
Vitesse - Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; De Zeeuw, Eriksen, Enoh; Sulejmani, De Jong, Ebecilio Die Ebecilio zit voor de 1e keer in de selectie en staat meteen inde basis En Eriksen d'r weer in Ben benieuwd of de Zeeuw vandaag wel gewoon aanvoerder is, of dat Steekie 't weer is
Moiryn
Geplaatst: 12-12-10 13:32
Mijn stomme stream doet het niet edit: Oh ik heb een gevonden met goeie kwaliteit, jammergenoeg wel Nederlands commentaar, ik heb liever Engels
Ik ben voor Groningen en Ajax allebei, dus ik weet nog niet, ik moet eigenlijk Groningen hoog houden zodat ik geen 'provincie verrader' word Maar twente mag gerust verliezen
_Nancy
Geplaatst: 12-12-10 15:45
Moiryn schreef:
ZO ZIELIG PSV speelt 0-0 tegen de Graafschap
Wheheee
Nu Twente en Groningen even verliezen.. En dan is het perfect!
Neee, groningen niet Ik vind het wel heeul zielig voor PSV, die andere keer tegen de Graafschap 6-0 en nu 0-0
Moiryn
Geplaatst: 12-12-10 15:50
Twente staat nu al achter in Heerenveen
Ik heb trouwens het idee dat het kampioenschap tussen Ajax en Twente gaat. PSV speelt gewoon niet echt goed de laatste tijd, Afellay gaat weg, terwijl Ajax nu juist beter speelt dan eerst. Dat is dan wel gebaseerd op 2 wedstrijden, maar toch.
Klopt helemaal van PSV. Ik blijf Groningen er ook nog bijhouden trouwens, maar ik ben ook ras-optimist voor Groningen, maar ze zijn ook gewoon wel goed.
Het staat nu 1-0 voor Groningen, dankzij Matavz alweer