Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:
Wat heeft hij tot nu toe in praktijk gebracht bij zijn gezin? Buren al eens opgeschrikt door vreemde rituelen thuis? Politie al bekend bij dit vreemde gezin?
chanel_16 schreef:dat van de toetesen week ben ik het mee eens maar daar heeft school zelf toesteming voor gegeven en gezegt dat dat wel goed komt nikkiemisty ik weet heel goed wat er aan de hand is maar deze vakantie is bedoelt om weer een gezin te worden en heeft niks met ondicum te maken of met het negatief van lotte
vanity schreef:Ga nu voor het eerst reageren na heel de morgen het topic te hebben doorgeworsteld!
Ik hoop dat dit geen zinloze reactie is, maar ik heb een neef die daar in de buurt woont, die komt 9 juni terug naar België (op bezoek)! Als ik via hem iets kan proberen uit te zoeken of doen, laat het me dan aub weten!
vanity schreef:Ga nu voor het eerst reageren na heel de morgen het topic te hebben doorgeworsteld!
Ik hoop dat dit geen zinloze reactie is, maar ik heb een neef die daar in de buurt woont, die komt 9 juni terug naar België (op bezoek)! Als ik via hem iets kan proberen uit te zoeken of doen, laat het me dan aub weten!
Sterre schreef:Meiden, er wordt hier zóveel gepost, dat ik -door de drukte in dit topic) moeilijk terug kan lezen!
Er heeft hier iemand (ik meen in de buurt van pag. 100) geschreven, dat haar neef daar in de buurt woont en dat zij wel wilde vragen of hij bij Lotte poolshoogte zou willen gaan nemen!!
Dit vind ik opzich een super idee! De neef kan zich ter plekke een voorstelling van de hele gang van zaken maken en Lotte kan hem alles vertellen: wát er nu precies aan de hand is en wát ze nu zelf precies wil. Ook kan hij Lotte misschien de telefoon nrs. van de div. instellingen geven, waar zij kontakt mee kan opnemen!
Wie-oh-wie- was degene die dit bericht geschreven had ??