Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pillow schreef:Ik ben op zoek naar een EBike en er stond een mooie hier 6 km vandaan. Ik stuurde een bericht of ik even mocht proeffietsen om te zien of hij me past. Blijkt de man en de fiets hier minstens 50 km vandaan te wonen. Nou laat maar zet het er even bij waar het object staat.
Wiwabalia schreef:Poe lastige.. op haar kosten terug laten sturen en geld terugboeken?
Persoonlijk vind ik dan dat je iets moet komen ophalen maar ik zou het dan op deze manier oplossen zodat je er geen gezeur over krijgt.
Heeft ze een foto van het oude hoofdstel? Dat is dan dezelfde variant?
Friesfanaat schreef:Ik vind dat het verlies van de koper.. Je bent geen winkel. Verzonden is verkocht en garantie tot de voordeur m.i..
FennyPower schreef:Friesfanaat schreef:Ik vind dat het verlies van de koper.. Je bent geen winkel. Verzonden is verkocht en garantie tot de voordeur m.i..
Kreeg de vraag of ik hem echt nieuw eruit vond zien.
Ja, eigenlijks zoals ik hem gekocht heb in de winkel.
Wellicht dat het door het hangen kwam zei ze. Maar ze neemt haar verlies zegt ze.
Ik vind het erg lastig om in deze situatie erop te reageren als iemand er niet blij mee is. Ik had er graag iemand wel blij mee willen maken.
FennyPower schreef:Friesfanaat schreef:Ik vind dat het verlies van de koper.. Je bent geen winkel. Verzonden is verkocht en garantie tot de voordeur m.i..
Kreeg de vraag of ik hem echt nieuw eruit vond zien.
Ja, eigenlijks zoals ik hem gekocht heb in de winkel.
Wellicht dat het door het hangen kwam zei ze. Maar ze neemt haar verlies zegt ze.
Ik vind het erg lastig om in deze situatie erop te reageren als iemand er niet blij mee is. Ik had er graag iemand wel blij mee willen maken.