Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:Ik zoek nog echt leuke truien met wol, merino, cashmere, alpaca erin
Ik wil geen Ralph Lauren want ook al laat Lau mooie items zien het is niet aan mij besteed vind dat merk echt te saai voor woorden, echter heb ik wel gave vest voor kind van Ralph Lauren door Lautje
Ik zoek dus mooie truien
Merken die ik zelf gebruik met zoekfunctie zijn
Catwalk junkie
Second famale
Selected femme
Jcsophie
Gustav
Waar kan ik nog meer naar kijken want ik heb het koud
tita schreef:Ik zoek nog echt leuke truien met wol, merino, cashmere, alpaca erin
Ik wil geen Ralph Lauren want ook al laat Lau mooie items zien het is niet aan mij besteed vind dat merk echt te saai voor woorden, echter heb ik wel gave vest voor kind van Ralph Lauren door Lautje
Ik zoek dus mooie truien
Catwalk junkie
Second famale
Selected femme
Jcsophie
Gustav
tengeltje11 schreef:Welke stijl? Hier zijn al mijn truien van King Louie en 4FunkyFlavours.
Maar is een heel andere stijl natuurlijk.
Alleen kan ik hier niets van wol. Had laatst een mega mooie trui gekocht, etiket was er uit, zag er dikke katoen uit, na enkele uren mega jeuk in mijn nek, en toen ik ging opzoeken op het www bleek dat er 4% merino in zat… tot zo ver de leuke trui…
zonnebloem18 schreef:Beide links zeggen bij mij artikel bestaat niet meer.
Ashleytjuhh schreef:zonnebloem18 schreef:Beide links zeggen bij mij artikel bestaat niet meer.
Ik zie dat inmiddels alle artikelen verwijderd zijn.
Het ging over de collectie van HM in samen werking met Rabanna
Kleding en tasjes die voor 3 of 4 x de prijs op vinted staan.
Dus mensen verkopen het al terwijl ze het nog niet in huis hebben
Ik zoek dus mooie truien
Catwalk junkie
Second famale
Selected femme
Jcsophie
Gustav