Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Alleen volgens mij staat er in de openingspost een heel mooi groen bericht dat zulke ergernissen die duidelijk naar een andere bokker zijn gericht niet toegestaan zijn
DuoPenotti schreef:Polarize schreef:Alleen volgens mij staat er in de openingspost een heel mooi groen bericht dat zulke ergernissen die duidelijk naar een andere bokker zijn gericht niet toegestaan zijn
Daar worden geen openlijke berichten mee bedoeld maar van die sneaky berichten.
Iemand doet in een ander gedeelte van bokt iets en hier bespreekt men die uitspraak of gedraging onder de noemer ik vind het een ergernis.
Als iemand gewoon zegt ik vind jou ergernis dit of dat is het toch wat anders.
Daar kan men het mee eens zijn of niet. Maar is niet stiekem onder de gordel
Marcella schreef:Ja en gelukkig nu vroeger, maar ben al misselijk na 3 slokken.
Anders probeer ik gewoon wat ik weg kan krijgen. En bel ik morgen ochtend.
CupCakes_ schreef:Marcella schreef:Ja en gelukkig nu vroeger, maar ben al misselijk na 3 slokken.
Anders probeer ik gewoon wat ik weg kan krijgen. En bel ik morgen ochtend.
Heb je een kop thee vantevoren genomen? Dat wil soms de misselijkheid nog eens tegen gaan. Misschien met een rietje? Dat wil bij mijn patiënten nog wel eens werken.
DuoPenotti schreef:Hopelijk gaat dat meer nut hebben dan hier.
Dat was na 1 keer, die kan ook niets voor mij oplossen....
Nee klopt, die geeft je handvatten waarmee jezelf aan de slag kunt.![]()
Maar ja ik snap dat ontsnappen aan haar fratsen voor jou wel een stuk moeilijker is dan voor mij.
Maar ja besef, ook al woon je 40 km verderop, dan doen ze het wel telefonisch.
De keren dat ze er een eindje aan ging maken en ik haar aan de telefoon had zijn ook niet op 2 handen te tellen...
het enige is toch proberen het zelf wat los te laten.
Zij is zo'n idioot die alles op haar zelf betrekt; fijn succes! Veel plezier met je leven.
Ik doe mijn ding
Meer die instelling.
MarlindeRooz schreef:Ik vind randdebiel een prachtig woord. Breed inzetbaar en rolt lekker over de tong.
Polarize schreef:Ik ben groot fan van siepel als scheldwoord
Al helemaal als mensen geen fries spreken, want ze hebben geen idee dat ik ze een ui noem

_San87_ schreef:Polarize schreef:Ik ben groot fan van siepel als scheldwoord
Al helemaal als mensen geen fries spreken, want ze hebben geen idee dat ik ze een ui noem
Siepel is bekend in Drenthe, Twente en de Achterhoek, het is een Nedersaksisch woord voor ui.
.Polarize schreef:_San87_ schreef:
Siepel is bekend in Drenthe, Twente en de Achterhoek, het is een Nedersaksisch woord voor ui.
Mij was altijd verteld dat het Fries was