Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 11:47

Tanya schreef:
Vandaag tickets naar Japan geboekt! We gaan maart/april volgend jaar. Iets wat met reizen in Japan te maken heeft is dus erg welkom. Denk aan een reis gids of eventueel een leuk boek wat zich daar afspeelt, zoiets :D of reis spulletjes

Wow wat gaaf! Japan lijkt me een heel bijzonder land om te bezoeken. Hoe lang ga je, en wat ga je doen?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 12:10

Bij polarisatie dacht ik eigenlijk aan polarisatie van licht. :)) Dat zit weer in mijn vakgebied. :))

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 12:39

Marjo schreef:
Tanya schreef:
Vandaag tickets naar Japan geboekt! We gaan maart/april volgend jaar. Iets wat met reizen in Japan te maken heeft is dus erg welkom. Denk aan een reis gids of eventueel een leuk boek wat zich daar afspeelt, zoiets :D of reis spulletjes

Wow wat gaaf! Japan lijkt me een heel bijzonder land om te bezoeken. Hoe lang ga je, en wat ga je doen?

Eind maart tm midden april. Osaka, Kyoto, Nara en Tokyo staan op de planning :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 14:30

Tanya schreef:
Marjo schreef:

Eind maart tm midden april. Osaka, Kyoto, Nara en Tokyo staan op de planning :D

Wow, fantastisch... heel veel plezier alvast! De voorpret is iig al leuk :D

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 15:12

Gaaf, Japan! Heel veel plezier alvast.

Vraagje aan de mensen met kinderen hier: zullen jullie erg teleurgesteld zijn als er niets voor het kind in het pakket zit?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 15:34

Nee, ik niet. Liever niet zelfs. Dat klinkt misschien heel gemeen maar ze krijgen al zoveel in december.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 15:47

fohadie schreef:

Vraagje aan de mensen met kinderen hier: zullen jullie erg teleurgesteld zijn als er niets voor het kind in het pakket zit?

Nee hoor! Heel cliché, ik wordt erg blij als mijn kind blij is. En ik shop graag voor mijn kind /kinderen in het algemeen. Maar ik snap héél goed dat niet iedereen daar zin in heeft en wordt net zo blij van een pakket voor mij alleen. :D

Daar op in haken, ons kind krijgt in december juist helemaal niks van ons. Het wordt al zoveel verwend door iedereen en vind momenteel dat hij elk weekend jarig is...:+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 15:49

Ik heb zelf helemaal niks met kinderen dus ik ga vast verontschuldigen als mijn lootje hoopt op een pakket voor het kind...

Zoals hierboven al gezegd wordt, krijgen kinderen al zoveel, zeker in december, dat mijn pakketje echt bestemd is voor de ontvanger zelf en evt de dieren van die persoon :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 15:51

Ik heb zelf ook geen kinderen en heb ook niets met kinderen, dus ik vrees dat mijn lootje ook gewoon een pakket voor zichzelf krijgt :)) en eventuele huisdieren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 15:51

Marjo schreef:
Ik heb zelf helemaal niks met kinderen dus ik ga vast verontschuldigen als mijn lootje hoopt op een pakket voor het kind...

Zoals hierboven al gezegd wordt, krijgen kinderen al zoveel, zeker in december, dat mijn pakketje echt bestemd is voor de ontvanger zelf en evt de dieren van die persoon :D

Net zo leuk! :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 16:02

Judith_ schreef:
fohadie schreef:

Nee hoor! Heel cliché, ik wordt erg blij als mijn kind blij is. En ik shop graag voor mijn kind /kinderen in het algemeen. Maar ik snap héél goed dat niet iedereen daar zin in heeft en wordt net zo blij van een pakket voor mij alleen. :D

Daar op in haken, ons kind krijgt in december juist helemaal niks van ons. Het wordt al zoveel verwend door iedereen en vind momenteel dat hij elk weekend jarig is...:+

Vieren jullie geen kerst/ sinterklaas? Of koop je de cadeaus niet zelf? #nieuwsgierig

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 16:23

Apple schreef:
Ik heb zelf ook geen kinderen en heb ook niets met kinderen, dus ik vrees dat mijn lootje ook gewoon een pakket voor zichzelf krijgt :)) en eventuele huisdieren :D

Hier dus hetzelfde, vandaar mijn vraag. Bedankt voor de antwoorden!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 16:44

fohadie schreef:

Ik heb geen kinderen en wil ze ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 16:58

Urbanus schreef:
Judith_ schreef:

Vieren jullie geen kerst/ sinterklaas? Of koop je de cadeaus niet zelf? #nieuwsgierig

In ons deel van België is Sinterklaas op 6 december met een beetje snoepgoed en chocolade. Niet perse met cadeautjes en pakjesavond. Maar mijn Nederlandse familie viert wel graag pakjesavond. En dan mijn Belgische familie viert kerstavond met pakjes. Wij kopen voor ons kind voorlopig bewust niets met welke feestdag dan ook. Hij krijgt genoeg van 'sinterklaas' en de 'kerstman' via de familie. #zegeningenvanenigkleinkind/neefje. :+

Voorlopig komen we daar nog mee weg.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 17:32

Zertab schreef:
fohadie schreef:

Ik heb geen kinderen en wil ze ook niet.

Dat zou nog eens een interessant Secret Santa cadeau zijn. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 17:34

Mijn inner controlfreak kan dat niet aan _O- mijn kinderen worden ook verwend door familie maar ik koop echt het liefst alles zelf. De rest gooien we meestal weg.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 17:38

Apple schreef:

Krijg ik eventuele huisdieren??
Dan wil ik wel graag een Duitse Herder puppy of een Maine Coon kitten. Alvast bedankt! :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 17:45

Voor mij graag een python of springspin!

Ik vind overigens wel dat als iemand graag iets voor haar kinderen, je als santa kunt aanpassen. Ik heb ook niks met de dieren van een ander maar ik wil gerust wel naar een dierenwinkel gaan.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:17

Ik vind het prima om een lootje te hebben met kinderen. Ik ben al 13 jaar tante én juf, dus vind kinderen van en voor een ander helemaal leuk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:19

In dat geval... wil ik een oppasadres in m'n pakket _O-

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:26

Als je expliciet aangeeft dat je ook iets voor je kind wil (al vind ik dat nogal vreemd want het is een Bokt SS, jouw kind zit niet op bokt) dan zou ik wel overwegen iets te kopen voor het kind.
Als je alleen een foto van je kind in dit topic zet ga ik daar niks voor kopen, ik heb namelijk een gruwelijke hekel aan kinderen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:28

Maar je doet mee om een ander te plezieren toch? En de 1 wil alles voor zichzelf en de ander maakt de doos open mét haar kinderen en wil delen. Hoef je verder niks van te vinden.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:30

Roosch schreef:
Apple schreef:

Krijg ik eventuele huisdieren??
Dan wil ik wel graag een Duitse Herder puppy of een Maine Coon kitten. Alvast bedankt! :))

Jij krijgt een bon om een weekend op Morax te passen *D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:30

Heel eerlijk? Ik doe mee om iets aan een andere deelnemer cadeau te geven. Iets waar ik specifiek diegene mee blij kan maken. Ik vind het dan ook wel een dingetje om dan iets voor een eventueel kind van diegene te kopen maar als diegene daar nou blij van wordt. Tja, wie ben ik dan?
Huisdieren vind ik dan gek genoeg weer wat anders. Hypocriet als ik ben.

Als iemand nou heel blij wordt van een boodschappenpakket of een jerrycan benzine dan vind ik dat ook nog het overwegen waard.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 18:31

Urbanus schreef:
Voor mij graag een python of springspin!

Ik vind overigens wel dat als iemand graag iets voor haar kinderen, je als santa kunt aanpassen. Ik heb ook niks met de dieren van een ander maar ik wil gerust wel naar een dierenwinkel gaan.

Springspinnetjes <3

Ik heb geen kinderen, hoef ze niet (ook niet in mijn pakket aub :') ). Ik vind het wel prima om iets voor een/of meerdere kind(eren) te shoppen :j

Bij mij mag er best een jerrycan bezine in hoor. Wel 98 graag :D
Laatst bijgewerkt door Pepperrr op 13-10-22 18:33, in het totaal 2 keer bewerkt