Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biebz schreef:_San87_ schreef:Bloedkorst als in koortsuitslag? Of door de droge lippen?
Ik smeer de winter door met Palmer's cacaoboter met vitamine E. Werkt perfect.
Droge lippenknapt elke keer open.
denisesilver schreef:Al een aantal dagen dat mijn hart steeds overslaat. Bloedirritant. Weet niet of ik hier nou mee naar de dokter moet. Heb het weleens vaker en het gaat vanzelf weer over. Misschien door te lage bloeddruk door betablokkers?
Nyaleti schreef:Ik heb vanmiddag een oogtest waar je van die druppels krijgt om je pupillen te vergroten. Daarna zie je uren wazig en ben je heel gevoelig voor licht. Ik heb hier weinig zin in.
Nu wel blij dat ik bruine ogen heb, zo ziet niemand dat m'n ogen op standje ketamine staan
Bellatrix schreef:Nyaleti schreef:Ik heb vanmiddag een oogtest waar je van die druppels krijgt om je pupillen te vergroten. Daarna zie je uren wazig en ben je heel gevoelig voor licht. Ik heb hier weinig zin in.
Nu wel blij dat ik bruine ogen heb, zo ziet niemand dat m'n ogen op standje ketamine staan
Zo'n test heb ik ook gehad maar het gevoelig zijn voor licht viel bij mij heel erg mee. Wazig wel een beetje maar dat nam vrij snel af.
Bellatrix schreef:Nyaleti schreef:Ik heb vanmiddag een oogtest waar je van die druppels krijgt om je pupillen te vergroten. Daarna zie je uren wazig en ben je heel gevoelig voor licht. Ik heb hier weinig zin in.
Zo'n test heb ik ook gehad maar het gevoelig zijn voor licht viel bij mij heel erg mee. Wazig wel een beetje maar dat nam vrij snel af.
_Nancy schreef:denisesilver schreef:Al een aantal dagen dat mijn hart steeds overslaat. Bloedirritant. Weet niet of ik hier nou mee naar de dokter moet. Heb het weleens vaker en het gaat vanzelf weer over. Misschien door te lage bloeddruk door betablokkers?
Als je betablokkers krijgt, ben je dan sowieso niet onder behandeling bij een cardioloog?
Ik slik die namelijk ook en ik ben (al vanaf geboorte) onder behandeling bij een cardioloog die mij ook die pillen heeft voorgeschreven ivm ritmestoornissen.
Nyaleti schreef:Een vriendin had toevallig vorige week dezelde afspraak. Zij was om 10u al en zat 'savonds laat nog in het stik donker in huis incl zonnebrilen de dag erna waren haar pupillen zelfs nog groot.
Dus dat is mijn referentie haha.
Ik ben al heel gevoelig voor licht dus nehhh
Handige is wel dat ik nu daarom stress en niet om de mogelijke diagnoses die eruit kunnen komen.