Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Ja we zaten midden in het gangpad![]()
Netjes aan de kant zo goed als kan uit het zicht. Mogen ouders met kinderen dan nergens meer naartoe totdat hun kind zindelijk is? Ik snap het hoor. Ik had er ook wat van gevonden als ik geen kinderen van deze leeftijd van zo dichtbij meemaakte. En zeker van mensen die kinderen sowieso haten of niks vinden kan ik begrijpen dat het smerig gevonden wordt. Ik ga er verder ook niet meer over in discussie. Jullie moeten zelf maar weten wat je er van vindt. Een nat gangpad vind ik goorder.
Mellow schreef:Is het kind er dan wel aan toe?
Bedoel je zegt dat hij/zij 2 jaar oud is. Signaal herkent hij/zij dus wel maar het lukt nog niet om er wat mee te doen.
denisesilver schreef:Ik kom net een filmpje tegen van een meid die het schijnbaar normaal vindt om haar paard die ze aan het in/doorrijden is te sederen, omdat die anders teveel energie heeft. Echt. Ik begin steeds meer vertrouwen in de sector te verliezen. Wat een idioterie.
DuoPenotti schreef:denisesilver schreef:Ik kom net een filmpje tegen van een meid die het schijnbaar normaal vindt om haar paard die ze aan het in/doorrijden is te sederen, omdat die anders teveel energie heeft. Echt. Ik begin steeds meer vertrouwen in de sector te verliezen. Wat een idioterie.
Niet eerlijk om het op de sector te gooien.
Je moet het op dat wijf projecteren.
Ik heb zelf paarden zadelmak gemaakt, bij diverse stallen gereden waar paarden zadelmak gemaakt werden.
Maar dat soort dingen werd niet gedaan.
Ook niet bij elkaar geknoopt met een slof of wat ook.
Trensje in, zadel op. Logeerzweep voor de helper.
Niet om te meppen. Wel om voorwaarts te houden.
En meer niet.
denisesilver schreef:Als ik in de reacties kijk wordt het heel veel afgekeurd, maar wordt er ook gezegd dat het bij sommige springstallen en bij veel racestallen (VS) normaal wordt gevonden. Maar überhaupt. Hoe kom je op zoiets? Dit is niet iemand op een trainingsstal maar gewoon een individu die dat ergens als tip gehoord heeft en "een team van dierenartsen" om zich heen heeft die dat volgens haar een goed idee vinden.
Femke_Tweety schreef:Ik loop daar júist om even mijn kop leeg te maken.
Ik wil niet ongevraagd allemaal sores meekrijgen van coachingsessies.