[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eretria

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 08:33

Nou @befunny doekje of niet ik hoef die strontzooi niet op tafel uberhaupt niet in huis. Ik vind het walgelijk en het boeit me vrij weinig wat jij daarvan vindt. Ik hoef geen kind mede door al die gore bende die erbij komt kijken. En dan lekker daar waar we ook eten? Nee hoor, zit al kokhalzend aan tafel bij t idee dat die strontshow daar is gedaan.

corinep

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 08:41

Ik ben geen vrienden met mensen die roken. Ik vind dat zo goor, kan je nog zo aardig zijn maar nee ik hoef niet in die stank te zitten. Of als je een dagje samen op pad bent iedere keer rekening houden dat ze nog een peukie moeten roken ofzo. Gadverdamme.

In mijn huis en zelfs mijn tuin wordt gewoon echt niet gerookt. Hierdoor kwamen mijn oma en tantes niet meer langs, prima :wave: Als je zelfs niet een uurtje of 2 zonder zo'n stinkpeuk kan :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 08:44

Op de eettafel.. no way.. de kattenbak heb ik ook niet bovenop de eettafel staan. Stront hoort daar niet in de buurt, punt. Vochtig doekje klinkt ook niet bepaald ontsmettend. De bank zal me momenteel aan m'n reet roesten, daar kotst de kat ook op :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 08:45

Eretria schreef:
Nou @befunny doekje of niet ik hoef die strontzooi niet op tafel uberhaupt niet in huis. Ik vind het walgelijk en het boeit me vrij weinig wat jij daarvan vindt. Ik hoef geen kind mede door al die gore bende die erbij komt kijken. En dan lekker daar waar we ook eten? Nee hoor, zit al kokhalzend aan tafel bij t idee dat die strontshow daar is gedaan.

Haha dat is jou goed recht toch.

Hier in huis lopen dieren, de kat die springt ook overal op. Ook als hij net van de bak komt. Dus voor mezelf zou ik dat heel gek vinden als ik dan zou miepen over poepluiers verschonen waar dan ook.

De mensen die baby's hadden die vroegen hier gewoon waar ze dat konden doen. En ik zei wat jullie het handigst vinden jullie mogen naar boven dan heb je daar privacy.

Eretria

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 08:47

Wij hebben ook een hond en 3 katten maar dat vind ik niet hetzelfde als letterlijk een baal aan strontluier en kind dat onder de stront zit op tafel leggen.
Mijn bed leen ik daar ook echt niet voor, yuk. :r

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 08:51

Eretria schreef:
Wij hebben ook een hond en 3 katten maar dat vind ik niet hetzelfde als letterlijk een baal aan strontluier en kind dat onder de stront zit op tafel leggen.
Mijn bed leen ik daar ook echt niet voor, yuk. :r

Nou moet ik wel zeggen
Onze tafel wordt nooit gebruikt we eten er nooit.

Maaruhm de kat loopt ook wel eens door zijn strond. Ik vind dat toch altijd appart dat mensen die dieren houden vies zijn van baby luiers.

Overigens wordt een baby vaak op een pad gelegd en komt er geen strond aan de tafel ;)

Het is denk het idee dat mensen dat doen. Poepluiers horen nou eenmaal bij baby's.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 08:54

Ja en ik eet dus niet aan een tafel waar mensen hun kat met hun anus op laten zitten. Tenzij ik er zo vertrouwd ben dat ik de kat even op de gang kan doen (die springt op tafel) en de tafel goed kan schoonmaken. Echt heel goor die vieze kattenanussen. :r

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 09:06

MarlindeRooz schreef:
Ja en ik eet dus niet aan een tafel waar mensen hun kat met hun anus op laten zitten. Tenzij ik er zo vertrouwd ben dat ik de kat even op de gang kan doen (die springt op tafel) en de tafel goed kan schoonmaken. Echt heel goor die vieze kattenanussen. :r

Ja dat is echt goor. Maaruhm onze tafel wordt niet gebruikt met eten onze bank wel. Daar komt de kat echter ook :') En als ik hem bij bezoek elders heb zitten dan is de bank er verder niet frisser op hoor :D

Hou je niet van dieren dan kun je beter bij ons niet komen. We hebben een hoezenbank die eenmaal daags wordt gestofzogen maaruhm enkele min later liggen er echt al weer haren op. Bij ons leven dieren met ons. Kun je daar niet tegen dan kun je beter bij ons weg blijven ;)

Maar ik ga dan niet vies doen van een babyluier. Overigens is onze slaapkamer en badkamer totaal diervrij als enigste ruimtes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 09:09

Mijn katten komen niet op tafels, niet op het aanrecht en enkel sporadisch loopt er eentje over het tv-meubel. Op de bank liggen ze steeds op hun dekentje.

Toen familiekrijs de eerste keer kwam hadden we in de bijkeuken verschoonplek voorzien. Dat is dus op de wasmachine/droger. Die zijn even hoog, staan naast elkaar en er is ruimte genoeg. Echter kwamen ze nadien eens spontaan langs en hadden we geen plek vrijgemaakt. Is net het drankje uitgeschonken, zeggen ze doodleuk "we gaan ff verschonen hoor en dan is het tijd om te eten voor de kleine".
Dus hoppa, schijtluier en verschonen op de keukentafel en met de tiet bloot in de armstoel. Kern van het verhaal: ze waren gaan wandelen in de buurt, wisten dat het tijd werd voor luier/eten en besloten toen maar even gezellig te buurten.
Vond ik persoonlijk ook best aparte denkwijze...

Het enige waar ik werkelijk waar met binnenpret op zit te wachten is het moment dat schoonzus beseft dat ze met die blote tiet wel weggedraaid zit van ons, maar vanaf de straat en huizen aan de overkant gewoon volledig in volle vizier zit :=

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 09:19

Niet op mijn eettafel, daar heb ik ook seks hoor :+

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 09:19

Verschonen op tafels, banken of stoelen maakt me dan weer niets uit. Doekje eronder en klaar. Maar komt misschien ook door de aard van mijn werkzaamheden, lichaamsvloeistoffen ben ik niet zo huiverig voor. Ook tafels en huisdieren zal me een zorg zijn. Hell, ik heb zelfs gegeten uit schalen waar de ezels door heen liepen, zelfs toen niet ziek geworden.

Roken heb ik wel de schurft aan.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 09:23

Qimm schreef:
Niet op mijn eettafel, daar heb ik ook seks hoor :+

_/-\o_

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 09:25

Wij hebben geen katten, dus geen anussen op tafel, waar we eten :)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 09:32

Heerlijk hoe LWDaisy zegt dat ze juist niet verschonen op de eettafel, en vervolgens besluit Bokt dat ze dat wel doen. _O-

En ja, ik vind wel dat je van mensen kan verwachten dat ze niet roken als er gasten zijn, of ze nu baby’s bij zich hebben of zelf niet roken. Ik zou het uit mezelf al niet doen als ik zou roken; dat heet gastvrijheid. Net als dat ik geen wierook zou branden, huisdieren van de bank zou houden, tenzij iemand aangeeft het niet erg te vinden, en niet ga zitten gamen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:06

Het hangt voor mij af van de affiniteit die ik heb met het dier of mens.

Vind ik ze leuk en lief, kan ik alles hebben. Heb ik niks met ze, vind ik een verdwaalde haar al goor.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:09

Hier is 1 keer een baby verschoond op tafel.
Zij had daar een hele mat onder liggen dus in die zin heb ik er geen probleem mee.
Maar die geur!!! Echt niet te harden.
Bleef ook echt hangen, ben echt daarna met luchtverfrisser door het huis gegaan want raam open had ook geen zin.
Echt die baby poep meurt echt....

Roken hier in huis ook niet.
Buiten prima.
Maar als ik kijk 20 jaar terug hoeveel mensen er nog rookte en hoeveel nu nog.
Was even in mijn geheugen aan het graven, denk alleen mijn oom nog.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:13

Ik zie in de wat jongere generatie vriendengroep (rondom 25) er heel veel gerookt wordt en in onze eind 30 vriendengroep maar 1.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:14

Dan komt verstand toch nog met de jaren :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:26

Mkango schreef:
Heerlijk hoe LWDaisy zegt dat ze juist niet verschonen op de eettafel, en vervolgens besluit Bokt dat ze dat wel doen. _O-

En ja, ik vind wel dat je van mensen kan verwachten dat ze niet roken als er gasten zijn, of ze nu baby’s bij zich hebben of zelf niet roken. Ik zou het uit mezelf al niet doen als ik zou roken; dat heet gastvrijheid. Net als dat ik geen wierook zou branden, huisdieren van de bank zou houden, tenzij iemand aangeeft het niet erg te vinden, en niet ga zitten gamen.

Haha, dat las ik verkeerd :)).

Denk dat er genoeg zijn die dat wel doen, ik vind dat vies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:31

_San87_ schreef:
Mkango schreef:

Haha, dat las ik verkeerd :)).

Denk dat er genoeg zijn die dat wel doen, ik vind dat vies.
Jup, babybillen, kattenkonten, allemaal dingen die ik niet op m'n eettafel hoef te hebben. _O-

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:33

DuoPenotti schreef:
Dan komt verstand toch nog met de jaren :D

Haha ja kennelijk :') We waren laatst op een verjaardag (26) en ineens waren we van 12 man naar 3 gegaan, iedereen besloot tegelijk buiten (gelukkig!) te gaan roken. Was een heel grappig moment. We keken elkaar echt aan van. "Oh." We waren ook allemaal afzonderlijk met anderen aan het praten. Dus we moesten even recalibreren.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 11:54

Ach, zo heb ik gisteren tijdens mijn avonddienst weer het een en ander geleerd over het studentenleven. En ik kwam tot de conclusie dat mijn groep echt onwijs braaf en verstandig was en dat ik onwijs oud aan het worden ben. Een kleine bloemlezing (echt, hoe later op de avond, des te meer kom je te weten :wow: ):

- Er heerst op dit moment een uitbraak van schurft in Leiden. Wassen is iets dat in sommige kringen niet al te vaak gebeurd en iedereen kruipt bij elkaar in bed.
- Chlamidya is niet erg en dat is ook een soort uitbraak te noemen. Een condoom is uit en je doet gewoon een testje en slikt even een kuurtje.
- in de gay-scene zet je op je profiel dat je 'on prep' bent en zo ben je extra veilig (om het mee te doen) zonder condoom.

Kennen jullie het moment dat je beseft dat je mond openstaat en dat je hem nodig dicht moet doen. Ik ben soms zo blij dat ik een mondmasker voor heb en mijn gezichtsuitdrukking voor de helft wordt gemaskeerd.

Kom ik aan, ik ga voor het eerst in 2 jaar naar een concert. Een theaterconcert in een zaaltje waar 12,5 paardenkop in kunnen. Raad eens wie er COVID heeft?!?!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 12:10

mijn schoonmoeder had er in begin wel een handje van om steeds te vragen wanneer wij kinderen zouden nemen, want ja als er geen medische rede voor is dan hoort dat er toch bij. Want het is ow zo leuk..

Zelf wou ze keer in gesprek gaan met mijn moeder erover.. Dan moet je net mijn moeder hebben haha .

maar gelukkig hoor ik haar al aantal jaar niet meer haha

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 12:41

_San87_ schreef:
LWDaisy schreef:
Oeh, hier ook vrienden met kinderen.

Het ene koppel heeft het verschrikkelijkste kind dat ik ooit heb meegemaakt, echt waar. Vreselijk kind is dat! Hij is 13 jaar, en aandachtsziek, echt waar. Gilt door gesprekken heen - en meer dan de helft van de tijd wordt dat toegelaten door de ouders.

Het andere koppel heeft een kind van dezelfde leeftijd. Die is rustiger, maar wilt wel altijd "de interessante" zijn. Een heel arrogant kind ook, ouders zitten er warmpjes bij en verwennen het kind enorm, heeft geen besef van waarde. Ik kan me niet voorstellen dat ik eender wat dan ook interessant kan vinden aan wat een kind van die leeftijd me zou vertellen, alsof die zo'n interessante levens hebben... Anderzijds heb ik een neefje van dezelfde leeftijd, en dat is een héérlijk kind haha! Maar die is opgevoed en helemaal niet arrogant, en dat maakt echt hét verschil.

Koppel 3 heeft een baby. Dan mag ik plots niet meer roken in mijn eigen huis, heel vreemd vind ik dat. Ik woon hier toch? Ik betaal hier toch de huishuur? En helaas gaan de gesprekken dan ook altijd over "de kleine". En dat ding is dan zo klein dat het gevoed moet worden (met de fles gelukkig!), maar het moet dan ook nog boeren en spugen - aan mijn tafel. Bahbahbah. En het poept natuurlijk ook. Gelukkig hebben de ouders wel alles bij, en leggen ze het kind niet plat op mijn eettafel ofzo, Godzijdank! Als ze het kind vast houden durven mijn katten de maxicosi (of hoe dat ding ook heet) gaan onderzoeken - niet huilen als er haar van hen inzit, de katten wonen hier, dankjewel.

Ik heb ook geen "kinderspul" in huis. Nou ja, ik heb een playstation - maar die is van mij, sorry. Ik ga die controllers niet in plakkerige handjes geven die ermee gooien omdat ze niet tegen hun verlies kunnen, doei! En mijn gezelschapspelletjes hou ik graag compleet dankjewel. Neem maar een kleurboek mee van thuis, zo ben ik ook groot geworden haha.
En koken doe ik ook niet anders. Kind 2 heeft zo eens een opmerking gemaakt, "dat stinkt". Het was vis. Onbeleefd kind zeg, vreet dan stront voor mijn part haha. Ouders hebben hem trouwens niet aangesproken over dat zoiets onbeleefd is.

Ik kreeg vandaag nog te horen van mijn pluspapa dat hij erg blij is dat ik geen kinderen wil :j

Gaan ze verschonen op jouw eettafel :oo? Gad-ver-damme :r.

Mijn broer zijn ex deed dat! Echt walgelijk!

Hjartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 13:38

Afbeelding

Ik wilde deze eerst in het memetopic plaatsen, maar bij nader inzien doe ik ‘em toch maar hier.