Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tancreda4 schreef:Aan dat pokke*piep* hondje hierachter dat maar blijft blaffen. Hij heeft echt zoveel geluk dat ik niet een luchtbuks ofzo heb... Wat een piep baasjes die dit ook zo laten gaan?? Zijn die doof ofzo?? Ik heb zojuist al een paar keer een brul gegeven, maar blijkbaar helpt dat niet qua 'stille hint'.
maralyn schreef:Kinderen van 8 die elkaar vragen of ze op tiktok en insta willen volgen op een vrij hatelijke en arrogante manier.
Bijna toxic best friends... Zo als ze deden.
Meisjes, jullie zijn 8...9...10???!
Ze maakten zich nu al druk om "hun volgers".
Sorry... Maar waar gaat de wereld heen?!
denisesilver schreef:maralyn schreef:Kinderen van 8 die elkaar vragen of ze op tiktok en insta willen volgen op een vrij hatelijke en arrogante manier.
Bijna toxic best friends... Zo als ze deden.
Meisjes, jullie zijn 8...9...10???!
Ze maakten zich nu al druk om "hun volgers".
Sorry... Maar waar gaat de wereld heen?!
Rapporteren die handel. Op tiktok mag je niet onder de 13.
Ik ben aan het proberen komkommer kimchi te maken, maar heb de gochugaru vervangen met paprikapoeder ipv cayennepeper. Had eerder moeten opzoeken waarmee ik het had moeten vervangen
Anastasia24 schreef:Tancreda4 schreef:Aan dat pokke*piep* hondje hierachter dat maar blijft blaffen. Hij heeft echt zoveel geluk dat ik niet een luchtbuks ofzo heb... Wat een piep baasjes die dit ook zo laten gaan?? Zijn die doof ofzo?? Ik heb zojuist al een paar keer een brul gegeven, maar blijkbaar helpt dat niet qua 'stille hint'.
Waterpistooltje?
Anastasia24 schreef:Tancreda4 schreef:Aan dat pokke*piep* hondje hierachter dat maar blijft blaffen. Hij heeft echt zoveel geluk dat ik niet een luchtbuks ofzo heb... Wat een piep baasjes die dit ook zo laten gaan?? Zijn die doof ofzo?? Ik heb zojuist al een paar keer een brul gegeven, maar blijkbaar helpt dat niet qua 'stille hint'.
Waterpistooltje?
Tancreda4 schreef:Aan dat pokke*piep* hondje hierachter dat maar blijft blaffen. Hij heeft echt zoveel geluk dat ik niet een luchtbuks ofzo heb... Wat een piep baasjes die dit ook zo laten gaan?? Zijn die doof ofzo?? Ik heb zojuist al een paar keer een brul gegeven, maar blijkbaar helpt dat niet qua 'stille hint'.
daantjuhhh schreef:Amen!!!
Ik heb hier ook z’n buurhond die maar blijft blaffen en de eigenaren zitten lekker buiten te kletsen, maar nooit eens die hond terecht wijzen.
Je kunt op z’n minst een poging doen om je hond te laten stoppen met blaffen.
Siggislief schreef:Ik had ooit buren die een hond hadden die alles bij elkaar blafte met en zonder iemand erbij.
En zonder ik het door had stond er 1 van de buren erbij,
heb toen door het raam geschreeuwd dat ie z'n smoelwerk moest houden (wel op een grovere manier).
De hond hield z'n bek dicht en ik had een boze buurvrouw,
ja zeg je staat er bij en je accepteert dat ie al een kwartier zijn stembanden liet horen. Krijg de piep.