Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:08

Hetzelfde als met eentje: opdrinken :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:19

Dat snap ik, maar als ik veel wilde had ik wel een grote fles gekocht, is nl goedkoper :P

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:20

Maar niet zo handig ;)

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:27

Ik denk dat ze dan bij lidl ofzo werkt. Daar kun je inderdaad alleen flesjes per 6 kopen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:29

Ah ok. Maar lidl en aldi zijn dan ook niet de meest klantvriendelijke winkels... Hier dan. Wat een verschrikking zeg :\

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:36

Hier kan je ook gewoon een flesje uit een 6-pack halen, zal het een beetje raar vinden als dat niet zou kunnen :=

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:38

Ik heb ook even bij lidl gewerkt, en inderdaad, soms schrok ik van de reactie van mijn leidinggevende tegenover klanten, zo bot...

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 13:38

Zondag was ik ballonnen aan het blazen op mijn werk (horeca) want op het terras zat toch maar 1 tafeltje dus ik had de tijd. Komt er iemand binnenlopen en zegt 'lekker aan het blazen, je kan er beter 2 onder je shirt stoppen, dan lijkt het misschien nog wat'.. Niet grappig -O-

Edit: Oh en met Koninginnedag zelf was ik ook aan het werk en kwam ik even bij mijn moeder staan die met een vrouw aan het praten was. Zegt ze 'oh wat heb jij bijzondere wenkbrauwen, is dat getatoeëerd?' Dus mijn moeder zegt 'nee maar dat wil ze wel heel graag'. Zegt ze: 'Ja maar toch niet zoo??'
>;)
Dus ik vroeg waarom niet zo (een beetje beledigd)
zegt ze lachend 'oh sorry' en loopt weg.

Zelfvertrouwen weer onder het nulpunt dus :+ -O-

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 13:46

noujaaa, dat zeg je toch niet?! somige mensen zijn echt onbeleefd.

ik werk in een bakkerij, en krijgen 'sochtends altijd vers gebak binnen. en nog vragen mensen vaak genoeg, is het wel vers?!
nee mevrouw/meneer, het staat er al een week.. :\

8)7

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:51

@ hierboven, heeel herkenbaar! Sta niet voor de lol om 5 uur in de ochtend broodjes te bakken hoor :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:54

sajavado schreef:
noujaaa, dat zeg je toch niet?! somige mensen zijn echt onbeleefd.

ik werk in een bakkerij, en krijgen 'sochtends altijd vers gebak binnen. en nog vragen mensen vaak genoeg, is het wel vers?!
nee mevrouw/meneer, het staat er al een week.. :\

8)7

Oh erg hè. :\ En dat vragen ze het liefst lekker vroeg in de ochtend. Ben ik al uren uit bed om te zorgen dat er vers brood e.d. is....

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:35

Haha, ja idd: "Is dit vers brood?"...
Of als ik vraag of mensen er een tasje bij willen: "Ja, als je die hebt.."

Laatst in het restaurantje waar ik werk. Nouja, het is meer een snackbar, haha. Wilde iemand een bamihap bij zijn friet. Dus die kreeg hij van mij... : "Ja, hallo, ik wilde een bamiBAL!".. Ik hem uitgelegd dat een bamischijf hetzelfde is als een bamibal alleen dan niet rond?? Heb trouwens nog nooit een bamibal gezien, maargoed.. Nee, meneer wilde echt een bamiBAL, de schijf ging hij niet opeten :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:44

Haha, er bestaat alleen een nasibal, of een bamischijf, maar geen bamibal :') wat een loser :P

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:26

wij hebben volgens mij wel eens bami ballen gehad.. :p die kochten we bij de groothande.

of als je bijv. aan een klant vraagt, wilt u er een tasje bij? dat je dan een heel verhaal krijgt, ja want.... blablabla... dan heb ik ook zoiets van, i don't caaaaare. :O

zusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:16

Je hebt toch ook bamischijven en bamiblokken! ?!? daar zit wel degelijk verschil in qua smaak ;)

Vandaag vroeg een klant of ze een tasje mocht, want ja ze had thuis 4 katten 8)7

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:40

Ik denk dat de kitten met de tasjes spelen.. ivm het geritsel dat ze leuk vinden

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:47

Mijn moeder eet altijd Bamirol, die heeft een andere smaak dan bamischijf! ;P

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 20:49

zusjuh schreef:
Je hebt toch ook bamischijven en bamiblokken! ?!? daar zit wel degelijk verschil in qua smaak ;)

Vandaag vroeg een klant of ze een tasje mocht, want ja ze had thuis 4 katten 8)7

De tasjes zijn voor de kattenbakken uit te doen...

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 23:05

Oooh, er gaat een wereld voor me open over bamisnacks, hahaha.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 23:24

Oh wat komen er veel herkenbare dingen voorbij.
Werk zelf bij de big bazar en er zijn klanten bij pffff.

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 12:57

Bij de mac..

Gast: 'Welke milk shakes hebben jullie?'
Ik: 'Aardbei, Vanille, Kokos en Sinaasappel citroen.'
Gast: 'Oh, doe maar chocola' |o

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 12:59

:') :')

Aibelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 13:34

topsylover schreef:
Aulaantje_x schreef:
Ik zeg trouwens ook gewoon tegen klanten die klagen over de AH en dat vergelijken met de Jumbo: meneer, dan gaat u toch lekker naar de Jumbo als daar alles beter is, ik doe hier ook maar gewoon mijn werk, ik ga niet over de inkoop :P

Haha dat zeg ik ook altijd tegen klanten als ze dreigen naar de Albert Heijn te gaan. Ik wens ze altijd veel plezier, ze komen toch wel bij de Jumbo terug :Y)

Bij mij is het vaak andersom. Als wij iets niet hebben en ik wijs ze naar een andere winkel waar ze het eventueel wel hebben, krijg ik een reactie terug van 'ja, maar ik ben nu hier dus daar heb ik niks aan...' Nou sorry hoor :roll:

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 13:59

Had me toch gisteren een arrogante aap zeg :')
Ik zat achter de pinkassa, vrouw voor hem had het bord niet gelezen (hij ook niet) maar had voor meer al 200 euro aan boodschappen. Als ik dat allemaal af had moeten boeken was ik 2uur verder geweest :+
Dus ik bel netjes naar de servicebalie, zij komen met de sleutel, bon geparkeerd en mevrouw kon aan de servicebalie betalen. TL loopt weg met de sleutel en de bon, zegt die man: Jaa maar je hebt hem voor mij ook nog nodig!
Ik: nee meneer, u kunt bij een andere kassa aansluiten, u heeft maar 1 product (een flesje tabasco voor bij de uitsmijter :')) en er staan geen rijen.
Klant: okay dan neem ik het zo wel mee. *pakt flesje en loopt aan naar de lunchroom in onze winkel waar zijn uitsmijter als stond te wachten*
TL er achter aan, zijn briljante argument was: Ja maar ik doe hier voor 300 euro in de week boodschappen :+ Uhh jaa, dat betekent nog niet dat dan ineens de hele winkel van jou is :Y)
Sommige klanten...... -O-

Edit: even voor de duidelijkheid, de lunchroom is niet van ons, maar zit wel in onze winkel en ligt na de kassa's ;)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 15:34

Zo, dan heb je lef. :+

Esther; Ik moet zeggen; ik heb ook één zo'n leidinggevende waarbij ik vaak denk "Als ik die klant was en je gaf me zo'n smoel, dan liep ik weg!" :=

Ik had gisteren trouwens een boze Duitser. Of 'ie 500 bij me kon wisselen. Nee, dat nemen we niet aan. Zoveel geld zit er niet eens in m'n la, zeker 's avonds niet. Wij wisselen trouwens sowieso niet, hoogstens voor een winkelwagentje, maar ook dat al liever niet, meestal lenen we dan een muntje uit.
Helemaal uit z'n dak "JA EN ZE NEMEN HET NERGENS AAN IN DIT SCHIJTLAND, BLABLABLA..."
Dude... Ga het dan lekker in je eigen land wisselen. :+

En eergisteren een vrouw (type nepblond zonnebankbruin viswijf) die echt compleet uit haar naad ging omdat er iemand voordrong (volgens haar, ik zag het niet gebeuren, maar vermoed dat ze tegelijk aan kwamen lopen uit verschillende gangpaden) en ik diegene vervolgens hielp. Die mensen die 'voordrongen' waren Duits en echt, ze bleef maar schelden en tieren, ging er op een gegeven moment zelfs de oorlog bijhalen... Respect dat die Duitsers zo rustig bleven, ik denk dat ik haar flink de waarheid gezegd had, of haar misschien zelfs op haar bek had geramd, want die neiging voelde ik nu al. :=