Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eretria schreef:Nou @befunny doekje of niet ik hoef die strontzooi niet op tafel uberhaupt niet in huis. Ik vind het walgelijk en het boeit me vrij weinig wat jij daarvan vindt. Ik hoef geen kind mede door al die gore bende die erbij komt kijken. En dan lekker daar waar we ook eten? Nee hoor, zit al kokhalzend aan tafel bij t idee dat die strontshow daar is gedaan.
Eretria schreef:Wij hebben ook een hond en 3 katten maar dat vind ik niet hetzelfde als letterlijk een baal aan strontluier en kind dat onder de stront zit op tafel leggen.
Mijn bed leen ik daar ook echt niet voor, yuk.
MarlindeRooz schreef:Ja en ik eet dus niet aan een tafel waar mensen hun kat met hun anus op laten zitten. Tenzij ik er zo vertrouwd ben dat ik de kat even op de gang kan doen (die springt op tafel) en de tafel goed kan schoonmaken. Echt heel goor die vieze kattenanussen.
Mkango schreef:Heerlijk hoe LWDaisy zegt dat ze juist niet verschonen op de eettafel, en vervolgens besluit Bokt dat ze dat wel doen.
En ja, ik vind wel dat je van mensen kan verwachten dat ze niet roken als er gasten zijn, of ze nu baby’s bij zich hebben of zelf niet roken. Ik zou het uit mezelf al niet doen als ik zou roken; dat heet gastvrijheid. Net als dat ik geen wierook zou branden, huisdieren van de bank zou houden, tenzij iemand aangeeft het niet erg te vinden, en niet ga zitten gamen.
_San87_ schreef:Jup, babybillen, kattenkonten, allemaal dingen die ik niet op m'n eettafel hoef te hebben.Mkango schreef:Heerlijk hoe LWDaisy zegt dat ze juist niet verschonen op de eettafel, en vervolgens besluit Bokt dat ze dat wel doen.
En ja, ik vind wel dat je van mensen kan verwachten dat ze niet roken als er gasten zijn, of ze nu baby’s bij zich hebben of zelf niet roken. Ik zou het uit mezelf al niet doen als ik zou roken; dat heet gastvrijheid. Net als dat ik geen wierook zou branden, huisdieren van de bank zou houden, tenzij iemand aangeeft het niet erg te vinden, en niet ga zitten gamen.
Haha, dat las ik verkeerd.
Denk dat er genoeg zijn die dat wel doen, ik vind dat vies.
DuoPenotti schreef:Dan komt verstand toch nog met de jaren
_San87_ schreef:LWDaisy schreef:Oeh, hier ook vrienden met kinderen.
Het ene koppel heeft het verschrikkelijkste kind dat ik ooit heb meegemaakt, echt waar. Vreselijk kind is dat! Hij is 13 jaar, en aandachtsziek, echt waar. Gilt door gesprekken heen - en meer dan de helft van de tijd wordt dat toegelaten door de ouders.
Het andere koppel heeft een kind van dezelfde leeftijd. Die is rustiger, maar wilt wel altijd "de interessante" zijn. Een heel arrogant kind ook, ouders zitten er warmpjes bij en verwennen het kind enorm, heeft geen besef van waarde. Ik kan me niet voorstellen dat ik eender wat dan ook interessant kan vinden aan wat een kind van die leeftijd me zou vertellen, alsof die zo'n interessante levens hebben... Anderzijds heb ik een neefje van dezelfde leeftijd, en dat is een héérlijk kind haha! Maar die is opgevoed en helemaal niet arrogant, en dat maakt echt hét verschil.
Koppel 3 heeft een baby. Dan mag ik plots niet meer roken in mijn eigen huis, heel vreemd vind ik dat. Ik woon hier toch? Ik betaal hier toch de huishuur? En helaas gaan de gesprekken dan ook altijd over "de kleine". En dat ding is dan zo klein dat het gevoed moet worden (met de fles gelukkig!), maar het moet dan ook nog boeren en spugen - aan mijn tafel. Bahbahbah. En het poept natuurlijk ook. Gelukkig hebben de ouders wel alles bij, en leggen ze het kind niet plat op mijn eettafel ofzo, Godzijdank! Als ze het kind vast houden durven mijn katten de maxicosi (of hoe dat ding ook heet) gaan onderzoeken - niet huilen als er haar van hen inzit, de katten wonen hier, dankjewel.
Ik heb ook geen "kinderspul" in huis. Nou ja, ik heb een playstation - maar die is van mij, sorry. Ik ga die controllers niet in plakkerige handjes geven die ermee gooien omdat ze niet tegen hun verlies kunnen, doei! En mijn gezelschapspelletjes hou ik graag compleet dankjewel. Neem maar een kleurboek mee van thuis, zo ben ik ook groot geworden haha.
En koken doe ik ook niet anders. Kind 2 heeft zo eens een opmerking gemaakt, "dat stinkt". Het was vis. Onbeleefd kind zeg, vreet dan stront voor mijn part haha. Ouders hebben hem trouwens niet aangesproken over dat zoiets onbeleefd is.
Ik kreeg vandaag nog te horen van mijn pluspapa dat hij erg blij is dat ik geen kinderen wil
Gaan ze verschonen op jouw eettafel? Gad-ver-damme
.