Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Yellowfish heeft leukemie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:52

Yellowfish, wat een fantastisch nieuws zeg! echt super

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:54

Angelstears schreef:
Yellowfish, wat een fantastisch nieuws zeg! echt super

Helemaal mee eens!!!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:08

Ze voelt zich nog steeds niet oke, ik zou vandaag even gaan zwaaien bij haar in utrecht, maar had al zo'n vermoeden dat ik het beter kon uitstellen.

Daarna even afgesproken te webcammen, maar heb haar niet meer gehoord of gesproken. Allemaal nog even duimen dat ze zich snel beter gaat voelen, want die 9 maanden duren nu lang genoeg!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:12

Oooh zo te zien is er goed nieuws...mag ik iemand brutaal vragen wat het goede nieuws is?? Kan met geen mogelijkheid een nieuwe pagina openen en durf bokt niet af te sluiten voor het geval ik hier ook niet meer op kan komen om het vervolg te lezen (pc in de war)..

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:14

Splash_ schreef:
Ze voelt zich nog steeds niet oke, ik zou vandaag even gaan zwaaien bij haar in utrecht, maar had al zo'n vermoeden dat ik het beter kon uitstellen.

Daarna even afgesproken te webcammen, maar heb haar niet meer gehoord of gesproken. Allemaal nog even duimen dat ze zich snel beter gaat voelen, want die 9 maanden duren nu lang genoeg!

pfff moeilijk ja ze moet ook van zo diep terugkomen, gelukkig is ze op de goede weg Lachen

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:14

Kimberley77 schreef:
Oooh zo te zien is er goed nieuws...mag ik iemand brutaal vragen wat het goede nieuws is?? Kan met geen mogelijkheid een nieuwe pagina openen en durf bokt niet af te sluiten voor het geval ik hier ook niet meer op kan komen om het vervolg te lezen (pc in de war)..

Na de zware Chemo kuren in het AMC, en voor de bestralingen en het hele gebeuren in het UMC is er beenmerg afgenomen. Na onderzoek is gebleken dat het beenmerg toen al schoon was van leukemiecellen, wat nu kort betekend dat de kans dat de leukemie terug komt heelheelheelheel erg klein is. Heel erg kort samengevat.

Dus als de transplantatie heeft aangeslagen, dan gaat het dak er hier af... Lachen

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:19

OOOOOOh Splahs, dat is nog eens goed nieuws zeg !! Dus ik begrijp het goed dat ze al schoon was van de leukemiecellen, voordat de transplantie plaatsvind/vond?
Oh mensen kinderen zeg, sjemig, wat is dat een goed nieuws..nu nog keihard duimen dat zez ich gauw beter gaat voelen en dat de transplantie ook daadwerkelijk helemaal is aangeslagen.
Wat heeft Yellowfish gevochten zeg, keihard gevochten. Nog een klein stukje en men zegt niet voor niets, de laatste loodjes wegen het zwaarst..maar wedde dt ze straks in december, de dag dat ze hoorde over deze ellende, dit jaar in december schoon is en volop oud en nieuw kan vieren met weer een mooie toekomst voor de boeg.

Voor jou ook een pak van je hart meis, ook voor jou de laatste loodjes, dus ook hier geduimdraai voor jou Lachen

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:22

Kimberley77 schreef:
OOOOOOh Splahs, dat is nog eens goed nieuws zeg !! Dus ik begrijp het goed dat ze al schoon was van de leukemiecellen, voordat de transplantie plaatsvind/vond?

Ja, dat klopt. En dan te bedenken dat daarna de bestralingen, en de allerlaatste chemos nog hebben gevolgd, dus ik neem aan dat geen 1 küttemiecel daar meer tegen bestand was....

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:24

Wel balen dat ze zich zo beroerd voelt maar helaas hoort dat erbij gelukkig kan ze zich straks helemaal richten op het beter worden! Het is haar zo gegund! Dan heb jij weer een gezond vriendinnetje terug en kunnen jullie weer alle normale vriendinnen dingen doen ipv in het ziekenhuis op bezoek! Ik hoop voor Yellowfish dat de tijd snel gaat en dat alles helemaal goed komt! Gelukkig heeft ze ondanks dat ze zich zo beroerd voelt wel goed bericht gehad om zich op te richten dan weet ze waar ze het voor doet!! Yellowfish zet hem op je kunt het!! We staan hier allemaal achter je! Succes! Samantha jij ook veel sterkte zal voor jou ook wel heel rot zijn om dr nu niet echt te kunnen zien vooral als je weet dat ze zich zo beroerd voelt. Denk maar vast aan de leuke dingen die er vast nog gaan komen als alles voorbij is!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:25

Splash_ het dak er af dan word het wel koud hoor Haha!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:27

MSQuincyTE schreef:
Splash_ het dak er af dan word het wel koud hoor Haha!

Dat heb ik er wel voor over *LOL* Als ik dan weer een gezond dinnetje heb die ik even kan knuffelen, dan vind ik het allemaal best!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:29

Nog even doorzetten en dan kunnen jullie weer zoveel knuffelen als je wilt!! Het is jullie zo gegund!! Ze heeft daar zo hard voor gevochten! Het is echt net of ik dr beetje ken zo! Leef helemaal mee dankzij dr moeder haar weblog!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:37

Dus het beenmerg was nog voor de laatste rij bestralingen en kuren helemaal schoon! (ik dacht dat er tussen de bestralingen/chemo in nog wat afgenomen was), maar is een klein detail en het nieuws blijft er even geweldig door Lachen
Nou dat allerlaatste geweldige nieuws nog en dan echt beter!

Wel heel erg balen dat ze zich nu niet goed voelt Ach gut
Is dat al wat van het Graft versus Host gebeuren of nog van alle behandelingen?
Na enig gegoogle en het lezen van de linkjes op het blog - ook hier veel dank aan haar moeder die ons zo super op de hoogte houdt waardoor we een klein stukje van de " treinreis" meereizen! - blijkt een klein beetje G vs H juist goed te zijn?

Hoop in ieder geval dat het snel beter gaat zodat ze weer wat meer kan dan slapen/liggen en zich ziek voelen!!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 22:09

Geen idee of dat het is HWK, maar ze voelt zich goed beroerd, en heeft er veel pijn. De artsen weten niet hoe het komt. Anyway, het blog is geupdate, en ik ga er vandoor voor vandaag.....

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 23:30

Jammer dat je je zo slecht voelt en zoveel pijn hebt, meis.
Ik hoop dat het snel beter met je gaat, zodat je van het goede nieuws kunt genieten!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 18:34

Al een paar dagen geen update meer gezien....heb jij nog wat gehoord Splash? Ik ben zo benieuwd hoe het nu gaat.
Of moet het sowieso nog een week duren voor ze opknapt?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 21:43

Gaat nog steeds niet lekker, heel beroerd! Duurt volgens de artsen 5 a 7 dagen en dan moet het beter met haar gaan.

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 21:48

Hoop dat het snel beter gaat. Fijn dat je ons up to date houdt. Yellowfish mag sowieso heel gelukkig zijn met jou als vriendin!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 21:49

Ocharme...nog heeel veel knuffels van deze kant....
Nog even doorzetten meisje, je bent al zoooover gekomen!

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 22:15

Lieve meid,
Op je blog kan ik steeds niet reageren, dus ik kom je hier een hele dikke knuffel geven en blijf proberen een verhaaltje op je site te zetten! Zet 'm op, je bent ongelofelijk sterk!

xxx.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 22:17

Jeetje ik hoop dat je je snel weer beter voelt dit is niks natuurlijk.. Ach gut

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 22:18

pfff zwaar weer allemaal, duimen draaien overuren voor je Yellowfish Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 22:27

Splash_ schreef:
Dat heb ik er wel voor over *LOL* Als ik dan weer een gezond dinnetje heb die ik even kan knuffelen, dan vind ik het allemaal best!

Ik ken je niet, maar ik moet toch even kwijt dat ik je een top wijf vind. Haha!

Rot dat het nog steeds niet erg goed gaat.. Hopelijk voelt ze zich snel een stukkie beter en kunnen jullie elkaar weer vasthouden, Splash!

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 22:45

Volhouden romaan!
Nog ff doorgaan meis Lachen

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 07:23

jeetje ro hier wil ik je even laten weten dat ik ook dit topic nog altijd volg, al gaat het soms wat minder, je bent een kanjer!! het komt goed ik blijf duimen voor je! heel veel liefs en je bent onze kanjer!