Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:O jawel hoor. Juist je familie hoort daar tegen te kunnen.
En anders kun je diegene ook muten. Ik weet even niet meer hoe dat in facebook-speak heet. Maar dat je de berichten van diegene niet meer ziet.
Koper schreef:Yavanna schreef:Maar ik kan haar niet verwijderen, aangezien het familie is.
O jawel hoor. Juist je familie hoort daar tegen te kunnen.
En anders kun je diegene ook muten. Ik weet even niet meer hoe dat in facebook-speak heet. Maar dat je de berichten van diegene niet meer ziet.
Yavanna schreef:Koper schreef:O jawel hoor. Juist je familie hoort daar tegen te kunnen.
Oh, dat muten is een goed idee van je, verwijderen gaat echt niet, ze leeft voor FB en gaat me dan stalken dat ik haar ontvriend heb. Sommige mensen leven op FB.
Zo stom, mijn darmen zijn weer aan hun eigen leven bezig.. pffff.
Koper schreef:Ik heb die poppetjes maar even gegoogeld. Waarom is het een hype?
Yavanna schreef:Koper schreef:Ik heb die poppetjes maar even gegoogeld. Waarom is het een hype?
Omdat influencers ze onder de jongeren/jong volwassenen populair hebben gemaakt, mn in Azië.
er zijn er al voor een paar 100 euro verkocht. Je weet ook niet wat er in het zakje zit begreep ik. Dus is een verrassing en de zeldzame worden veel geld waard.
Was pas geleden een item over in het nieuws
rien10 schreef:Wij hadden ze in de jaren 70 ook. Lelijk plastic spul. Waarde? € 4,— of zo.