Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 00:50

germie schreef:
Dat maak jij er van. ik noem het wel vaak zo, maar wil niet zeggen dat ik zo iemand zoek, ze mogen best seksueel zijn, maar niet te. Maar nee, geen figuur die maar wil en wil en wil. En die mannen zijn er hoor. Gelukkig wel.
Ik vind het alleen jammer dat Tinder vooral nogal laag bij de grond lijkt te zijn met vooral sekspraat. Dat valt bij mij onder flodderpraat. Maar ik chat nu met iemand over kerstmarkten, IJsland, werk en dat soort dingen. Dat past me veel beter.

Voor degenen die het niet weten, aseksueel is net als homo of lesbo of wat dan ook gewoon een geaardheid zonder enige afwijking en ongeveer 1% van de mensen heeft dat. Ik ben gewoon hetero, maar denk niet in seks en nog meer seks. En ik respecteer daarbij ook alle andere geaardheden.
Check your facts :roll:

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 01:08

Farjen schreef:
Peelie schreef:
WHAHWHAHWA. JA DIE JA B-)

En ja. Maar dat ga ik hier niet delen in het topic verder :')

Dan heb je een hoog opgeleide.. plakt hij alles onder, brr -O-
Ooit maanden gedate met een anesthesist en die was zo slim dat hij perfect een dubbel leven kon leiden :+

Die vibe kreeg ik ook van hem en daar had ik geen zin in, dus had ik de boel afgekapt. Ik wil niet de 2e keus zijn, bewust of onbewust.

Farjen

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 07:57

Die van mij deed het ook en zelfs zijn omgeving speelde er in mee.. Echt bizar :?

Bij sommige exen vraag ik me af hoe hun leven er nu uitziet. Ik denk niet dat de meeste hun huisje, boompje, ... al gevonden hebben

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:04

Ailill schreef:
germie schreef:
Dat maak jij er van. ik noem het wel vaak zo, maar wil niet zeggen dat ik zo iemand zoek, ze mogen best seksueel zijn, maar niet te. Maar nee, geen figuur die maar wil en wil en wil. En die mannen zijn er hoor. Gelukkig wel.
Ik vind het alleen jammer dat Tinder vooral nogal laag bij de grond lijkt te zijn met vooral sekspraat. Dat valt bij mij onder flodderpraat. Maar ik chat nu met iemand over kerstmarkten, IJsland, werk en dat soort dingen. Dat past me veel beter.

Voor degenen die het niet weten, aseksueel is net als homo of lesbo of wat dan ook gewoon een geaardheid zonder enige afwijking en ongeveer 1% van de mensen heeft dat. Ik ben gewoon hetero, maar denk niet in seks en nog meer seks. En ik respecteer daarbij ook alle andere geaardheden.
Check your facts :roll:

'gewoon' hetero ook :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:13

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg *\%/*

#YOLO

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:21

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:36

Ik heb hele lieve maar saaie exen, helaas.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:42

capopjekop schreef:
https://vm.tiktok.com/ZMFnyxgj5/
Als het over exen gaat. Dit x10 :')
Ach exen, laat ze niet voor de rest van je leven rent-free in je hoofd wonen. Move the fiets on already.

Vergeef jezelf voor je eigen fouten, vergeef hen de hunne. Niet omdat ze per sé vergeving verdienen maar wel omdat jij de rust en vrijheid verdient die het brengt.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:49

Vandaag geleerd dat seks hebben en sekspraat voor tokkies zijn := wat blijft bokt leerzaam :')

----------------
Ik weet dat meerdere jongens met wie ik iets van een fling heb gehad in mijn jeugd homo zijn gebleken, I have a type apparently :+

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:51

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:55

Fly_high schreef:
Vandaag geleerd dat seks hebben en sekspraat voor tokkies zijn := wat blijft bokt leerzaam :')

----------------
Ik weet dat meerdere jongens met wie ik iets van een fling heb gehad in mijn jeugd homo zijn gebleken, I have a type apparently :+

Chique mensen ballen niet, the more you know ... ;(

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 12:00

Rawr schreef:
capopjekop schreef:
https://vm.tiktok.com/ZMFnyxgj5/
Als het over exen gaat. Dit x10 :')
Ach exen, laat ze niet voor de rest van je leven rent-free in je hoofd wonen. Move the fiets on already.

Vergeef jezelf voor je eigen fouten, vergeef hen de hunne. Niet omdat ze per sé vergeving verdienen maar wel omdat jij de rust en vrijheid verdient die het brengt.

Wat een wijsheid. +:)+
Hop, uit dat hoofd ermee.

(Is soms zo lekker makkelijk gezegd he :(:) )

Wat betreft seks en intelligentie... volgens mij totaal niet aan elkaar gelinkt haha. Hele slimme mensen die er geen zin in hebben en/of niks van bakken en hele domme (ja, sorry, echt) die er briljant in zijn en dagelijks 10x willen. En alles er tussenin en andersom.

Er was een bokker met een heel mooi onderschrift: er is niets zo eerlijk verdeeld als het verstand/intelligentie: iedereen denkt er genoeg van te hebben.
Waarheid als een koe wat mij betreft. :j

Worden jullie ook zo recalcitrant van die tinderprofielen waarop staat dat ze van "lekker eten" en "leuke dingen" houden?
Ik hou van vies eten en stomme dingen uiteraard. :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 12:17

Intelligent over seks praten is wel echt de voorkeur hoor :j

Nee serieus, ik snap aan de ene kant wel wat Germie bedoeld. Ik ben ook snel klaar als iemand begint met: hallo, leuke sokken, neuken??
Maar seks drive heeft idd niets iets te maken met intelligentie :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 12:17

Ja. Of wanneer er staat "vraag maar".

Nog even en ik ga vechten met ze -O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 12:24

Ja logisch. Je wil voor iemand toch wat meer zijn dan een stuk vlees waar hij z'n jongeheer in mag steken. Dus een beetje interesse in jou als persoon is dan wel het minimale wat je mag verwachten.

@ urbanus: fijn toch juist. Het scheelt een hoop drama en traumaverwerking :)

Ik word vooral recalcitrant van profielen van mensen die heel geforceerd grappig proberen te zijn. Zie weleens profielen die dan alles in het idiote gaan trekken en een soort van antireclame voor zichzelf maken. En van de vraag:"heb je nog een vraag voor mij?" Nee als ik iets wil weten dan had ik het wel gevraagd :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 12:34

Fly_high schreef:

----------------

:')

Mijn dochter komt volgend jaar in de klas bij de moeder van mijn eerste ex, we vertellen het expres niet :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 12:35

Moderatoropmerking:
Dit bericht voldoet niet aan de regels van bokt.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 12:40

Yonker schreef:
Intelligent over seks praten is wel echt de voorkeur hoor :j

Nee serieus, ik snap aan de ene kant wel wat Germie bedoeld. Ik ben ook snel klaar als iemand begint met: hallo, leuke sokken, neuken??
Maar seks drive heeft idd niets iets te maken met intelligentie :D

Misschien niet, maar zulke zinnen schaar ik niet onder een intelligente zin. Maar goed, je mag iets ook dom vinden immers, iets dom vinden is feitelijk wat anders dan dom zijn of dom doen. Ook intelligente personen doen soms dom, dat is gewoon weer een feit.
En gelukkig had ik het woord 'poep' nog niet in de mond genomen. Als je het nu wel als gebruikt ziet, prima.
Maar kennelijk heb je zinnen over seks als 1 van de eerste zinnen binnen een chat maar te accepteren? Tja, dan ga je bij mij snel er weer uit. Ik ben daar niet van gediend. En dan denk ik niet dat het tot een relatie kan komen. Zo eenvoudig is het. Ik vind gewoon dat je wensen op seksgebied niet aankaart in een virtueel gesprek dat doe je pas als je elkaar wat beter kent en ook in real life ontmoet hebt. Maar misschien ben ik wel ouderwets opgevoed ofzo.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 13:06

Maar waar kom jij die mannen tegen dan, Germie?

Ik heb dat echt, écht nooit op Tinder en co. Dus ik denk dat je een selectiefactor over het hoofd ziet die daarvoor verantwoordelijk is, en dat jij het onterecht afschuift op intelligentie.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 13:10

Urbanus schreef:
Fly_high schreef:

----------------

:')

Mijn dochter komt volgend jaar in de klas bij de moeder van mijn eerste ex, we vertellen het expres niet :=

Mwah, dat kan nog een stuk erger. En je eerste ex zou een tijdje geleden zijn geweest gok ik.

God vanwege dit topic wil ik idd een tinderaccount, wat een ontdekkingsreis moet het zijn _O-
Ik ben een slimme maar een beetje gekke meid en zoek een leuke vent om leuke dingen mee te doen en ik hou van lekker eten en reizen, zoiets toch :o?

"Leuke foto, neuken?" kreeg ik trouwens vaker dan het me lief is op meetup, facebook, tig random sites en zelfs op f*cking marktplaats :? := maar dat heeft uiteraard weinig met daten te maken en het is niet alsof die gasten daadwerkelijk op seks hopen ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 13:18

germie schreef:
Ik vind gewoon dat je wensen op seksgebied niet aankaart in een virtueel gesprek dat doe je pas als je elkaar wat beter kent en ook in real life ontmoet hebt. Maar misschien ben ik wel ouderwets opgevoed ofzo.

Als je seksualiteit dermate bijzonder is dat je tot de 1% behoort zou ik dat juist aankaarten in een gesprek.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 14:04

Urbanus schreef:
germie schreef:
Ik vind gewoon dat je wensen op seksgebied niet aankaart in een virtueel gesprek dat doe je pas als je elkaar wat beter kent en ook in real life ontmoet hebt. Maar misschien ben ik wel ouderwets opgevoed ofzo.

Als je seksualiteit dermate bijzonder is dat je tot de 1% behoort zou ik dat juist aankaarten in een gesprek.

Ik hoef dat niet te doen he. Ik weet niet wie tot die 1% of 80% behoort, maar dat vind ik op zich niet relevant. Gewoon hetero. En dan nog, het is aan een ieder vrij. Ik ben in ieder geval niet anders dan een ander. Ik druk geen mensen op een negatieve manier in een hoekje zoals jij wel doet. Dat vind ik wel bijzonder storend, het valt me op dat je dat ook doet bij anderen die niet over kinderen willen praten. Ik heb het in ieder geval getemd. Dat ik veel kennis heb van geaardheden komt omdat ik overal ook open voor sta en niet moeilijk doe als iemand X, Y of Z is. Maar wat iemand op tinder zoekt en of die tot een 80%, 1% of wat dan ook hoort vind ik totaal niet relevant.
Ik vind sekspraat in ieder geval niets voor in een chat, punt. En dan maak het niet uit wat je geaardheid is. En dat vind ik jammer aan sommige 'matches' in Tinder. Die gaan er bij mij direct weer uit.
Laatst bijgewerkt door germie op 21-12-22 14:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 14:08

Huh? Spreek jij een andere urbanus dan ik? :?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 14:09

Als je aseksueel bent dan ben je toch niet hetero. Of ben ik nou zo dom? Ik zou dat wel direct vermelden. Dan weten mannen waar ze aan toe zijn.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 14:12

Ik zou iig wel willen weten als iemand aseksueel is, want ik heb wel die behoeften en zou zo iemand dus niet willen daten.