Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 09:25

Gisteren over m'n grenzen heen gegaan, nu nog piepende oren en koppijn. Straks naar hondenclub maar de wederhelft is nog niet wakker...

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 09:36

Nk wielrennen. In combinatie met de kermis. Hele dorp is afgesloten aan 1 kant. Dus alles en iedereen rijd hier (te hard) door de wijk

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 09:41

Ik weet niet wat ik moet doen met m'n dag, terwijl t juist wel mooi weer is! Ik wil gaan shoppen maar ik heb traditioneel een stukje maand over na m'n salaris... :))

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 09:48

Houtduiven die echt alles slopen op de moestuin. En de hoeveelheid onkruid.

Een knie die nu al zeer doet en jongste kat die nu doodsbang is voor oma en haar kap.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 10:17

“Straf” dag voor alle leuke dingen die ik gedaan heb gisteren en donderdag. -O-

Heb het zelfs koud. Met een trui aan. Van vermoeidheid. :+

Maar mn ratje met longontsteking doet het wel super dus dat is een plus. :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 10:25

Kinderen van 8 die elkaar vragen of ze op tiktok en insta willen volgen op een vrij hatelijke en arrogante manier.

Bijna toxic best friends... Zo als ze deden.
Meisjes, jullie zijn 8...9...10???!

Ze maakten zich nu al druk om "hun volgers".

Sorry... Maar waar gaat de wereld heen?!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 12:36

Aan dat pokke*piep* hondje hierachter dat maar blijft blaffen. Hij heeft echt zoveel geluk dat ik niet een luchtbuks ofzo heb... Wat een piep baasjes die dit ook zo laten gaan?? Zijn die doof ofzo?? Ik heb zojuist al een paar keer een brul gegeven, maar blijkbaar helpt dat niet qua 'stille hint'.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 13:57

Mijn overbezorgde gedachten die vaak niet terrecht zijn. En vaak ook wel gedachten dat de ene helft zegt joh ga daar pas aan denken als het zover is. En de andere helft gaat in paniek modus.

Ik ben het nu wel aan het oefenen door er even door te gaan en tegen de angst te zeggen het is oké, maar kom maar op laat het maar over mij heen komen.

En maar denken geen bericht is goed bericht en dan hoor je het vanzelf.

Maar irritant is het zeker wel. Maar afleiding gaan zoeken en mijzelf aan het werk zetten is denk ik voor nu een redelijk goede oplossing.

Anastasia24Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 14:14

Tancreda4 schreef:
Aan dat pokke*piep* hondje hierachter dat maar blijft blaffen. Hij heeft echt zoveel geluk dat ik niet een luchtbuks ofzo heb... Wat een piep baasjes die dit ook zo laten gaan?? Zijn die doof ofzo?? Ik heb zojuist al een paar keer een brul gegeven, maar blijkbaar helpt dat niet qua 'stille hint'.

Waterpistooltje? *D

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 14:26

Rotwesp die tijdens het rijden door het open raam mijn auto in vliegt en mij vol in mn voorhoofd steekt.

Gelukkig was ik bijna thuis en de auto nog heel.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 14:27

maralyn schreef:
Kinderen van 8 die elkaar vragen of ze op tiktok en insta willen volgen op een vrij hatelijke en arrogante manier.

Rapporteren die handel. Op tiktok mag je niet onder de 13.

Ik ben aan het proberen komkommer kimchi te maken, maar heb de gochugaru vervangen met paprikapoeder ipv cayennepeper. Had eerder moeten opzoeken waarmee ik het had moeten vervangen

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 14:38

denisesilver schreef:
maralyn schreef:

Rapporteren die handel. Op tiktok mag je niet onder de 13.

Ik ben aan het proberen komkommer kimchi te maken, maar heb de gochugaru vervangen met paprikapoeder ipv cayennepeper. Had eerder moeten opzoeken waarmee ik het had moeten vervangen

Ik heb geen tiktok.
Geen insta.
Geen twitter.

:')

Heb er echt helemaal niks mee. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-24 14:52

Anastasia24 schreef:
Tancreda4 schreef:

Waterpistooltje? *D

Nerf :Y)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 15:06

Ja dan wordt het lastig rapporteren :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 15:07

Anastasia24 schreef:
Tancreda4 schreef:

Waterpistooltje? *D

Tuinslang?

Ik had ooit buren die een hond hadden die alles bij elkaar blafte met en zonder iemand erbij.
En zonder ik het door had stond er 1 van de buren erbij,
heb toen door het raam geschreeuwd dat ie z'n smoelwerk moest houden (wel op een grovere manier).

De hond hield z'n bek dicht en ik had een boze buurvrouw,
ja zeg je staat er bij en je accepteert dat ie al een kwartier zijn stembanden liet horen. Krijg de piep.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 15:21

Tancreda4 schreef:

Dat eigenaren dat gewoon laten snap ik ook niet. Wij hebben zelf zo'n hond en ik haal hem bij de eerste blaf binnen. Ben gek op die hond, maar van dat constante geblaf krijg ik moordneigingen :')

Een keer toen ik hem binnen riep, riep mijn buurvrouw "Hij blaft naar mij hoor" Ja en? :+ Zij vind het zielig als ik hem binnen roep als hij blaft, maar ik word er knettergek van en wil dat gedoe ook niet hebben voor de buren.

Als ik met hem speel dan mag hij best blaffen en een keertje een blaf als er iemand langs loopt is ook nog wel oke, maar als hij de hele tijd gaat blaffen dan gaat hij mooi weer naar binnen.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 15:39

Amen!!!

Ik heb hier ook z’n buurhond die maar blijft blaffen en de eigenaren zitten lekker buiten te kletsen, maar nooit eens die hond terecht wijzen.

Je kunt op z’n minst een poging doen om je hond te laten stoppen met blaffen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 15:45

Tancreda4 schreef:

Heb je al bij die mensen aangebeld? Beestje kan er helaas niets aan doen, dit ligt echt aan de opvoeding.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 16:39

Zo extreem weinig energie -O-
Ik wou van alles doen.
Maar gewoon sinds ik uit bed ben, geen energie.
Ik zou mee naar een verjaardag, niet gedaan. Wou het huishouden vanmorgen doen. Niet gedaan.

Uiteindelijk nog een dutje gedaan waardoor ik wel iets meer energie heb.
Maar echt, zo moe ben ik bijna nooit(gelukkig)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 16:39

Het is één ding om te weten dat de wolf in het natuurgebied rondom onze stal zit, maar om dan van de eigenaar te horen dat er 's ochtends een wolf in het land stond...bah
Weten we ook weer dat de kudde shetlanders die normaal 24/7 buiten leeft niks voor niks 's nachts naar binnen gaat nu.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 16:51

Het onkruid in mijn tuin, ik dacht dat er niks tussen de tegels zat maar het ging echt van niks naar *poef* 5 cm erbij in anderhalve dag ofzo.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 17:02

daantjuhhh schreef:
Amen!!!

Ik heb hier ook z’n buurhond die maar blijft blaffen en de eigenaren zitten lekker buiten te kletsen, maar nooit eens die hond terecht wijzen.

Je kunt op z’n minst een poging doen om je hond te laten stoppen met blaffen.

Tja, het opvanghondje wat via hun zoon bij onze buren beland is hetzelfde verhaal, geen enkele poging hem te laten stoppen, die blaft meer dan al mijn honden bij elkaar ooit gedaan hebben.
Vlgs onze buurvrouw is je hond terecht wijzen kijven op het arme dier...als buurman thuis is, die grijpt wel in en dan is het ook snel gedaan.

En nu ben ik echt geen zeikerd, maar in het begin zat die denk ik in hun garage als ze er niet waren, twee vrijstaande huizen met ongeveer 4 meter ertussen, mijn ramen en deuren dicht...en als ik dan thuis zat te werken dan hoorde ik die tekeergaan als ik in de keuken zat te werken.
En nog af en toe, het begint nu stilaan beter te gaan.
Maar die hebben echt geluk dat wij ernaast wonen :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 17:04

Siggislief schreef:
Ik had ooit buren die een hond hadden die alles bij elkaar blafte met en zonder iemand erbij.
En zonder ik het door had stond er 1 van de buren erbij,
heb toen door het raam geschreeuwd dat ie z'n smoelwerk moest houden (wel op een grovere manier).

De hond hield z'n bek dicht en ik had een boze buurvrouw,
ja zeg je staat er bij en je accepteert dat ie al een kwartier zijn stembanden liet horen. Krijg de piep.

Kwartiertje maar? Hier gaat de køtkeffer van de achterburen uren door. Uren en uren. Zomer en winter. Ze flikkeren dat beest in de tuin en gaan zelf binnen zitten, wordt nooit gecorrigeerd. Ook rustig om 11 uur 's avonds. Gierend gek word ik ervan ^)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 17:17

Black-kelpie daar zou ik de politie voor bellen.

Wij hadden mensen die hun honden van 630 to 2330 uur in de tuin lieten blaffen.
Politie is geweest en honden mochten niet meer in de tuin.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 17:46

Even gemeentelijke verordening op na kijken. Zo mag je in best veel gemeente kippen houden, maar dan mogen ze geen overlast veroorzaken. Gok dat het met een hond bijna hetzelfde is. Blaffen mag maar als het echt overlast wordt.